بهترین زمان سفر به بالی

به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

بالی معروف به شهر مزارع پلکانی برنج، یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. تور بالی یکی از تورهای مورد علاقه گردشگران است که همیشه برای شرکت کردن در آن و سفر به بالی آمادگی دارند. شاید برای بسیاری از شما این سوال مطرح باشد که بهترین زمان سفر به بالی چه زمانی است؟ ما بهترین زمان سفر به بالی از طریق تور را به شما خواهیم گفت؛ پس با ما همراه شوید.

تور بالی از مقاصد مهم گردشگری اندونزی

اگر چه بالی پایتخت اندونزی نیست، اما اصلی‌ترین قطب گردشگری اندونزی محسوب می‌شود. بالی را یکی از مقاصد اصلی و خارق‌العاده برای ماه عسل دانسته‌اند. بالی در اندونزی از بهترین مقاصد گردشگری آسیا به شمار می‌رود. در تور بالی، انواع مختلف گردشگر دیده می‌شود. در بالی اقامتگاه‌های اقیانوسی زیادی برای استفاده گردشگران ساخته شده است که بسیار مجلل هستند. آفتاب گرفتن در سواحل بالی یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای گردشگران در بهترین زمان سفر به بالی محسوب می‌شود.

بهترین زمان سفر به بالی

بسیاری از افرادی که تجربه سفر به جاهای مختلف دنیا را دارند زمانی که سخن از بهشت می‌گویند، آن را با مکان‌هایی که رفته‌اند مقایسه می‌کنند. برای مثال بسیاری از افراد شانگری‌لا و برخی آرکادی را مترادف بهشت می‌دانند. این در حالی است که برخی توریست‌ها، بالی را بهشت واقعی بالی می‌دانند. زیرا بالی سرزمین زیبای جادویی و رویایی برای گردشگران است. چشم‌اندازهایی که در بالی می‌توانید مشاهده کنید پر از جنگل‌های سرسبز و رویایی هستند. مناظری مانند آتشفشان و جنگل‌های سبز و سواحل ماسه‌ای بالی شاید رویایی‌ترین مکان‌های روی زمین باشند.

بررسی شرایط و مدارک اخذ ویزای بالی برای ایرانیان

بهترین زمان سفر به بالی

بالی از لحاظ موقعیت جغرافیایی در ۸ درجه جنوبی خط استوا قرار دارد. از این رو بالی را می‌توان جزو سرزمین‌های گرمسیری محسوب کرد. دمای بالی در طول روز در حدود ۷/۲۶ تا ۲/۳۲ درجه است. بالی رطوبتی در حدود ۷۵٪ دارد که متغیر است. بنابراین هوای بالی بسیار گرم است. در بالی دو فصل بارانی و خشک وجود دارد که به طور مجزا از هم هستند. بالی نسبت به دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا از باران کمتری برخوردار است. در ماه‌های اوریل تا اکتبر در بالی، فصلی است که بادهای موسمی در جریان هستند. این زمان تقریبا در حدود شش ماه از سال را شامل می‌شود.

فصل بادهای موسمی فصلی است که برای بالی فصل خشک محسوب می‌شود. در این فصل، بخش غربی شبه جزیره در بالی، بهترین موج‌ها را به خود خواهد دید. بنابراین این فصل را می‌توان بهترین زمان سفر به بالی و بهترین فصل برای سفر عاشقان موج به حساب آورد. نگاهی به میزان مسافرت توریست‌ها به بالی نشان می‌دهد که سفر به بالی در ماه ژوئن تا سپتامبر بیشترین استقبال را داشته است. این ماه‌ها مصادف با اواسط خرداد تا اوایل مهر هستند. در این فصل بهای هتل‌ها افزایش می‌یابد. از این رو می توان گفت به طور کلی فصل خشک بالی از لحاظ آب و هوایی بهترین زمان سفر به بالی است.

تور بالی

دنبال تور ارزران قیمت هستید؟ خرید تور تایلند لحظه آخری لیانا پرواز بهترین گزینه برای شما می باشد.

