بهترین تورهای ماه عسل

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
بهترین تورهای ویژه ماه عسل

در دنیا نقاط و مکان های بسیار زیبا و فوق‌العاده رویایی و بهترین تورهای ماه عسل وجود دارد که زوج‌های جوان مطابق سلیقه خود می‌توانند آنجا را برای گذراندن اوقات خوش ماه عسل خود انتخاب کنند. اما برخی مکان‌ها هستند که از دیگر جاها زیباتر و رمانتیک‌تر هستند. اگر جزو کسانی هستید که به این فکر می‌کنید که ماه عسل خود را در کجای جهان بگذرانید بهتر است این نوشته را بخوانید. ما در اینجا شما را با 6 تا از بهترین تورهای ماه عسل آشنا می‌کنیم.

۱- تور بالی یکی از بهترین تورهای ویژه ماه عسل

تور بالی یکی از بهترین تورهای ماه عسل می باشد. اندونزی از کشورهای جنوب شرق آسیاست. این کشور برای اینکه از سایر کشورهای مقصد گردشگری عقب نماند برنامه هایی را برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری در دنیا، دنبال کرده است. یکی از مهم ترین برنامه های اندونزی برای قرار گرفتن در لیست کشورهای مقصد گردشگری، طراحی و آماده‌سازی جزیره بالی برای تفریح و سفر گردشگران به این منطقه است. امروزه جزیره بالی در دنیا معروف شده و همچنین از امکانات فوق‌العاده‌ایی جهت سفر گردشگران برخوردار است.

بهترین تور بالی ویژه ماه عسل

جزیره بالی در اندونزی از مکان‌های رویایی است که برخی آن را با بهشت مقایسه می‌کنند. جزیره بالی از فرودگاهی اختصاصی برخوردار است و شما می‌توانید مستقیم در این جزیره فرود آیید. جزیره بالی به حدی وسوسه‌ انگیز است که وقتی زوج‌های جوان اوقات ماه عسل خود را در آن می‌گذرانند به این فکر می‌کنند که در آنجا اقامت دائم داشته باشند.

بهترین زمان برای گذراندن ماه عسل در بالی در ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر است. با این حال از لحاظ هزینه، سفر به بالی در اکثر ماه‌های سال ثابت است. جزیره بالی به سرزمین ۱۰۰۰ معبد نیز شهرت دارد. در تور بالی علاوه بر تفریحات آبی کم نظیر و گذراندن شبی شادی بخش، می‌توانید از معابد متعدد آن دیدن کرده و لذت ببرید.

۲- تور مالدیو جزء بهترین تورهای ماه عسل

یکی از نقاط زیبای دنیا برای گذراندن تعطیلات ماه عسل، جزایر مالدیو است. این جزایر در جنوب شرق آسیا هستند. آرامش، شرایط خاص و امکانات این جزایر، شرایط خوبی را برای گذراندن یک ماه عسل رویایی در این جزیره ایجاد می‌کنند. سفر به مالدیو و نشستن کنار سواحل اقیانوس هند، فضایی است که زوج‌ها در سفر ماه عسل تجربه می‌کنند. آب‌ زلال، شن‌های سفید کنار ساحل، جزایر مرجانی، استراحتگاه‌های خاص امکاناتی هستند که همراه با تور مالدیو تجربه خواهید کرد.

هتل نیاما از بهترین هتل‌هایی است که در سفر به مالدیو برای ماه عسل می‌توانید از آن استفاده کنید. این هتل‌ها امکانات تفریحی جذابی دارند. مرکز ماساژ، کلوب آبی، رستوران آبی و امکانات فوق‌العاده دیگری که قابل استفاده برای زوج‌های جوان است. اگر اهل تفریحات آبی هستید می‌توانید از تور غواصی مالدیو استفاده کنید.

تور ماه عسل مالدیو

جاذبه های گردشگری جزیره ی مالدیو

توریست‌هایی که به دنبال داشتن ماه عسلی خاص و لحظاتی رویایی و متفاوت هستند می‌توانند از هتل های ماله یا هتل های اختصاصی و رمانتیک مالدیو استفاده کنند. هتل‌های آبی مالدیو از امکانات خاصی برخوردار هستند. برخی از این هتل‌ها حتی بر روی آب شناور هستند و توریست‌ها می‌توانند از آنها استفاده کنند. مالدیو از بهترین جاها برای غواصی زیر آب، است. اگر به شنا و ورزش‌های آبی علاقمند هستید که شما را به هیجان می‌آورند بهتر است با تور مالدیو به این جزیره سفر کنید. شنا در عمق دریا و دیدن آبزیان زیبا در داخل آب خود حکایتی رویایی و هیجان‌انگیز دارد.

