طعم لذیذ غذا را در بهترین رستوران های مالزی تجربه کنید

به روز رسانی: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

طعم لذیذ غذا را در بهترین رستوران های مالزی تجربه کنید

برخی از توریست‌هایی که قصد سفر به کشورهای جنوب شرقی آسیا را دارند، برای پیدا کردن غذاهای باب میل‌شان دغدغه زیادی دارند. در واقع، سوال اصلی آن‌ها این است که در کدام کشور می‌توانند طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی خوشمزه را بچشند؟

سنت آشپزی در کشور مالزی، ترکیبی از عناصر هندی، چینی، مالایی و اروپایی است. چنین تلفیقی باعث شده تا غذاهای این کشور از طعم بی‌نظیری برخوردار شود و با سلیقه تعداد زیادی از توریست‌ها همخوانی داشته باشد. کارشناسان لیاناپرواز امیدوارند تا با معرفی بهترین رستوران‌های مالزی بتوانند اوقات خوشی را برای مسافران رقم بزنند.

رستوران آتاس؛ تلفیق غذاهای مدرن و سنتی

این رستوران معروف در هتل مجلل روما و در شهر کوالالامپور قرار دارد. در منوی رستوران آتاس می‌توان انواع غذاهای بومی و مدرن اروپایی را مشاهده کرد. البته غذاهای مدرن و خلاقانه اینجا از محبوبیت بیشتری برخوردار است. مشتریان حتی این امکان را دارند که بشقاب غذای خود را به صورت انتخابی سفارش بدهند. به طور متوسط، هزینه هر وعده غذایی در این رستوران 50 دلار به ازای هر نفر است. اگر رستوران آتاس را برای صرف غذای خود انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم که «بیکن گوشت گاو» و «خورشت ماهی ترش» اینجا را از دست ندهید.

طعم لذیذ غذا را در بهترین رستوران های مالزی تجربه کنید

با غذاهای خوشمزه آلیا به سواحل سریلانکا سفر کنید!

رستوران آلیا با غذاهای دریایی تازه و ادویه‌های خوش‌عطرش توانسته توجه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کند. اگر به طعم غذاهای سریلانکایی علاقمندید، آلیا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مشتریان این رستوران در بدو ورود با یک مهمان‌نوازی بسیار گرم مواجه می‌شوند. می‌توان گفت که «کاری خرچنگ» غذای مشهور رستوران آلیا است که در پنج سبک و طعم مختلف سرو می‌شود. سبک «جافنا» طعم تند و لذیذی دارد. «کاری میگو» رستوران آلیا نیز ارزش امتحان کردن را دارد.

رستوران آلیا

رستوران کیلانترو؛ ترکیب فرهنگ ژاپنی و فرانسوی

«تاکاشی کیمورا» قبل از آن که به عنوان سرآشپز در سفارت ژاپن در کوالالامپور مشغول به کار شود، آموزش‌هایی را در رستوران‌های معروف فرانسوی گذرانده است. او به مدت 20 سال سرآشپز رستوران کیلانترو بود و در مدت زمان حضورش در اینجا ترکیبی از غذاهای ملل مختلف را برای مشتریان سرو می‌کرد. این فرهنگ آشپزی، همچنان الگوی کار این رستوران باقی مانده است. مواد اولیه رستوران کیلانترو ظرف مدت 24 ساعت از اروپا می‌رسد و عناصر ژاپنی و فرانسوی به خوبی با هم تلفیق شده‌اند. هر چند ممکن است قیمت‌های اینجا کمی گران به نظر برسد؛ اما غذاهای آن ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. «گوش‌ماهی با خاویار» و «تاگلیولینی با ترافل» محبوب‌ترین غذاهای رستوران کیلانترو محسوب می‌شوند.

در ایت اند کوک تماشا کنید و بخورید!

افتتاح رستوران ایت اند کوک با همه‌گیری ویروس کرونا مصادف شد. به همین دلیل، عده زیادی از افراد تصور می‌کردند که سرآشپز «لی ژ ژی» و «سوه یونگ ژی» به زودی کار خود را از دست می‌دهند. اما آنها کاملاً مصمم، به حرفه آشپزی خود ادامه دادند و سعی کردند تا غذاهای متنوع مالزی را در معرض نمایش بگذارند. در این رستوران، بیست صندلی دور تا دور پیشخوان سرآشپزها چیده است. بنابراین، این دو سرآشپز می‌توانند هنر خود را به مشتریان نمایش بدهند و شوق آشپزی را در دل بینندگان شکوفا کنند. «اوما کاسه» یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران ایت اند کوک به شمار می‌رود.

طعم لذیذ غذا را در بهترین رستوران های مالزی تجربه کنید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

در اینتایر فرنچ داینینگ هر نوع غذایی را میل کنید

اینتایر، کلمه‌ای فرانسوی و به معنی «تمام» است. این واژه به خوبی تنوع منوی غذایی این رستوران را نشان می‌دهد. به قول معروف، شما می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در رستوران اینتایر فرنچ داینینگ پیدا کنید! سرآشپز این رستوران، شخصی ژاپنی به نام «ماساهی هوریوچی» است که دوره‌های آموزشی خود را در کشور سوئیس گذرانده است. تاثیر این دوره‌های آموزشی را می‌توان هم در طعم غذاها و هم در طراحی مدرن رستوران مشاهده کرد. همچنین، عناصری از آشپزی فرانسوی نیز در غذاهای اینجا قابل مشاهده است. «پاته» و «توربوت» از جمله غذاهای محبوبی است که باید در رستوران اینتایر فرنچ داینینگ میل کنید.

طعم لذیذ غذا را در بهترین رستوران های مالزی تجربه کنید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

چنانچه تاکنون به مالزی سفر نکرده‌اید و یا قصد دارید دوباره این سرزمین پررمز و راز را تجربه کنید، مشاوران آژانس لیاناپرواز می‌توانند به شما کمک کنند تا یک سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برنامه‌ریزی کنید. برای گفتگو در خصوص تور مالزی با کارشناسانی که مشتاقانه آماده صحبت با شما هستند با شماره 02141187 تماس بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۳ خرداد ۱۴۰۲

مطالب پیشنهادی

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.