بهترین زمان سفر به بالی براساس فصول سال

فصل خشک بالی، فصلی است که آب و هوایی گرم دارد. در این فصل، بالی هیچ گونه باران و رطوبتی را تجربه نمی‌کند. اما فعالیت در هوا و فضای آزاد در بالی در فصول خشک، اهمیت بیشتری دارد. فعالیت‌هایی مثل هایکینگ، قایق‌رانی، حمام آفتاب از ایده‌آل‌ترین تفریحات در بالی هستند. ماه‌های آپریل تا اکتبر فصل خشک بالی محسوب می‌شوند این فصل، داغ‌ترین فصل توریستی و بهترین زمان سفر به بالی به شمار می‌رود.

ساحل سمینیاک بالی

فصل بارانی بالی چه زمانی است؟

ماه نوامبر تا مارچ، که مصادف با دهم آبان تا یازدهم فروردین است، فصل بارانی بالی محسوب می‌شود. بالی در این فصل با بارش‌های فراوان روبرو می‌شود. در حقیقت، ماه ژانویه، پرباران ترین ماه بالی است. باران در این ماه، می‌تواند مهم‌ترین دلیل برای نرفتن به بالی باشد. در این فصل به دلیل رطوبت زیاد، هوایی آزاردهنده را تجربه کنید. اما باید بدانید که بالی در فصل بارانی، بسیار ازران است. پس اگر به دنبال سفر ارزان در بالی هستید بهتر است فصل بارانی را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به بالی

رویدادهای فصل خشک در بالی

بسیاری از گردشگران برای دیدن فستیوال‌های بالی به این جزیره سفر می‌کنند. فستیوال هنری بالی از دوم ماه ژوئن تا دوم ماه جولای، در این جزیره برگزار می‌شود. در این فصل بالی، میزبان اجراها و نمایشگاه‌های بسیاری است. گالونگان از اصلی‌ترین فستیوال‌های سالیانه در بالی است. مدت زمان این فستویال در جزیره بالی ده روز است. مردم بالی بر این اعتقادند که همه خدایان بالی در این روز به جشن روی زمین می‌آیند.

رزرو آنلاین تور مالزی لحظه آخری و ارزان با بهترین قیمت و امکانات

فستیوال بادبادک‌ها در بالی یکی از رویدادهای بین‌المللی سالیانه در جزیره است که توریست‌های زیادی علاقمند به حضور در آن هستند. این فستیوال در ماه جولای در منطقه پدانگ گالاک برگزرا می‌شود. برای آشنایی با موتور سواری در بالی مقاله “تجربه هیجان‌انگیز موتور سواری در بالی” را مطالعه کنید.

فستیوال نیپی بالی

فستیوال های فصل بارانی در بالی

نیپی، فستیوال جذاب بالی است. نیپی، روز سال جدید بالی است. در این روز، جزیره بالی تعطیل و غرق در جشن و سرور است. بالی مکانی فوق‌العاده برای استراحت و غرق شدن در زیبایی‌های رویایی جزیره است. اگر به دنبال داشتن شرایط خوب در شبه جزیره بالی هستید، بهترین زمان سفر به بالی با تور بالی ماه می، ژوئن یا سپتامبر می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۹ بهمن ۱۴۰۱
برچسب ها:

مطالب پیشنهادی

بهترین زمان سفر به قشم بهترین زمان سفر به قشم
۱۶ بهمن ۱۴۰۱
بهترین زمان سفر به سنگاپور_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز بهترین زمان سفر به سنگاپور
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲ دقیقه
بهترین زمان سفر به مالزی بهترین زمان سفر به مالزی
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۶ دقیقه
بهترین زمان سفر به روسیه_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز بهترین زمان سفر به روسیه
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۶ دقیقه

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.

  1. شرایط رزرو تور بالی چجوریه؟ برای سفر به بالی با تور به ویزا هم نیاز است؟

    1. سلان وقت بخیر بله شما برای سفر به کشور اندونزی به ویزا نیاز دارید براس اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان فروش در تماس باشید