بهترین مراکز خرید کوالالامپور

به روز رسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
بهترین مراکز خرید کوالالامپور

مراکز خرید کوالالامپور مالزی شامل انواع و اقسام اجناس با کیفیت و با قیمت متناسب است. خرید یکی از مسائل مهم در سفر به کوالالامپور و مالزی است. بنابراین شناخت مراکز خرید مالزی از جمله مواردی است که هر گردشگری باید از آن‌ها اطلاعات داشته باشد. در این مطلب به معرفی چند مرکز خرید شناخته شده و بهترین مراکز خرید کوالالامپور پرداخته‌‍ایم.

لذت خرید در شهر کوالالامپور

اگر شما با تور مالزی قصد سفر به این کشور را دارید میخواهیم شما را با بهترین مراکز خرید کوالالامپور، پایتخت و مهمترین شهر مالزی آشنا کنیم تا لذت یک خرید عالی را در بهترین مراکز خرید تجربه کنید. مالزی یا همان بهتر است بگوییم کوالالامپور دارای مردمانی هست که عاشق خرید کردن هستن شاید به همین دلیل است شما در کوالالامپور تعداد زیادی مراکز خرید با کیفیت های متفاوت می بینید.

شما در کوالالامپور می‌توانید اجناس خاص و مد روز چه در پوشاک و چه آخرین وسایل برقی را پیدا کنید. اگر بخواهید اجناس خوب با بهترین کیفیت را خریداری کنید پیشنهاد ما اوایل ماه ژوئن تا سپتامبر هست ، زیرا در این بازه از زمان فستیوال های متفاوتی در کوالالامپور برگزار می کند. طبق مقررات محلی در مالزی کلیه اجناس دارای قیمت می باشد و برای مسافرانی که به مالزی سفر میکنند و به زبان انگلیسی مسلط نیستند به راحتی می توانند هر آنچه نیاز دارند را خریداری کنند.

مراکز خرید کوالالامپور معمولا تا ساعت 22 باز هستند و مسافران وقت زیادی برای بازدید و خرید ازفروشگاهها رو دارند در ضمن باید یادآوری کنیم که تنها بازدید از فروشگاه های به نام مالزی بسیار زیبا هستند و دارای معماری های خاص میباشند وبازدید ازاین مراکز خردید مجلل خالی از لطف نخواهد بود به خصوص در ایام خاص مثل عید چینی ها ویا سال نومیلادی که تزئینات ویژه ای برای مراکز خرید کوالالامپور طراحی می شود.

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

مرکز خرید پاویلیون

مرکز خرید پاویلیون از جمله معروف‌ترین مراکز خرید کوالالامپور است که سالانه تعداد زیادی توریست را به خود جذب می‌کند و شامل 7 طبقه می‌باشد. در این مرکز خرید حدود 500 مغازه و فروشگاه قرار دارد که محصولاتی از جمله برندهای معروف بین المللی داخلی و خارجی در آن به فروش می‌رسد. فودکورت این مجتمع در طبقه آخر این مرکز خرید وجود دارد. از آن جا که مرکز خرید پاویلیون در مرکز شهر قرار دارد دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در آن بسیار آسان می‌‌باشد.

پیشنهاد می کنیم در خیابان بوکیت بینتانگ حتما از مرکز خرید پاویلیون دیدن کنید این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور در قلب مالزی می باشد.این مرکز خرید لوکس در سال 2007 تاسیس شده است شما در این مرکز خرید به بیش از 400 برند دسترسی داشته باشید. از نظر موقعیت مکانی میتوان گفت در بهترین مکان قراردارد و در اطراف این مرکزخرید هتل های 5 ستاره لوکسی هم چون هتل گرند میلینیوم، هتل وستین، هتل جیدبلیو و… قرار دارد .

تجربه سفری متفاوت به سرزمین بالن‌ها با رزرو تور کاپادوکیا لحظه آخری

مسافرانی که در این هتل ها اقامت دارند می توانند کمتر از چند دقیقه به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند و هرآنچه که نیاز دارند با بهترین کیفیت تهیه کنند بدون آنکه در ترافیک کوالالامپور زمان خود را ازدست بدهند. پاویلیون تنها یک مرکز خرید نیست بلکه یک مجموعه کامل از تفریجات نیز می باشد ،هرچیزی را بخواهید اینجا پیدا می‌کنید از پوشاک گرفته تا جواهر‌ات.

در طبقه پنجم با رد باکس پلاس (Red Box Plus) میتوانید بازی کنید و هم تمرین خوانندگی داشته باشیدهمچنین دوستانی که علاقه به پرواز دارند میتوانند در طبقه دوم این حس را تجربه کنن، شبیه‌ساز پروازی (Flight Experience) وجود دارد که از شما یک خلبان نیمه حرفه‌ای می‌سازد. در طبقه هفتم شما می‌توانید در مجموعه ای از رستوران های بین المللی برای هر نوع سلیقه با نوش جان کردن یک غذای لذیذ روز خود را به پایان برسونید.

