هتل سان سیتی قشم

Suncity Hotel

معرفی و تصاویر

اقامتگاه‌ها و هتل های قشم با امکانات متفاوت باعث شده تا انتخاب کمی‌ دشوار به نظر برسد. در این مقاله سعی کردیم یکی از هتل‌های مناسب و با کیفیت این جزیره را به شما معرفی کنیم.هتل سان سیتی قشم به دلیل جایگاه و موقعیت خاص خود که به اغلب مکان‌های گردشگری قشم دسترسی دارد، انتخاب بسیار خوبی برای گردشگران به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۹۷ بازسازی گردید. هتلی دو ستاره می‌باشد که در پنج طبقه طراحی و ساخته شده است.

جاذبه های توریستی جزیره قشم

جزیره قشم جاذبه‌های گردشگری و زیبایی دارد که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. اماکنی از جمله دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جنگل‌های دریایی حرا، قلعه پرتغالی‌ها، مسجد قبا و جزایر ناز از مکان‌های توریستی این منطقه محسوب می‌شوند. اغلب مسافران این جزیره جهت اقامت در آن در پی هتل مقرون به صرفه با امکانات رفاهی مناسبی هستند، به همین دلیل انتخاب بیشتر آنها هتل سان سیتی قشم می باشد.

انواع امکانات و خدمات هتل سان سیتی قشم

لباسشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو‌های هتل، نمازخانه، آسانسور، لابی، اینترنت رایگان، انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سیستم اعلام حریق، انواع جعبه‌های کمک‌های اولیه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و خدمات تور از امکانات این هتل می‌باشد که جهت رفاه حال هر چه بیشتر مسافران ارائه می‌گردد.

در این هتل لابی نیز وجود دارد که در آن امکاناتی همچون اینترنت رایگان، کپسول‌های آتش سوزی، سرویس‌های بهداشتی و تلویزیون تعبیه شده‌اند. این هتل سالن بدنسازی و تناسب اندام نیز دارد که در آن از مدرن‌ترین وسایل و تجهیزات ورزشی استفاده شده است. سونا و جکوزی نیز برای شما در این هتل در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد می‌کنیم پس از طی یک روز سخت حتما به این بخش از هتل سری بزنید. رستوران و چایخانه سنتی این هتل نیز همه روزه آماده خدمت رسانی به مهمانان هتل خواهد بود. از راه‌های موفقیت این هتل می‌توان به برخورد بسیار خوب و حرفه‌ای پرسنل آن اشاره کرد.

ویژگی های هتل سان سیتی

نکته قابل توجه آن است که هتل سان سیتی قشم رستوران ندارد، زیرا در طراحی و ساخت این هتل منطقه‌ای برای رستوران در نظر گرفته نشد، همین دلیلی است تا برخی گردشگران جهت اقامت خود در قشم این هتل را انتخاب نکنند. مسافران این هتل می‌توانند جهت صرف صبحانه، ناهار و شام به رستوران‌های پیرامون این هتل مراجعه کنند.

انواع رستوران‌هایی که در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند، انواع خوراک و غذاهای خوش طعم و با کیفیت بالا را با هزینه بسیار مناسب به مهمانان ارائه می‌دهند. این هتل دارای کافی شاپ می‌باشد که انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع بستنی‌ها و کیک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در کافی شاپ این هتل، همواره موسیقی‌های دلنشین و گوش نوازی پخش می‌شوند.

لیانا پرواز همچنین تور قشم را به بهترین امکانات و خدمات نیز برگزار می کند.

امکانات اتاق‌های هتل سان سیتی قشم

تعداد اتاق‌های هتل سان سیتی قشم حدود ۳۲ اتاق می باشد، این هتل دارای پنج نوع اتاق می‌باشد. انواع این اتاق‌ها عبارت‌اند از: اتاق دو تخته، سه تخته، سوییت‌های چهار نفره، یک خواب چهار نفره و شش نفره. در این اتاق‌ها امکاناتی همچون تلویزیون دارای صفحه تخت، میز تحریر، تلفن، مبلمان، اینترنت، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام خصوصی و یخچال برای مسافران آماده شده است. اتاق‌های دو نفره هتل، برای زوج‌ها در نظر گرفته شده است.