در مالدیو حتی اگر از تفریحات آبی استفاده نکنید و فقط به یک جا خیره شوید آنقدر مناظر زیبا برای دیدن وجود دارد که از تماشای آنها لذت خواهید برد. مالدیو در جنوب غرب سریلانکا قرار گرفته است. شاید باورتان نشود اما مالدیو بر روی خط استوا در حدود ۱۱۹۰ جزیره دارد. در مالدیو در حدود ۹۰ اقامتگاه برای استفاده توریست‌ها ساخته شده است.

اگر تصمیم گرفتید که ماه عسل خود را در مالدیو بگذرانید می‌توانید لحظاتی رویایی را برای خود بسازید که در هیچ جا قابل تصور نباشد. شما به همراه شریک زندگیتان می توانید از طریق یک زیردریایی تا ۱۲۰ فوت در آب فرو بروید و در اعماق آب، مناظری را ببینید که شاید هیچ وقت در عمرتان چنین چیزهایی ندیده باشید. آیا این رویایی نیست؟ در این مناظر رویایی می‌توانید از نزدیک موجودات دریایی را ببینید و هیجان زده شوید. اگر عاشق آبزیان هستید دیدن انواع ماهی‌ها یا لاکپشت‌ها، برخی کوسه‌ها و مرجان‌ها از نزدیک، برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود.

تور ویژه ماه عسل به مالدیو

۳- تور لنکاوی بهترین تور ماه عسل

شهر لنکاوی از شهرهای زیبای مالزی است که از صد جزیره تشکیل شده است. این شهر را مجمع الجزایر لنکاوی هم می‌گویند. لنکاوی یک لغت مالایی است که عقاب قهوه‌ای نیز خوانده می‌شود. جزیره‌های لنکاوی پوشیده از جنگل هستند و برای سکونت انسان قابل استفاده نیستند. جنگل‌های لنکاوی به دلیل داشتن فضایی تو در تو، پر از دزدان دریایی هستند. با این حال جزایر لنکاوی به دلیل داشتن اشکالی عجیب و غریب، توریست های زیادی را برای دیدن خود به این جنگل‌ها جذب می‌کنند.

طبیعت جزایر لنکاوی، رویایی است و تمامی عناصر زیبا را در خود جمع کرده است. این مجمع‌ الجزایر از دریاهای کریستالی، جنگل‌هایی انبوه، سواحلی رویایی و آبشارهایی فوق‌العاده است. هتل‌های لنکاوی برای کسانی که علاقمند هستند ماه عسل خود را در لنکاوی بگذرانند بهترین مکان برای اقامت هستند. همراه با تور مالزی می توانید از جاذبه های جزیره لنکاوی بازدید کنید و سفری خوش را تجربه کنید.

تور لنکاوی ویژه ماه عسل

لنکاوی منطقه‌ای رویایی برای کسانی است که به دنبال هیجان هستند. پل‌های معلق لنکاوی مکانی است که زوج‌های پرانرژی و اهل هیجان، می‌توانند لحظات رویایی خود را بر روی این پل بگذرانند. افرادی که اهل هیجان‌های ریسکی هستند می‌توانند بر روی تله‌کابین‌های کوهستانی لنکاوی سوار شوند و اوقاتی هیجان‌انگیز را سپری کنند. تماشای زیبایی‌ها و جاذبه های جزایر لنکاوی حیرت‌انگیز است.

کسانی که ماه عسل را در لنکاوی می‌گذرانند می‌توانند از تفریحات فوق‌العاده این منطقه بهره‌مند شوند. امکانات تفریحی لنکاوی متنوع هستند. اسب‌سواری برای زوج‌های جوان در جنگل‌های لنکاوی، تجربه‌ای است که شاید کمتر کسی باشد که تجربه کردن آن را دوست نداشته باشد. استراحت در باغ‌های کائوچو، بازی‌های روستایی و لذت بردن از تماشای چشم‌اندازهای طبیعی و آب و هوای دلنشین لنکاوی تجربه‌ای خاص است و قابل مقایسه با دیگر مناطق گردشگری موجود در دنیا نیست.

۴- تور پاریس یکی از بهترین تورهای ماه عسل

یکی از بهترین تورهای ماه عسل، تور پاریس می باشد. پاریس را شهر عشاق هم می‌نامند. شهر زیبای پاریس شهر معماری‌های خاص، شهر هنر و غذاهای شگفت‌انگیز است. پاریس را شهر نورهای درخشان هم می‌نامند. این شهر یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن ماه عسل است. بوتیک‌های مشهور پاریس، کافه‌ها و اغذیه فروشی‌های مخصوص شهر، خیابان‌های رویایی و موزه‌های پاریس، معماری‌ها و امکاناتی هستند که زیبایی پاریس را چندین برابر کرده‌اند.

