چگونه هزینه سفر به دبی را کاهش دهیم؟

به روز رسانی: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

چگونه هزینه سفر به دبی را کاهش دهیم؟

قیمت تور دبی برای گردشگرانی که قصد سفر به این شهر جذاب را دارند، در نگاه اول چندان گران به نظر نمی‌رسد. اما چرا سفر به دبی اغلب به عنوان یک سفر لاکچری و گران‌قیمت شناخته می‌شود؟ دلیل این مسئله، بالا بودن قیمت حمل و نقل و غذا در این شهر است. با این حال، اگر دوست دارید تا از سواحل زیبا، تفریحات شبانه و مراکز خرید دبی لذت ببرید، می‌توانید با بودجه کمتری نیز سفر کنید. کارشناسان لیاناپرواز در این مطلب، راهکارهای موثر برای کاهش هزینه سفر به دبی را به شما معرفی خواهند کرد.

هزینه سفر به دبی

تور دبی را در فصل تابستان رزرو کنید

دبی در منطقه گرمسیری واقع شده است و به همین دلیل، تابستان‌های بسیار گرمی دارد. هر چند که این مسئله باعث نمی‌شود تا سفر به دبی در فصل تابستان از رونق بیفتد؛ اما معمولاً اوج سفرها به این شهر از اواخر پاییز آغاز می‌شود. دبی در ماه‌های آبان تا بهمن در بهترین و معتدل‌ترین شرایط آب و هوایی خود قرار دارد. بنابراین، این ماه‌ها گران‌ترین زمان سفر به دبی محسوب می‌شوند.

در هتل‌های ارزان قیمت اقامت کنید

بر خلاف تصور عده‌ای از گردشگران، هتل‌های ساده و ارزان قیمت زیادی در دبی وجود دارد. یک ترفند خوب برای شناسایی این هتل‌ها جستجو بر اساس محله است. مثلاً هتل‌هایی که در مرکز شهر یا محله دبی مارینا قرار دارند، بسیار گران‌تر از هتل‌های محله البرشا هستند. این در حالی است که این مناطق حداکثر 15 تا 20 دقیقه از یکدیگر فاصله دارند.

سمت رستوران‌‌‌های لاکچری نروید!

تعداد قابل توجهی از بهترین رستوران‌های دنیا در دبی قرار دارند و این شهر به غذاهای لذیذش معروف است. قیمت یک وعده غذا در رستوران‌های گران‌قیمت دبی حدود 6 میلیون تومان و در رستوران‌های میان‌رده حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است. اما خبر خوب این است که برای چشیدن غذاهای خوشمزه دبی نیازی نیست که این مقدار هزینه کنید. یک راه‌ ساده برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها سرو غذا در رستوران‌های زنجیره‌ای، محلی و خیابانی است. با این کار شما حداکثر 500 هزار تومان برای هر وعده غذایی هزینه می‌کنید و این فوق‌العاده است!

چگونه هزینه سفر به دبی را کاهش دهیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

مطالب مرتبط: تور دبی ویژه تیر 1402 ، تور دبی

نکته قابل توجه دیگر این است که دبی، پیتزاهای خوب و ارزان‌قیمتی دارد. بنابراین، اگر عاشق پیتزا هستید و می‌خواهید با بودجه کمتری سفر کنید، توصیه می‌کنیم تا به فروشگاه «دِبونیرز» در طبقه همکف برج خلیفه مراجعه کنید. پیتزاهای کوچک اینجا حدود 200 هزار تومان قیمت دارند. همچنین، قیمت غذاهایی که در رستوران‌های محله قدیمی دبی سرو می‌شوند حدود 200 تا 400 هزار تومان است.

با مترو رفت و آمد کنید

هزینه تاکسی در دبی برای گردشگران ایرانی به طرز عجیبی گران است. این هزینه بر اساس میزان مسافت طی شده محاسبه می‌شود و مبلغ ورود به تاکسی حدود 40 هزار تومان است. به طور میانگین، قیمت یک سفر با تاکسی در این شهر بین 250 تا 650 هزار تومان خواهد شد! بنابراین، یک راهکار بسیار ساده برای کاهش هزینه‌های سفر به دبی استفاده از مترو است. خط متروی دبی از وسط شهر عبور می‌کند و قیمت بلیط آن حدود 107 هزار تومان است. به علاوه، رفت و آمد با مترو مناظر شگفت‌انگیزی از شهر را به شما ارائه می‌کند؛ چرا که خطوط ریلی مترو در ارتفاع بالاتری از سطح زمین احداث شده‌اند.

تخفیف‌ها و جشنواره‌های دبی را از دست ندهید

گردشگرانی که تمایل دارند تا لحظات شاد و البته کم هزینه‌ای را در دبی سپری کنند، بهتر است از زمان برگزاری جشنواره‌های این شهر اطلاع داشته باشند. چرا که حضور در اغلب این مراسم‌ها و رویدادها کاملاً رایگان است.

اگر هم به دنبال تخفیف هستید، وبسایت Groupon را چک کنید و مجله سرگرمی را بخرید. Groupon یک شرکت تجارت الکترونیک است که تخفیف‌های مختلف شهر دبی را ارائه می‌کند. در مجله سرگرمی امارات متحده عربی نیز همیشه یک یا دو تخفیف ویژه برای رستوران‌ها، پارک‌ها، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری وجود دارد. این مجله از کتابفروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها قابل تهیه است. ضمن اینکه نسخه آنلاین آن در وبسایت مجله منتشر می‌شود.

چگونه هزینه سفر به دبی را کاهش دهیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

از جاذبه‌های گردشگری رایگان دیدن کنید

پارک‌ها، کلاب‌ها و سواحل عمومی در صدر فهرست مکان‌های گردشگری رایگان دبی قرار دارند. البته اگر قصد خوردن و نوشیدن در کلاب‌ها را دارید باید بابت آنها هزینه کنید. با این حال، بعضی از کلاب‌های دبی در روزهای سه شنبه به مشتریان خانم، نوشیدنی رایگان هم ارائه می‌کند.

جاذبه‌های تاریخی محله قدیمی دبی نیز معمولاً رایگان و ارزان هستند. گردشگران در این محله می‌توانند تنها با 40 هزار تومان از موزه دبی دیدن کنند. همچنین، گشت و گذار با قایق در اینجا حدود 14 هزار تومان است.

به علاوه، این شهر پارک‌ها و سواحل عمومی رایگان زیادی دارد. اجاره دوچرخه در برخی از این پارک‌ها رایگان است و این تفریح می‌تواند یک جایگزین بسیار خوب به جای پرسه زدن در مراکز خرید و صرف هزینه‌های بیشتر باشد. در سواحل عمومی دبی نیز امکان شنا کردن و آفتاب گرفتن وجود دارد.

چگونه هزینه سفر به دبی را کاهش دهیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

اگر دوست دارید تا تعطیلات تابستانی خود را با سفر به دبی خاطره‌انگیزتر کنید، می‌توانید با مشاوران آژانس لیاناپرواز تماس بگیرید و یک سفر جذاب را برنامه‌ریزی کنید. برای گفتگو با کارشناسانی که مشتاقانه آماده صحبت با شما هستند با شماره 02141187 تماس بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۷ خرداد ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.