بهترین زمان سفر به سنگاپور

به روز رسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

سنگاپور یکی از کشورهایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر قصدسفر به سنگاپور را دارید و به دنبال این هستید که بدانید بهترین زمان سفر به سنگاپور در طول سال، چه زمانی است؟ بهتر است بدانید که پاسخ به این سوال را نمی‌توان با یک جمله داد.

زیرا این قضیه به این امر بستگی دارد که هدف شما از سفر به سنگاپور چه چیزی است؟ اگر قصد دارید در فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های این کشور حضور پیدا کنید و از بهترین مراکز خرید سنگاپور دیدن نمایید، بهترین فصل برای سفر به سنگاپور تابستان است. با این حال شاید برای خیلی‌ها، تعطیلات کریسمس بهترین زمان برای سفر به این کشور باشد. برخی هم شرایط آب و هوایی را در اولویت خود دارند. برای این افراد سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های سنگاپور در فصل بهار ارجحیت دارد.

آب و هوای سنگاپور

آشنایی با کشور سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهایی است که زیبایی و سرسبزی فوق‌العاده‌ای دارد. پایتخت این کشور سنگاپور است. سنگاپور شهری کوچک و سرسبز است اما جزو شهرهای مدرن، به شمار می‌رود. سرسبزی موجود در این کشور به دلیل وجود جنگل‌های آن است. سنگاپور جزو گران‌ترین کشورها، برای زندگی است. با این حال، هزینه غذا در این کشور، ارزان است. ارزانی غذاها به دلیل وجود دکه های خیابانی این شهر است که در آنها غذاهای بومی و محلی سرو می‌شود.

سنگاپور جزو کشورهای تمیز است. نگاهی به فضای شهری پایتخت این کشور و تمیزی وسایل نقلیه و ساختمان‌های موجود در این شهر، برای گردشگران بسیار جالب و خیره کننده است. این تمیزی در شهر، جزو پدیده‌های مدرن است که در سال‌های اخیر با افزایش گردشگر در این کشور، ایجاد شده است. فرودگاه چانگی سنگاپور اولین فرودگاه مسافری در این کشور است.

سنگاپور با مساحت ۷۱۸ کیلومتر مربع کمی کوچکتر از بحرین است. این کشور که از تعدادی جزیره تشکیل شده، در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان است. سنگاپور یکی از ۳ کشور-شهر مستقل کنونی در جهان است. از زمان استقلال در سال ۱۹۶۵، به یکی از پررونق‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده و امروز یکی از پرترددترین بندرهای دنیاست.

سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشوری فقیر است، اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده‌است. به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا به شمار می‌آید.آب و هوای این کشور گرم و مرطوب است و میانگین بارش سالانه در آن به بیش از ۲۳۴۰ میلیمتر می‌رسد. تور سنگاپور مدت‌هاست یکی از پرتقاضا ترین تورهای گردشگری در سطح جهان است.

با رزرو و خرید بلیط هواپیما مالزی می توانید از خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و اخذ ویزا بهره ببرید.

آب و هوای کشور سنگاپور

سنگاپور از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی خط استوا است. بنابراین هوای سنگاپور در فصل زمستان هم نمی‌تواند چندان سرد باشد. سنگاپور کشور گرمی است به همین دلیل، در تمام مراکز خرید بزرگ آن، کولرهایی بزرگ طراحی شده است. سنگاپور کشوری است که بارش‌های شدیدی را در طول سال تجربه می‌کند. این کشور در فصول خشک بارش کمی دارد. بارش‌های سنگاپور در فصل خشک نیز جریان دارند. این موضوع سبب شده است میزان رطوبت در کشور بالا باشد.

 سفر به سنگاپور در بهار

سفر به سنگاپور در فصل بهار 

سنگاپور در بهار، خشک و بی باران است. از این رو به عنوان بهترین زمان سفر، شناخته می‌شود. دمای هوا در سنگاپور در فصل بهار، در حدود ۲۴درجه است. هوای سنگاپور در این فصل، دلپذیر است. در فصل بهار فستیوال‌های بسیاری در سنگاپور برگزار می‌شوند. از جمله این فستیوال‌ها می‌توان به فستیوال فیلم در سنگاپور اشاره کرد. در این فستیوال، فیلم‌سازانی از سراسر دنیا حضور پیدا می‌کنند تا آثار خود را در رقابت، شرکت دهند.