تور پاریس برای ماه عسل

جاذبه های شهر پاریس

پاریس مقصد هنرمندان و افراد رمانتیک است. اگر قصد دارید در هتل پلازای پاریس اقامت کنید، برنامه‌ اقامت سه شبه‌ را انتخاب کنید. با این انتخاب، می‌توانید از اسکورت هتل و استقبال آن بهره‌مند شوید. برای گذراندن ماه عسل خود در پاریس بهتر است به مکان‌های نوستالژیک پاریس بروید. دیوار عشق پاریس یکی از مکان‌هایی است که زوج‌های جوان از دیدن آن هیجان زده می‌شوند. دیدن برج ایفل برای کسانی که جهت گذراندن ماه عسل خود به این مکان می‌روند رویایی و خیال‌انگیز است.

اینکه در سفر ماه عسل شما به پاریس، چه میزان به شما خوش بگذرد، دست خودتان است. باید تلاش کنید که این سفر با دیگر سفرهای شما متفاوت باشد. روبان گره زدن بر روی پل معروف پاریس یکی از تجربیاتی است که شما در سفر ماه عسلی خود به پاریس می‌توانید از آن برخوردار شوید. گره زدن روبان عشق بر روی پل پاریس به معنای تعهد به عشقی ماندگار است. اکثر زوج‌هایی که به پاریس می‌روند حس بسیار خوبی را از گره زدن این روبان، تجربه می‌کنند.

تور پاریس بهترین مقصدبرای ماه عسل

۵- تور ماه عسل در شهر عشق ایتالیا، ونیز

ایتالیا با ونیز یا بدون ونیز، همواره یکی از مقاصد خیال‌انگیز سفر برای ماه عسل بوده است و تور ایتالیا یکی از بهترین تورهای ماه عسل می باشد. سوار شدن به قایق و عبور از کانال گرند، از تفریحات رویایی در تور ایتالیا هستند. مشاهده ساختمان‌های قدیمی ونیز برای بسیاری از زوج‌های جوان، حیرت‌آور و زیباست. در ونیز هتل‌های لوکس و زیبایی بر روی جزیره ساخته شده است. این هتل‌ها هزینه‌های گرانی دارند اما برای داشتن لحظاتی رویایی برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه عسل خود را در ونیز بگذرانند بهترین محل برای اقامت است.

گشت و گذار در داخل شهر ونیز از طریق قایق، یکی از تفریحات رمانتیک در ماه عسل این شهر است. پیاده‌روی دو نفره عاشقانه در اطراف سن مارکو و تماشای ساختمان با شکوه سن مارکو، تجربه‌ای است که زوج‌های جوان را مشعوف می‌کند.

تور ماه عسل در شهر عشق ایتالیا ، ونیز

6- تور ماه عسل و عروسی در کاپادوکیا

احتمالا نام کاپادوکیا را شنیده باشید و اولین چیزی که به ذهنتان بیاید بالن و بالن‌سواری است. کاپادوکیا یا کاپادوکیه یک منطقه در رشته کوه های آناتولی در فاصله‌ی پرواز تقریبا دو ساعته از استانبول است. منطقه کاپادوکیا در چند سال اخیر با توجه به ظرفیت‌های فوق‌العاده و هزینه‌ای که برای تبلیغ این منطقه صورت گرفته بسیار مشهور شده و در جذب مسافران بسیار موفق عمل کرده است. کاپادوکیا یا شهر بالن های ترکیه، یکی از بهترین مکان‌های دنیا برای رفتن به ماه عسل است.

از تعدد تفریحات گرفته تا خلوت بودن و هتل‌های با کیفیت و داشتن مناطقی برای عکس‌برداری در ماه عسل، کاپادوکیا در همه‌ی این زمینه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در کاپادوکیا به غیر از بالن‌سواری شما می‌توانید از تفریحاتی همانند موتورسواری ATV، بازدید از موزه‌ها و غارهای سنگی چندهزارساله و گشت‌های داخلی تور کاپادوکیا برای تفریح و لذت بردن از سفرتان به این منطقه علی الخصوص اگر به ماه عسل رفته‌اید، استفاده نمایید. همانطور که در بالا اشاره کردیم تور کاپادوکیا یکی از بهترین تورهای ماه عسل برای زوج هاست.

در کاپادوکیا امکان کرایه خدمات فیلمبرداری عروسی نیز موجود است که اگر دوست دارید در کوه‌ها و غارهای زیبای این منطقه عکس‌هایی با لباس عروسی نیز داشته باشید، می‌توانید به راحتی روی این منطقه حساب ویژه باز کنید. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال تور ماه عسل خاص و نسبتا ارزان می‌گردید، به تور ماه عسل کاپادوکیا بیشتر از بقیه تورها توجه نمایید.

 تور ویژه عروسی در کاپادوکیا
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.