خرید از معروف ترین مراکز خرید چابهار

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
مراکز خرید چابهار

مراکز خرید چا‌بهار به گونه‌ای می‌باشد که بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند به صورت عمده و زیاد خرید کنند. به طور مثال اگر شما بوتیکی در هر شهری از کشور داشته باشید، می‌توانید برای خرید اجناس آن از مراکز خرید چابهار استفاده نمایید. بازار سنتی چابهار دقیقا همان جایی است که به دنبال آن هستید و از آنجا دست خالی به شهر خود باز نخواهید گشت.

همچنین قیمت اجناس در بازار چابهار بسیار مناسب است و دارای کیفیت بالایی می‌باشد و شما می‌توانید هم برای خرید عمده و هم خرید سوغاتی‌های چابهار و صنایع دستی از آن دیدن نمایید. در سفر به چابهار علاوه بر بازار‌های سنتی شما می‌توانید برای خرید‌های شخصی و سوغاتی‌های چابهار از مراکز خرید مدرن آنجا استفاده نمایید.

در ادامه به معرفی این مراکز خرید چابهار می‌پردازیم. از جمله مراکز خرید چابهار می‌توان به مرکز خرید پردیس، صدف، ابریشم، صالحیار، فردوس و تیس اشاره کرد که همه‌ی آنها نزدیک به هتل لیپار می‌باشند و همین امر باعث شده است که این هتل به یکی از پر طرافدار‌ترین هتل‌های چابهار تبدیل شود.

لیانا پرواز مجری تخصصی تور مالزی لحظه آخری با بهترین قیمت با ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و لیدر فارسی زبان

مرکز خرید صدف چابهار

از بین همه‌ی مراکز خرید چابهار، مرکز خرید صدف بهترین مکان برای تهیه انواع لوازم خانگی و شخصی می‌باشد.

آدرس: سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، 10 کیلومتر بیرون شهر

مرکز خرید صدف از مراکز خرید چابهار

مرکز خرید صالحیار چابهار

این بازار در طبقه اول خود لوازم آرایشی – بهداشتی و خانگی را ارائه می‌دهد و در طبقه دوم می‌توانید انواع پوشاک را تهیه نمایید. همچنین خرید انواع پارچه و چای از این مرکز خرید نیز ممکن می‌باشد.

آدرس: سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، 10 کیلومتر بیرون شهر

مرکز خرید صالحیار از مراکز خرید چابهار

مرکز خرید پردیس چابهار

مرکز خرید پردیس چابهار معروف به فروش اجناس دست دوم یا استوک است ولی در عین حال شما می‌توانید در آنجا انواع لوازم خانگی و پوشاک نو نیز تهیه نمایید.

آدرس: سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، 10 کیلومتر بیرون شهر، بازار پردیس

رزرو و خرید تور عمان لحظه آخری با ارزانترین قیمت، اقامت در بهترین هتل های عمان همراه با پشتیبانی 24 ساعته

مرکز خرید پردیس چابهار

مجتمع تجاری فردوس

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید چابهار مجتمع تجاری فردوس می باشد. مجتمع تجاری فردوس در نزدیکی هتل فردوس چا‌بهار واقع شده است که اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. این مجتمع تجاری به فروش لوازم آشپزخانه به خصوص کریستال معروف شده، ولی شما می‌توانید انواع کیف و کفش و پوشاک را هم از آنجا خریداری کنید.

آدرس: استان سیستان و بلوچستان، چابهار، جنب اداره منطقه آزاد چابهار

مرکز خرید فردوس چابهار

مرکز خرید ابریشم

بازار ابریشم علاوه بر اجناسی که در سایر بازارها ارائه می‌شوند، بدلیجات و زیور آلات و لوازم صوتی نیز دارد. در هر ماه این بازار قرعه کشی انجام می‌دهد و شما می‌توانید با خرید از این بازار شانس خود را در برنده شدن یک خودرو امتحان کنید. این مرکز خرید در چابهار علاوه بر یک هایپر مارکت، دارای یک کافی‌شاپ نیز می‌باشد

آدرس: بلوار امام خمینی شهر چابهار، به سمت کنارک، 10 کیلومتر خارج از شهر، بازار ابریشم

مرکز خرید ابریشم چابهار

مرکز خرید تیس

این مرکز خرید دارای انواع لوازم چینی است و به دلیل پایین بودن قیمت اجناسش، مسافران زیادی از آن استقبال می‌کنند. همچنین این مرکز خرید دارای انواع لوازم آرایشی، شکلات و چای می‌باشد.

آدرس: سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، 10 کیلومتر بیرون از شهر

مرکز خرید تیس چابهار

اکثر مراکز خرید چابهار در نزدیکی هم قرار دارند و شما به راحتی می‌توانید از همه‌ی آنها دیدن کنید و هر آنچه مد نظر دارید را بیابید. شما در کنار لذت بردن از جاذبه‌های این شهرجنوبی و ساحلی می‌توانید مقداری از وقت خود را صرف خرید در این مراکز خرید و بازار‌های سنتی چابهار کنید. همچنین برای خرید تور چابهار می توانید به آژانس مسافرتی لیانا پرواز مراجعه کرده و در مورد مقاصد دیدنی آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است که معابد اسرار آمیز آن در کنار طبیعت بکر شما را دعوت به سفر به این سرزمین می کنند. برای رزرو تور تایلند لحظه آخری می توانید با کارشناسان ما در بخش تور خارجی در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.