مرکز خرید Pavilion کوالالامپور

مرکز خرید میدولی MID VALLY

پیشنهاد ویژه برای مسافرانی که اهل خرید هستند مرکز خرید میدولی می باشد (میدولی یکی از بزرگترین مراکزخرید آسیا به شمار می آید) این مرکز خرید در 5 طیقه به وسعت 1.7 میلیون متر مربع با به نام ترین برند های بین المللی احداث شده است. در ضمن شما می توانید دسترسی به مجموعه ای ازفروشگاه های زنجیره ای مالزی همانند مترو جایا یا جاسکو داشته باشید.

در میدولی به جز خرید و دیدن از فروشگاه های پوشاک، وسایل الکترونیکی، کتاب و محصولات کامپیوتری میتوانید از دو رستوران بزرگ این مجموعه با انواع غذاهای بین المللی دیدن کنید و برای صرف غذا در این قسمت از مرکز خرید توقف کوتاهی داشته باشید. از دیگر رستوران های این مجموعه میتوان مک دونالد،کی اف سی، کینگ برگر، استارباکس نیز اشاره کرد.

با رزرو آنلاین تور پنانگ لحظه آخری و ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مرکز خرید mid valley یکی از محبوب‌ترین و بهترین مراکز خرید کوالالامپور به شمار می‌آید که بین مرکز شهر و منطقه klang vally قرار گرفته است. این مجموعه شامل مرکز خرید، سه هتل و برج اداری است و دارای 5طبقه و حدود 430 فروشگاه می‌باشد. از آن‌جایی که این فروشگاه از تنوع اجناس بالایی برخوردار است و همچنین قیمت اقلام در آن بسیار مناسب است برای افرادی که ساکن کوالالامپور هستند بسیار مناسب می‌باشد. شایان ذکر است که تمامی برندهای شناخته شده دنیا در این مرکز خرید دارای نمایندگی می‌باشند.

مرکز خرید مید ولی کوالالامپور

مرکز خرید سوریا

اگر به دنبال مجموعه ای لوکس برای خرید هستید میتوانیم مرکز خرید سوریا را در قلب برج های دوقلو یا همان پتروناس به شما معرفی کنیم. این مرکز خرید Suria KLCC یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور هست که داخل دومین برج بلند معروف دنیا واقع است.

تجربه بازدید از سواحل دیدنی، جزایر بهشتی و طبیعت رویایی و حیرت انگیز با رزرو تور لنکاوی

بهترین و معروف ترین برندهای دنیا را شما می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. چیزی که این مرکز خرید را متمایز می کند شاید همین واقع شدن این مرکز در دل برج های دوقلو باشد شما در حین حرکت در این مرکز خرید می توانید از معماری بی نظیر ساختمان این بنا ،تفریحات مستقر در این مجموعه مثل آکواریم،رستوران های خاص،مراکز تفریحی دیدن کنید و لذت ببرید.

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی در نزدیکی پارک برج‌های دو قلو در مرکز شهر قرار دارد که دارای 6 طبقه است که شامل صرافی، فودکورت‌های بین المللی و… می‌باشد و با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت به یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور تبدیل شده است که تمام برندهای معروف دنیا در آن قرار دارد.

مرکز خرید Suria KLCC در مالزی

مرکز خرید Sunway Pyramid

این مرکز خرید واقع در بندر پیرامید در نزدیکی پارک تفریحی سانوی لاگون قرار داشته و از بهترین مراکز خرید کوالالامپور می باشد. معماری این مرکز خرید به شکل مصری می‌باشد. این مرکز خرید به دو قسمت قدیمی و جدید تقسیم می‌شود. مرکز خرید جدید سان وی پیرامید به سبک فروشگاه‌های مصری طراحی شده است که خود به عنوان یک جاذبه گردشگری شناخته می‌شود. در طبقه اول سانوی پوترا مرکز تفریحی تیراندازی وبولینگ و همچنین یک رستوران قرار دارد. در این مرکز خرید برندهای معروف بین المللی وجود دارند.

رکز خرید Sunway Pyramidکوالالامپور

مرکز خرید Alamanda Putrajaya

مرکز خرید الاماندا پوتراجایا به دلیل قرار گرفتن در مرکز اداری سیاسی کوالالامپور بسیاری مورد استفاده سیاست مداران قرار می‌گیرد. این مرکز خرید برای خرید گوشت و میوه تازه و سبزیجات و… بسیار مناسب می‌باشد و می‌توان این اجناس را با قیمتی مقطوع خرید. کافه و رستوران‌های متنوع و دکه‌های غذایی که غذاهای مالایی، چینی، کره ای و… را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند در این مرکز خرید وجود دارند. سالن سینما مجهز که در آن به روزترین فیلم‌های روز دنیا را می‌توان تماشا کرد در طبقه آخر این مرکز خرید قرار دارد. در سفر خود همراه با تور مالزی سری به مرکز خرید الاماندا پوتراجایا بزنید.

