جاذبه های لنکاوی

به روز رسانی: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
بهترین جاذبه های لنکاوی

جاذبه های طبیعی و تاریخی و مصنوعی جزیره لنکاوی بسیار زیبا و هیجان انگیز هستند، شهر لنکاوی یک منطقه اداری است که کوآه به عنوان بزرگترین شهر آن است. پنتای سنانگ محبوب‌ترین ساحل و منطقه توریستی و از جاذبه های لنکاوی است که سالانه ده‌ها هزار بازدیدکننده دارد.

لنکاوی سالانه بیش از 2400 میلی متر (94 اینچ) بارانمی بارد. لنکاوی دارای آب و هوای موسمی استوایی است، طبقه بندی آب و هوای کوپن (Am) لنکاوی از دسامبر تا فوریه فصل خشک کوتاهی دارد. مارس تا نوامبر یک فصل بارانی طولانی است. سپتامبر مرطوب ترین ماه است که می تواند بیش از 500 میلی متر (20 اینچ) دریافت کند.

لنکاوی مرکز فعالیت های زیادی است و می توانید هرچه قدر دلتان بخواهد روی سواحل بکر و دست نخورده به تفریح بپردازید. البته نیازی نیست از قبل نگران رزرو هتل های لنکاوی باشید چون آژانس های مسافرتی و کیوسک هایی که همه جا کنار پیاده روها به چشم می خورند به راحتی این کار را برایتان انجام خواهند داد و شاید سخت ترین قسمت کار این باشد که انتخاب کنید کدام کار را اول انجام بدهید!

جاذبه های لنکاوی

قدم زدن در شالیزارهای برنج

اگر از پانتای پنانگ قدم زنان به سمت شمال بروید، می توانید به شالیزار لامان پادی رایس، یکی از زیباترین جاذبه های لنکاوی برسید. تراس های شالی کاری زیادی در این منطقه وجود دارند و چشم انداز آن بسیار زیبا و آرام بخش بوده و یکی از جاذبه های لنکاوی است. اگر هم بخواهید در مورد قوت غالب اکثر مردم دنیا چیزهایی یا بگیرید، بازدید از این شالیزار فرصت بسیار خوبی است، چون در اطراف آن ورک شاپ های متعددی در مورد نحوه کاشت برنج برگزار می شود.

ارزانترین نرخ رزرو تور عمان با اقامت در بهترین هتل ها

غواصی در جزیره پایار

منطقه ای که در نزدیکی جزیره پایار قرار دارد از سال 1985 تا به حال پارک آبی بوده است و جزایر مرجانی آن، یکی از دیدنی ترین جاذبه های لنکاوی است. در این منطقه قایق های قدیمی و کهنه را لاستیک و اشیا دیگر پر کرده و آن ها را غرق کرده اند تا یک جزیره مرجانی مصنوعی ایجاد شود. تورهای یک روزه غواصی روش بسیار پرطرفداری است برای نزدیک تر شدن به زندگی زیر آب. برای افرادی از خانواده هم که به غواصی علاقه ای ندارند، امکان تماشای زیر آب از طریق یک اتاقک مخصوص فراهم شده است.

بازدید از آبشارهای تلگا توجو

آبشارهای تلگا توجو (هفت آبشار) در شمال غربی جزیره واقع شده است. در اطراف این آبشارها هم جاذبه های لنکاوی و جاذبه های توریستی دیگر وجود دارند که باعث می شوند رفتن به این منطقه ارزشش را داشته باشد. اگر بعد از بازدید از آبشارها زیاد خسته یا خیس نشده اید، می توانید با حدود 15 دقیقه پیاده روی به دهکده اورینتال یا ماشین کابلی برسید. این آبشارها دو سکوی بازدید دارند و از پارکینگ تا سکوی پایین تر تقریبا باید 10 دقیقه پیاده روی بکنید.

بازدید از آبشارهای تلگا توجو

موتورسواری اطراف جزیره لنکاوی

مانند بسیاری از جزایر جنوب شرقی آسیا، جزیره لنکاوی هم جاده های آسفالت زیادی دارد و اجاره کردن یک موتورسیکلت و گشتن در اطراف می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش و از جاذبه های لنکاوی باشد. وقتی از شهر اصلی خارج شوید، در کل جزیره جاده های بسیار خوبی وجود دارد که هنگام عبور از آن ها می توانید چشم اندازهایی بسیار زیبا را تماشا کنید و از انجام چهار تفریح پر هیجان در لنکاوی لذت ببرید.

لنکاوی جزیره بسیار بزرگی است و می توانید به راحتی می توانید چند روز را به موتورسواری و گشت و گذار در آن اختصاص داده و از دیدن جاذبه های لنکاوی لذت ببرید. البته دوچرخه هم می توانید اجاره کنید ولی بسیاری از جاده ها برای دوچرخه سواری مناسب نیست.

لیانا پرواز برگزار کننده تور تایلند با بهترین قیمت و امکانات لوکس

خرید کردن در منطقه معاف از مالیات

درست مانند جزیره تیومان که در جنوب قرار گرفته است، جزیره لنکاوی نیز از منطقه معاف از مالیات برخوردار است. شاید دوست نداشته باشید لوازم خانگی بزرگ و سنگین با خودتان به خانه ببرید ولی بسیاری از گردشگران خارجی به فکر خریدن ساک و چمدان های جدید میفتند تا بتوانند آن را با شکلات، پوشاک، لوازم آرایش و دیگر اقلام معاف از مالیات پر کنند.

خرید کردن در منطقه معاف از مالیات

بازدید از دنیای زیر آب

شاید از بزرگترین جاذبه های لنکاوی ، دنیای زیر آب باشد که در جنوبی ترین نقطه پانتای سنانگ قرار گرفته است. این آکواریوم غول آسا می تواند در روزهای به شدت گرم و آفتابی، مکان خنک و دلچسبی برای بازدید خانواده ها باشد پس برای بازدید از دنیای زیر آب تور لنکاوی، تور مالزی را از دست ندهید. جهت اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما در لیانا پرواز تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۱ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.