چنانچه سفرتان به همراه خانواده و یا دوستانتان می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم سوییت‌های چهار و پنج نفره را انتخاب نمایید. از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب هتل برای متقاضیان، دسترسی و میزان فاصله کم هتل تا مکان‌های دیدنی و گردشگری شهر می‌باشد. فاصله حدودی هتل سان سیتی قشم با مجتمع تجاری سیتی سنتر دو کیلومتر محاسبه شده است.

برای سفر های خارجی خود نیز می توانید تورهای خارجی لیانا پرواز را مشاهده کرد، و تور مقصد خود را با بهترین هزینه رزرو نمایید، به عنوان مثال رزرو تور کازان با قیمت مناسب را فراموش نکنید.

موقعیت هتل سان سیتی قشم

از لحاظ جغرافیایی، این هتل در نزدیکی چهارراه پردیس جزیره قشم قرار دارد که همین موضوع باعث شده تا فاصله زیادی با مراکز خرید نظیر بازار پردیس، سیتی سنتر یک و دو، مجتمع خرید ستاره و بازار قدیمی ‌قشم نداشته باشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده است که دارای دسترسی راحت و آسانی به دریا و مراکز خرید جزیره می‌باشد.

تمامی ‌امکانات و تجهیزات اتاق‌های این هتل با کیفیت بالایی در اختیار مسافران گذاشته می‌شوند. انواع امکانات این هتل باعث شده تا بار و چمدان‌های مهمانان سبک شود. به دلیل آن که هر چه که مسافران تقاضا داشته باشند، می‌توانند در این هتل بیابند. اتاق‌های طراحی شده این هتل، دارای چیدمان ساده‌ای می‌باشند.

فاصله مراکز دیدنی جزیره با هتل سان سیتی

قیمت رزرو هتل سان سیتی قشم

به طور کلی تعیین هزینه‌های رزرو هتل سان سیتی قشم در همه فصول سال به یک میزان محاسبه نمی‌شود. در دوره پیک سفر، یعنی در بازه‌های زمانی که تقاضای رزرو هتل مثلا در روزهای عید در سطح بالایی قرار می‌گیرد، هزینه‌های ناشی از اقامت در هتل‌ها افزایش می‌یابد. این در صورتی است که پس از طی این دوره، قیمت‌ها به روال سابق خود بر می‌گردند.

البته که امکاناتی که هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد، نیز در تعیین هزینه‌های رزرو اتاق‌ها تاثیر گذار خواهد بود.
هزینه کودکان زیر دو سال به طور رایگان محاسبه می‌گردد. هزینه کودکان در رنج سنی دو تا شش سال، طبق قوانین و مقررات هتل می‌بایست به طور کامل در خود هتل پرداخت شود. هزینه اقامت کودکان بالای شش سال نیز همانند یک فرد، به طور کامل محاسبه شود.

بیشتر بدانید: هرآنچه که باید درباره تور مالزی بدانید.

سخن پایانی
پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از تصمیم گیری نهایی و انتخاب اقامتگاه موردنظرتان، با آژانس‌ مسافرتی لیانا پرواز در رابطه با انخاب تور مناسب، رزرو هتل و بلیط خود مشورت لازم را داشته باشید. قطعا لیانا پرواز بهترین تور قشم را به شما معرفی خواهد کرد.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۲
  • Number of floors: ۵
  • تعداد اتاق: ۳۲
  • Number of beds: ۸۶
  • Lobby capacity: ۱۸ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده طرح
  • Hotel view: خیابان و دریا

فاصله تا ...

  • قلعه پرتغالی ها ۱کیلومتر
  • فرودگاه جزیره قشم ۵۵کیلومتر
  • پارک زیتون ۷کیلومتر
  • مسجد قبا قشم ۲۳کیلومتر
  • غار‌های خربس قشم ۱۲کیلومتر
  • غار نمکدان قشم ۲کیلومتر
  • جزایر ناز قشم ۲۵کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
تاکسی سرویس در هتل
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
کرایه ماشین
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن بدنسازی
سونا
کافی شاپ