معرفی فروشگاه اچ اند ام مالزی

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مالزی از مقاصد محبوب در آسیا به شمار می‌رود. کشور مالزی، جاذبه‌های تفریحی مدرن و متنوعی دارد. تنوع جاذبه‌های گردشگری مالزی، سبب شده است که افراد با سلیقه‌های مختلف جذب آن شوند. گویی مالزی توانایی برآورده کردن تمام سلایق و علایق را دارد.

اگر می‌خواهید همراه با تور مالزی به این کشور سفر کنید بهتر است مراکز خرید این کشور را بشناسید. خرید در مالزی یکی از بهترین تفریحات، در این کشور است. فروشگاه‌های مالزی برندهای بسیار خوبی برای خرید دارند. فروشگاه‌های مالزی، مدرن و مجلل هستند و یکی از برندهایی که در فروشگاه‌های مالزی می‌توانید ببینید برند H&M است. این برند سوئدی طرفداران بسیار زیادی دارد. در اکثر مراکز خرید مالزی، شعبه‌هایی از فروشگاه اچ اند ام در مالزی به چشم می‌خورد. در اینجا تلاش می‌کنیم علاوه بر معرفی برند H&M شما را با نمایندگی‌های فروشگاه اچ اند ام مالزی آشنا کنیم.

فروشگاه اچ اند ام در مالزی

فروشگاه اچ اند ام مالزی

برند سوئدی H&M با شکل‌گیری اولین فروشگاه در مالزی، جای خود را در قلب تمامی طرفداران مد، پیدا کرد. H&M برندی است که نیازی به معرفی ندارد و به خاطر کار کردن روی لباس‌ها مطابق با فصل و ارائه آخرین روند مد، از محبوبیت زیادی در سراسر جهان برخوردار است.

برند H&M در مالزی

برند “H&M” چیست؟

برند “H&M” برندی مشهور و شناخته شده در جهان است. این برند در حال حاضر در ۶۰کشور دنیا، شعبه دارد و به فروش لباس‌های با کیفیت مشغول است. بیشتر از ۱۰۰هزار کارمند در فروشگاه اچ اند ام مالزی فعالیت می‌کنند. اکنون شعبه‌های H&M در سراسر دنیا در حدود ۳۵۰۰ شعبه برآورده شده‌اند. فروشگاه اچ اند ام مالزی، جزو دومین کمپانی‌های بزرگ تک فروشی در دنیا است که لباس‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه می‌کند. سازنده برند H&M فردی با نام ایرلینگ پیرسون بود.

جهت اطلاع از بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مالزی با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

این فرد سوئدی بعد از جنگ جهانی دوم، در سفر به آمریکا، با یک مغازه که پوشاک زنانه می‌فروخت آشنا شد و تصمیم گرفت که یک کسب و کار در زمینه پوشاک راه اندازی کند. در ادامه این کار، لباس‌هایی را با قیمت مناسب برای زنان، طراحی کرد.

برند H&M نام خود را از “Hennes & Mauritz” گرفت و با حروف اول این دو واژه به اچ اند ام شهرت یافت. واژه اول در معنای پوشاک زنان و واژه دوم در معنای عرضه کننده پوشاک آقایان بوده است. اکنون برند H&M با حفظ شهرت خود، با طراحان جدید خود در سراسر جهان همکاری می‌‌کند. این موضوع سبب شده تا فروش و میزان اعتماد مشتریان به این برند ادامه پیدا کند. این برند در سال ۲۰۱۵در زمینه لوازم آرایشی نیز شروع به فعالیت کرد.

برند H&M

نمایندگی‌های فروش H&M در مالزی

فروشگاه اچ اند ام مالزی در مرکز خرید وان اوتاما

مرکز خرید وان اوتاما از مشهورترین و در عین حال، گران‌ترین مراکز خرید در کوالالامپور است. این مرکز خرید بسیار بزرگ، در حدود نیم ساعت با مرکز شهر فاصله دارد. مرکز خرید وان اوتاما جزو مراکز خریدی است که میلیون‌ها گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. مرکز خرید وان اوتاما یکی از مراکز خریدی است که در آن، نمایندگی H&M نیز قرار دارد. این مرکز یکی از مراکز خریدی است که در آن تنوع عرضه اجناس به چشم می‌خورد. در این مرکز خرید ۶۵۰ فروشگاه دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی مراکز خرید مالزی

در وان اوتاما مغازه‌های بسیاری وجود دارد. در این مرکز خرید برای هر سلیقه و هر سن، فروشگاه‌هایی متفاوت برای خرید دیده می‌شود. یکی از بخش‌های مرکز خرید وان اوتاما، بخش مربوط به مد و لباس است. در این مرکز خرید، شعبه‌های مختلفی از برندهای متفاوت به چشم می‌خورد.

