5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا

به روز رسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در تور سنگاپور  به آن توجه می‌شود، امکان خرید از برندهای معروف دنیا است. سنگاپور به عنوان مقصدی با مراکز خرید متعدد و شیک و مدرن شناخته می‌شود که در آن می‌توان تجربه‌های خاصی دیگری را هم به دست آورد و در دل رستوران‌ها و کافه‌های آن از غذاهای اروپایی و محلی لذت برد. برای خرید از هر مرکز خرید سنگاپور می‌توان از دل برندهای معروف و معتبر دنیا انتخاب کرده و در بین این برندها ساعت‌ها قدم زد.

کارشناسان لیانا پرواز در این گزارش 5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا را معرفی کرده‌اند.

5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. مرکز خرید سنگاپور با نام ویوو سیتی (VIVO CITY)

این مرکز خرید سنگاپور هفت طبقه فروشگاه را در خود جای داده که در آن‌ها می‌توان معروف‌ترین برندهای دنیا را پیدا کرد. علاوه بر آن، بزرگ‌ترین سینمای سنگاپور نیز در این مجموعه قرار گرفته است. در این مرکز خرید می‌توان بزرگ‌ترین مغازه اسباب بازی فروشی، یک آمفی تئاتر و چهار فودکورت را دید و ساعت‌ها در دل دیدنی‌های مختلف قدم زد.

رستوران‌های این مرکز خرید نیز معروف بوده و علاوه بر آن، امکان بازدید از فروشگاه‌های کتاب، آلات موسیقی، جواهرات، لوازم ورزشی، کفش، لوازم آراشی و داروخانه نیز در این مکان وجود دارد. در طبقه دوم و بام این مجموعه یک زمین بازی برای کودکان نیز می‌توان پیدا کرد.

مرکز خرید سنگاپور-لیانا پرواز

2. مرکز خرید سنگاپور با نام پاراگون (PARAGON)

این مرکز خرید سنگاپور برای کسانی که به دنبال خریدی لوکس و با کیفیت هستند بهشتی بزرگ به حساب می‌آید. در این مرکز خرید می‌توان بهترین برندهای جهان را پیدا کرد. این مکان دارای 6 طبقه فروشگاه‌های مد، غذاخوری، مراکز اوتلت و بوتیک‌های ورزشی بوده و در آن می‌توان سراغ رستوران‌ها و کافه‌های دنج رفت. مرکز خرید پاراگون به عنوان باشکوه‌ترین مرکز خرید در مجله IS معرفی شده است.

5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. مرکز خرید سنگاپور با نام نایتس‌بریج (KNIGHTSBRIDGE)

این مرکز خرید سنگاپور بخشی از هتل گرند پارک ورچارد بوده و نمایی 4 طبقه و مدرن دارد. در این مکان می‌توان علاوه بر پوشاک برند و مد روز، سراغ جواهرات مختلف رفته و میل کردن غذا در رستوران‌های معروفی مانند اوپن اورز را تجربه کرد. این مرکز خرید سنگاپور برندهای تاپی مانند هیلفیگر، تاپشاپ، تاپمن و بروکس برادرز را در خود جای داده و از برندهای معروف ساعت و جواهرات آن می‌توان به هیوبولت و فیلیپ استاین اشاره کرد.

5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. مرکز خرید سنگاپور با نام نیان سیتی (NGEE ANN CITY)

این مرکز خرید سنگاپور یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای مسافران بوده و محل آن در خیابان اورکارد واقع شده است. این مکان جذاب معروف‌ترین برندها را در خود جای داده و در آن می‌توان علاوه بر پوشاک و کیف و کفش، محصولاتی مانند انوع کتاب را خریداری کرد. این مرکز خرید با بخش هنر و خلاقیت در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و در آن می‌توان از برندهایی مانند هوگو باس، زارا، دیور، گوچی و منگو خرید کرد. علاوه بر آن مجموعه فروشگاه زنجیره‌ای ژاپنی نیز در این مرکز خرید واقع شده و کالاهای خاصی را ارائه می‌دهد.

5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

5. مرکز خرید ماندارین گالری (MANDARIN GALLARY)

این مرکز خرید سنگاپور بیش از 50 برند معروف را در خود جای داده و می‌توان در آن جواهرات، پوشاک و موبایل را خریداری کرد. کالاهایی که در این مجموعه به فروش می‌رسند بسیار لوکس بوده و خریدی لذت بخش را برای گردشگران فراهم می‌کند. علاوه بر آن، رستوران‌های این مجموعه نیز با انواع غذاهای غربی و آسیایی در اختیار علاقه مندان قرار دارند. کافه و سرگرمی‌هایی این چنینی نیز در این مرکز خرید به چشم می‌خورند.

5 مرکز خرید سنگاپور با برندهای معروف دنیا_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به سنگاپور و رزرو تور می‌توانید با کارشناسان لیانا پرواز در ارتباط باشید. برای این منظور با شماره تلفن 02141187 تماس گرفته و سوالات خود را در مورد سنگاپور و مقاصد دیگر بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۶ اسفند ۱۴۰۲

مطالب پیشنهادی

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.