مهمان لوکس‌ ترین هتل‌ های بالی باشید

به روز رسانی: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

مهمان لوکس‌ ترین هتل‌ های بالی باشید

جزیره بالی به عنوان یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری اندونزی شناخته می‌شود. تعداد گردشگران این جزیره پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه 6 میلیون نفر بوده است. هم‌اکنون، با کمرنگ شدن خطرات این بیماری، جزیره بالی در حال بازگشت به روزهای اوج خود در صنعت گردشگری است. کارشناسان لیاناپرواز، اردیبهشت تا شهریورماه را برای رزرو تور بالی توصیه می‌کنند.

مسافرانی که به بالی سفر می‌کنند می‌توانند متناسب با بودجه خود به طیف وسیعی از هتل‌ها با خدمات متنوع دسترسی پیدا کنند. اغلب هتل‌های لوکس و پنج ستاره بالی در مناطق کنگو، سمینیاک، اوبود و نوزادوا قرار گرفته است. در ادامه، تعدادی از هتل‌های لاکچری بالی معرفی خواهد شد.

هتل سوفیتل

اگر قصد دارید تا با سفر به بالی یک ماه عسل رویایی را با همسر خود تجربه کنید، هتل سافیتل می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این هتل، امکانات رفاهی ویژه‌ای هم برای خانواده‌های پرجمعیت در نظر گرفته است. از جمله اینکه کودکان می‌توانند در کلوپ بازی و استخر مخصوص، لحظات شادی را سپری کنند. به علاوه، هتل سافیتل دسترسی خوبی به فرودگاه و موزه تاریخی پاسیفیکا دارد.

مهمان لوکس‌ترین هتل‌های بالی باشید

در این هتل پنج ستاره لوکس، خدماتی مانند استخر روباز، استخر مردابی، جکوزی، پیست دوچرخه‌سواری، خدمات اسپا و ماساژ به مهمانان ارائه می‌شود. این هتل با امکانات و خدمات بسیار خوب خود توانسته امتیاز 8.1 را از کاربران سایت بوکینگ دریافت کند. تمام اتاق‌های مبله این هتل به تلویزیون، تراس، نشیمن، تهویه مطبوع، قهوه‌ساز، چای‌ساز، حمام خصوصی، وان و… مجهز است. به علاوه، رستوران بین‌المللی این مجموعه خدمات خود را به صورت 24 ساعته به مسافران ارائه می‌کند. اگر هتل سافیتل را برای اقامت خود انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم که طعم لذیذ غذاهای دریایی اینجا را از دست ندهید.

هتل آیانا

این هتل 5 ستاره که در 8 کیلومتری مرکز جیمباران واقع شده، دارای امکاناتی نظیر 12 استخر شنا، مرکز اسپا، ماساژ درمانی، زمین گلف، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و رستوران بین‌المللی است. اتاق‌های مجلل آیانا چشم‌انداز زیبایی به سمت سواحل ماسه‌ای و باغ‌های گرمسیری خلیج جیمباران دارد. تمام واحدهای این هتل مجهز به تلویزیون، حمام‌های مرمری، وان، لوازم بهداشتی رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند. همچنین، مهمانان هتل آیانا می‌توانند از ماساژ درمانی تالاسو لذت ببرند. تالاسو نوعی ماساژ است که در آن از آب تازه دریا و مواد معدنی برای اثرگذاری بیشتر استفاده می‌کنند.

مهمان لوکس‌ ترین هتل‌ های بالی باشید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

هتل آنوایا

هتل آنوایا به صبحانه‌های خوشمزه، فضای سبز زیبا، تمیزی محیط و رفتار محترمانه پرسنلش معروف است. این هتل در منطقه کوتای جزیره بالی واقع شده است و دسترسی خوبی به مرکز خرید دیسکاوری و ساحل توبان دارد. در طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آنوایا می‌توان ترکیب جالبی از عناصر مدرن و سنتی بالیایی را مشاهده کرد. تمام این اقامتگاه‌ها به حمام اختصاصی، استخر خصوصی، تلویزیون، لوازم آرایش رایگان و امکانات تهیه قهوه یا چای مجهز هستند.

مهمان لوکس‌ ترین هتل‌ های بالی باشید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

اگر دوست داشتید تا وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌های بالی میل کنید، اقامت در این هتل بهترین دسترسی‌ها را به شما خواهد داد. رستوران کانیت، مجموعه‌ای از غذاهای محلی خوشمزه را سرو می‌کند؛ در حالی که رستوران سَند اند واین‌کلار، غذاهایی به سبک تاپاس را ارائه می‌کند. تاپاس نوعی اسنک یا غذاهای کوچک اسپانیایی هستند که می‌توانند به عنوان پیش غذا یا یک وعده کامل غذایی سرو شوند. از دیگر امکانات هتل آنوایا می‌توان به باشگاه ورزشی، اتاق‌های مخصوص خانواده، مرکز اسپا، پارکینگ رایگان و استخر روباز اشاره کرد.

هتل گرند حیات

هتل گرند حیات در شهر نوزادوا واقع شده است و تنها 30 دقیقه از شهر زیبای دنپاسار فاصله دارد. این اقامتگاه دارای امکاناتی نظیر 5 استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز اسپای مجهز و باشگاه ورزشی است. اتاق‌های هتل پنج ستاره گرند حیات به دستگاه قهوه‌ساز، چای‌ساز، امکانات بهداشتی رایگان، تلویزیون و حمام اختصاصی مجهز است. مهمانان این اقامتگاه مجلل می‌توانند از ورزش‌های آبی مانند قایق‌رانی، غواصی و بازی در زمین تنیس لذت ببرند. همچنین، رستوران بین‌المللی این هتل با منوی جذابی از غذاهای بالیایی، اروپایی و آسیایی پذیرای مسافران است. یکی از مهم‌ترین نقاط مثبتی که کاربران سایت بوکینگ به آن اشاره کرده‌اند، رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل هتل گرند حیات است که باعث شده تا لذت اقامت در بالی برای آنها دو چندان شود.

مهمان لوکس‌ ترین هتل‌ های بالی باشید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

هتل گرند مرکور

هتل گرند مرکور یکی از محبوب‌ترین هتل‌های لوکس منطقه سمینیاک محسوب می‌شود. این هتل خدمات اسپا و ماساژ را با کیفیت بسیار عالی به مهمانان ارائه می‌کند. سالن ورزشی، استخر، سونا، تراس، خدمات اتاق، باشگاه و استخر مخصوص کودکان از دیگر امکانات این اقامتگاه است. اگر تمایل دارید تا با خانواده و فرزندان خود به بالی سفر کنید، اقامت در این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مهمانان هتل گرند مرکور می‌توانند از استراحت در سواحل دابل سیکس، لژیان و سمینیاک نیز لذت ببرند. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، تلویزیون، بالکن‌هایی با چشم‌انداز بی‌نظیر و حمام اختصاصی را به مسافران ارائه می‌کند.

مهمان لوکس‌ ترین هتل‌ های بالی باشید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

چنانچه قصد دارید تا در سفر به جزیره بالی در این هتل‌ها اقامت داشته باشید، می‌توانید با مشاوران آژانس لیاناپرواز تماس بگیرید و یک تور بالی و خاطره‌انگیز را برنامه‌ریزی کنید. برای گفتگو با کارشناسانی که مشتاقانه آماده صحبت با شما هستند با شماره 02141187 تماس بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۳ خرداد ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.