در بین این شعبه‌ها، در طبقه هم‌کف این مرکز خرید، یکی نمایندگی‌های H&M، لباس‌های زنانه و مردانه خود را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب به فروش می‌رساند. اگر جزو کسانی هستید که به برند اچ اند ام، علاقمند هستید می توانید در طبقه همکف مرکز خرید وان اوتاما، لباس مورد نظر خود را از فروشگاه اچ اند ام این مرکز خرید تهیه کنید.

فروشگاه H&M در مرکز خرید وان اوتاما

فروشگاه اچ اند ام مالزی در نزدیکی مرکز خرید Suria KLCC

مرکز خرید Suria KLCC یکی از مراکز خرید مشهور کوالالامپور است که در حال حاضر به یکی از لندمارک‌های آن تبدیل شده است. گردشگران بسیاری که از مالزی دیدن می‌کنند حتما به این مرکز خرید سر زده و از آن دیدن می‌کنند. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید مورد علاقه مردم کوالالامپور نیز هست. بنابراین می‌توان گفت مرکز خریدklcc یکی از مراکز خرید بسیار شلوغ در پایتخت مالزی است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با رینگیت مالزی

جالب است بدانید که برندهای بین‌المللی و مشهور دنیا در این مرکز خرید، جمع شده و فعالیت می‌کنند. فروشگاه اچ اند ام مالزی در کنار مرکز خرید klcc واقع شده است. بسیاری معتقد هستند شهرت و بزرگی مرکز خرید klcc بر روی فروشگاه اچ اند ام، سایه افکنده و سبب شده است که چندان در معرض دید نباشد.

اما خیلی از گردشگران با این نظر موافق نیستند زیرا بر این عقیده‌اند که وقتی قصد خرید دارند به دنبال برند مورد نظر خود، سرانجام فروشگاهی را که باید از آن خرید کنند پیدا می‌کنند. از نظر آنها، وجود مرکز خرید klcc در کنار فروشگاه H&M، فقط می‌تواند از لحاظ دادن آدرس، آنها را سریعتر به مقصد برساند.

فروشگاه H&Mدر مرکز خرید Suria KLCC

فروشگاه اچ اند ام مالزی در مرکز خرید Lot 10

مرکز خرید Lot 10 یکی از مشهورترین مراکز خرید مالزی است. این مرکز در سال ۱۹۹۱ آغاز به کار کرد. مرکز خرید lot 10 یکی از شیک ترین مراکز خرید در مالزی است. این مرکز خرید مدرن به دلیل دسترسی آسان به مرکز شهر، این مرکز خرید، غذاسراهایی دارد که طراحی آنها شباهت زیادی به طراحی رستوران‌های چینی دارد.

این مرکز خرید، برندها و فروشگاه‌های مختلفی برای خرید دارد. در این مرکز خرید، یکی از نمایندگی‌های فروشگاه اچ اند ام مالزی نیز موجود است. این فروشگاه، طرفداران بسیار زیادی دارد. خریداران برند H&M در مالزی و گردشگرانی که به این کشور می‌آیند و قصد خرید برند H&M را دارند به دلیل مقبولیت مرکز خرید lot 10 معمولا از این فروشگاه، خرید می‌کنند.

سفر به شگفت انگیزترین شهر مالزی با تور کوالالامپور لحظه آخری و ارزان!

مرکز خرید lot 10 سه طبقه است که طبقه اول آن مربوط به برندهای مختلف است. طبقه دوم این فروشگاه، نسبت به طبقه اول آن که بسیار شلوغ است، دنج‌تر است و به لباس‌های اداری و لباس‌های غیر رسمی بیرون ( مانند تی شرت‌ها با طراحی‌های گرافیکی و شلوارهای چرم) اختصاص داده شده است.