مرکز خرید Alamanda Putrajaya کوالالامپور

مرکز خرید Gardens Mall

این مرکز خرید دقیقا در مجاورت مرکز خرید mid valley قرار دارد که از این نظر شما میتوانید به 2 مرکز خرید دسترسی داشته باشید. گاردن مال شامل 6 طبقه و حدود 600 فروشگاه می‌باشد که برندهای معروف و لوکس دنیا در آن نمایندگی دارند. انواع محصولات متنوع و همینطور لوازم الکترونیک و فودکورت… نیز در این مجتمع وجود دارد. این مرکز تجاری یک مجموعه بسیار کامل و از بهترین مراکز خرید کوالالامپور می‌باشد که در فاصله 7 کیلومتری برج‌های دوقلو پتروناس قرار دارد و به مترو و اتوبوس دسترسی بسیار خوبی دارد.

مرکز خرید Gardens Mall کوالالامپور

مرکز خرید Berjaya Times Square

این مرکز خرید در منطقه bukitbintang قرار دارد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور بوده و دارای امکاناتی همچون فودکورت، رستوران و امکانات تفریحی می‌باشد و سرگرمی‌هایی همچون سینما و شهربازی در آن وجود دارند. این مرکز خرید در واقع یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور است و هشتمین برج بلند دوقلو کوالالامپور است. این فروشگاه از 65 اوت لت تشکیل شده است.

بهترین نرخ رزرو تور اندونزی و بازدید از جاذبه های شگفت انگیز آن

طبقه اول این مجموعه دارای یک فودکورت به نام طعم آسیا می‌باشد که شما در آنجا می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای خوش طعم آسیایی را امتحان کنید. در این مجموعه می‌توانید از برندهای معروف و برندهای کمتر شناخته شده دنیا با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

مرکز خرید Berjaya Times Square کوالالامپور

مرکز خرید Utama1

این مرکز خرید در منطقه klang valley قرار گرفته است و تا مرکز شهر حدود 30 دقیقه فاصله دارد. بیش از 650 فروشگاه متنوع که شامل امکانات تفریحی، رستوران و …. می‌شوند. این مرکز خرید به طور خلاصه u1 نام دارد. این مرکز خرید دو بخش به نام‌های oldwing و newwing دارد. مرکز خرید u1 مانند دیگر مراکز خرید، شامل فوت کورت و رستوران‌های بسیار متنوع می‌شود. قسمتی از این مجموعه به تازگی بازسازی شده است و فروشگاهی به نام landyliciuse در آن وجود دارد.

بهترین قیمت خرید تور سریلانکا با امکانات و خدمات ویژه

این فروشگاه مخصوصا برای کودکان بسیار جذاب می‌باشد چرا که در آن می‌توانند انواع شکلات و آب نبات‌ها و انواع خوراکی‌های شیرین را خریداری کنند. این فروشگاه در بام این مرکز قرار دارد. در این باغ این فروشگاه 500 گونه از گیاهان مختلف رشد می‌کنند. سالن سینما، بولینگ، سالن ورزشی و دیگر خدمات تفریحی در آن موجود می‌باشد.

مرکز خرید Utama1 کوالالامپور

مرکز خرید Sungei Wang Plaza

این مرکز خرید دارای 7 طبقه است. اهالی شهر این مجموعه را به عنوان یک مرکز خرید ارزان به شمار می‌آورند. انواع کالاهای متنوع در این مرکز وجود دارد. برندهای محلی نیز در این مجموعه یافت می‌شود. انواع پوشاک، زیورآلات، لوازم بهداشتی، کالاهای دیجیتال و انواع پوشاک زنانه ارزان را می‌توان در این مجموعه که یکی از بهترین مراکز خرید کوالالامپور خریداری کرد.

مرکز خرید Sungei Wang Plaza کوالالامپور

مرکز خرید Lowyat Plaza

این مرکز تجاری در قلب کوالالامپور قرار دارد. این مجموعه بیشتر به کالاهای دیجیتال معروف می‌باشد. این مرکز تجاری دارای 12 طبقه است که برندهای معروف دیجیتال در آن قرار دارد. در این مجموعه چندین رستوران آسیایی نیز وجود دارد.

مرکز خرید Lowyat Plaza کوالالامپور

مرکز خرید Mitsui Outlet Park

این مرکز خرید بین فرودگاه بین المللی کوالالامپور و مرکز شهر قرار دارد که از 3 فاز تشکیل شده است. اوت لت میتسوی شامل فودکورت‌های بزرگ و رستوران‌های متعددی می‌باشد که انواع غذاهای آلمانی، ایتالیایی، مکزیکی، تایلندی، چینی و… در آن موجود می‌باشد.

اطلاع از قیمت خرید آنلاین بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی

در کافی شاپ we cafe با مراسم صرف چای به روش ژاپنی آشنا شوید . بیش از 230 برند معروف دنیا در این مجموعه وجود دارد که انواع پوشاک و لباس‌های زنانه، مردانه، بچه گانه، کیف و کفش و…از برندهای معروف را با بهترین قیمت می توانید از اوت لت خریداری کنید.

مرکز خرید Mitsui Outlet Park کوالالامپور
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.