بهترین زمان سفر به سنگاپور در تابستان

تابستان فصل خشکی در سنگاپور است. این فصل نیز برای خیلی از گردشگران، زمان مناسب سفر، نام‌گذاری شده است. تعطیلی مدارس در تابستان و دانشگاه، سبب شد مسافران بسیاری تابستان را برای سفر به سنگاپور انتخاب کنند. سفر به سنگاپور در تابستان از مزیت‌های بسیاری برخوردار است.

ارزانترین نرخ پکیج های تور مالزی با بهترین قیمت و امکان کنسلی و استرداد آنلاین

مسافران زیادی برای سفر به سنگاپور، تابستان را انتخاب می‌کنند تا رویدادهای برگزار شده در این فصل را مشاهده کنند. فستیوال‌هایی که در تابستان در سنگاپور برگزار می‌شود فستیوال های غذایی یک ماهه این کشور هستند که طرفداران خاص خود را دارند.

 مسافرت به کشور سنگاپور در تابستان

سفر به سنگاپور در پاییز

با پایان یافتن تابستان و آغاز فصل پاییز، مسافران سنگاپور هم کاهش پیدا می‌کنند. به دنبال کاهش مسافران و گردشگران، قیمت هتل ها سنگاپور و کالاهای فروشگاه‌ها هم پایین می‌آید. بنابراین پاییز، فصل ارزانی سنگاپور است. به این ترتیب، برای کسانی که به دنبال این هستند که هزینه کمتری را بپردازند، فصل پاییز بهترین زمان سفر به سنگاپور به شمار می‌رود. یکی از مزیت‌های این فصل، برخورداری از حراج‌های پاییزه سنگاپور و خرید از آنها است.

اگر بخواهیم به رویدادهای این فصل اشاره کنیم باید به مسابقه اتومبیل‌سواری در این کشور اشاره کنیم که بخشی از جام قهرمانی فرمول یک محسوب می‌شود و هر سال در پاییز و زمستان برگزار شده و از تفریحات برتر در سنگاپور به شمار می رود. بسیاری از علاقمندان به اتومبیل برای دیدن این رویداد، پاییز را بهترین فصل سفر به سنگاپور می‌دانند.

بهترین زمان سفر به سنگاپور_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

زمان مناسب رفتن به سنگاپور در زمستان

زمستان یکی از فصل‌های پرباران سنگاپور است. اگر قصد سفر در زمستان را دارید چتر را با خود همراه ببرید. در این فصل قیمت تور سنگاپور و قیمت‌های مربوط به بلیط هواپیمای این کشور، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. این فصل جزو فصل‌های خلوت سنگاپور است.

لیانا پرواز مجری تخصصی تور عمان با امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان و گشت های مهیج

از رویدادهایی که در سنگاپور در زمستان برگزار می‌شود پیاده‌روی چینگای است. این رویداد یک راهپیمایی خیابانی است که یک بار در سال، برگزار می‌شود. این جشن شاد برای میلاد خدایان چینی برگزار می‌شود و برنامه‌های مفرحی در آن برگزار می‌شود.

 بهترین زمان خرید تور سنگاپور

شما نیز مطابق با سلیقه و هزینه خود می‌توانید یکی از فصل‌ها را برای سفر به سنگاپور انتخاب کنید و از دیدن زیبایی‌های آن لذت ببرید. در صورتی که برای رفتن به سنگاپور دچار تردید هستید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش تور سنگاپور ما در لیانا پرواز تماس حاصل کنید تا جواب تمامی سوال‌های باقی مانده خود را بگیرید. قبل از سفر به کشور سنگاپور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن ابتدا لازم است “چگونه ویزای سنگاپور بگیریم” را مطالعه نموده تا سفر به این کشور برای شما بسیار آسان شود. 

2.7/5 - (3 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۶ بهمن ۱۴۰۱
برچسب ها:

مطالب پیشنهادی

بهترین زمان سفر به قشم بهترین زمان سفر به قشم
۱۶ بهمن ۱۴۰۱
بهترین زمان سفر به مالزی بهترین زمان سفر به مالزی
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۶ دقیقه
بهترین زمان سفر به بالی_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز بهترین زمان سفر به بالی
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ۳ دقیقه
بهترین زمان سفر به روسیه_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز بهترین زمان سفر به روسیه
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۶ دقیقه

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.