اما فروشگاه H&M در طبقه سوم این مرکز خرید واقع شده است. در محصولات برند اچ اند ام، ظرافت و دقت بسیاری بکار گرفته شده است و پوشاک مد روز با آخرین مد و طراحی را با قیمت مناسب می‌فروشند. (قیمت تی شرت‌ها از تنها ۹۰/۱۹ رینگیت آغاز می‌شوند).

مطمئنا بوتیک‌های دیگری نیز در این مرکز خرید وجود دارد اما یافتن لباس‌های فصلی فراوان با آخرین مد روز و قیمت مناسب، در آنها دشوار است. اگر بتوانید چنین لباس‌هایی را در بوتیک‌های دیگر پیدا کنید کیفیت آنها به خوبی پوشاک H&M نیست. شما می‌توانید در هر یک از مراکز خرید، به دنبال برند H&M باشید و در بین آنها، بهترین‌ها را پیدا کنید.

H&M در مرکز خرید Lot 10

فروشگاه H&Mدر مرکز خرید پاویلیون

یکی از مراکز خرید معروف مالزی، پاویلیون است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد. این مجموعه از بخش‌های داخلی و فروشگاه‌های خارجی تشکیل شده است. در این مرکز خرید بیشتر از ۴۵۰فروشگاه دارد که برندهای مشهور بین‌المللی را در خود جای داده‌اند.

با بهترین قیمت و خدمات دلخواه می‌توانید تور ترکیبی بالی را از وبسایت لیانا پرواز تهیه نمایید.

یکی از نمایندگی‌های فروشگاه H&M در مرکز خرید پاویلیون است. علاوه بر اچ اند ام، برندهای مشهوری چون ورساچه، کابانا، مکس مارا و دهها برند دیگر در این مرکز خرید جمع شده‌اند. یکی از ویژگی‌هایی مرکز تجاری پاویلیون را از دیگر مراکز خرید کوالالامپور، متمایز می‌کند تزییناتی است که در آن به کار برده شده است.

فودکورتی که در طبقه‌ پایین مرکز خرید است، غذاهای آسیایی و بین‌المللی، را برای بازدیدکنندگان سرو می‌کند. است. در پاویلیون علاوه بر خرید از H&M، می‌توانید از امکانات تفریحی از جمله اسپا و سینما بهره‌مند شوید.

فروشگاه H&Mدر مرکز خرید پاویلیون

فروشگاه H&M در مرکز خرید Mid Valley Megamall

مراکز خرید The Gardens و Mid Valley Megamall دو مرکز خرید جداگانه در کوالالامپور هستند. هستند. این دو مرکز خرید به هم نزدیک هستند و از طریق یک پیاده‌رو به هم وصل می‌شوند. اگر به دنبال برند H&M در این مسیر هستید می‌توانید آن را در مرکز خرید Mid Valley Megamall جستجو کنید.

در این مرکز خرید علاوه بر منگو، تاپ شاپ و … شعبه‌ای از نمایندگی‌های فروشگاه H&M برای خرید گردشگران، تدارک دیده شده است. مراکز خرید SunwayPutra Mall و MyTown از دیگر مراکز خرید مالزی هستند که شعبه هایی از فروشگاه H&M در آنها وجود دارد. اگر در مسیرتان در مالزی از کنار این مراکز خرید گذر کردید و قصد خرید لباس یا لوازمی از برند H&M را داشتید می‌توانید به این مراکز خرید سر بزنید.

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدهای سفر به مالزی

در این نوشتار تلاش کردیم تا شما را با مشهورترین نمایندگی‌های فروشگاه H&M که در مراکز خرید بزرگ و معروف مالزی هستند آشنا کنیم. آنچه ما به آن اشاره کردیم نمایندگی‌هایی از این فروشگاه مشهور هستند که در مراکز خرید بزرگ قرار دارند و دسترسی به آنها برای گردشگران در تور مالزی آسان است.

فروشگاه H&M در کوالالامپور

با رزرو تور مالدیو تعطیلاتی فراموش نشدنی را به همراه خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.