معرفی تفریحات تور سنگاپور

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بعد از سال‌ها تجربه در زمینه اجرای تور‌های مختلف برای میلیون‌ها فرد و خانواده، ما می‌توانیم انواع نکات و پیشنهادات هیجان انگیز مختلفی را در رابطه با فعالیت‌های سرگرم کننده برای کودکان، بهترین مرکز خریدهای سنگاپور، تفریحات جذاب و مفرح برای زوج‌ها و فعالیت‌های فوق العاده‌ای که می‌توانید در طول سفر سنگاپور انجام دهید (همراه کودکان یا بدون آنها)، به شما ارائه دهیم. علاوه بر این‌ها، برای شما تعدادی فعالیت خاص و فوق العاده از تفریحات تور سنگاپور تدارک دیده‌ایم.

سفر هیجان انگیز با کشتی

از سفر دریاییتان با کشتی رویال آلباتروس (Royal Albatross)، لذت ببرید. این کشتی بادبانی سنتی، تنها کشتی موجود در نوع خود در آسیاست، که به مسافت ۱۵۰۰۰ کیلومتر از شیکاگو به سنگاپور سفر کرده است.

با کنده کاری‌ها و طراحی داخلی زیبای ساخته شده از چوب درختان ۱۰۰ ساله و با دوام کمپاس، این کشتی طویل شاهکار جادویی جیم بری، کشتیران هالیوودی است که برای دزدان دریایی کارائیب آن را طراحی کرده است. تجربه تماشای غروب آفتاب در کشتی و یک شام دو ساعته، در ساحل جنوبی سنگاپور، کشتی رویال آلباتروس را به یک گزینه‌ی عالی و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی واتر پارک سنگاپور

این کشتی از RWS حرکت می‌کند، از امتداد سنتوسا می‌گذرد و جزایر جنوبی را پشت سر می‌گذارد.دو جدول زمانی برای سوار شدن به این کشتی موجود است: سفر همراه با شام از ساعت 30:6 عصر تا 30:10 شب و همچنین سفر در غروب آفتاب از ساعت ۴ تا ۷ عصر، که در آن برای شما یک شام سه وعده‌ای سرو می‌شود. پکیج‌های مخصوص برای مناسبت‌های خاص مانند خواستگاری، سالگرد ازدواج و تولد و… موجود است. علاوه بر سفر دریایی، این کشتی لوکس تجربه‌های سرگرم کننده و هیجان انگیز دیگری مانند بالا رفتن از دکل کشتی را ارائه می‌دهد.

 سفر با کشتی در تور سنگاپور

تجربه‌ی هیجان انگیز VR یا واقعیت مجازی

آیا به دنبال فعالیت جالب و هیجان‌انگیزی هستید که هنگام بازدید از خیابان اورچارد (orchard road)، در طول زمان تور سنگاپور انجام دهید؟ به sandbox VR بروید و از یک بازی تیمی در کنار افراد خانواده یا دوستانتان لذت ببرید. VR یک تجربه همه جانبه است که در آن می‌توانید ماموریت‌های هیجان‌انگیزی را در مکان‌های مختلف آغاز کنید. از یک ساختمان متروکه و کشتی دزدان دریایی تا یک شهر مجازی در سال 2088!

لیانا پرواز ارائه دهنده ارزانترین نرخ بلیط هواپیما مالزی و تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در کشور با امکان کنسلی و استرداد آنلاین

این مرکز جدید‌ترین فناوری VR از جمله لباس‌های شکاری و فناوری کامل حرکت را ارائه می‌دهد. این بازی با ۱۵ دقیقه تمرین آغاز می‌شود و پس از آن ۳۰ دقیقه در VR و ۱۵ دقیقه‌ی پایانی، برایتینگ است که در آن می‌توانید ویدئویی از قسمت‌های جالب بازی‌تان را ببینید. قیمت‌های بازی VR به این شرح است: ۳۲ دلار در طول روز‌های هفته و قبل از ساعت ۶ عصر، ۴۲ دلار دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ عصر به بعد، ۴۵ دلار برای جمعه‌ها، تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، بعد از ساعت ۶ عصر.

تجربه‌ی هیجان انگیز VR در سنگاپور

ماهیگیری با قایق کایاک از تفریحات تور سنگاپور 

ماهیگیری با قایق یکی از تفریحات تور سنگاپور است که می‌توانید در طول سفر به سنگاپور انجام دهید. همانطور که از نام آن پیداست، این تفریح، لذت پارو زدن با قایق کایاک را با هیجان و مهارت برای گرفتن ماهی، ترکیب می‌کند.

کمپانی Kayak Fishing Fever برنامه‌ی تفریحی با مسافت‌های مختلف را ارائه می‌دهد که شامل زمین بازی با مسافت ۲ تا ۴ کیلومتر، قایق بزرگ یا قایق کوچک با مسافت ۳ تا ۵ کیلومتر، جزیره نوردی با مسافت ۷ تا ۱۰ کیلومتر است.

یشتر بخوانید: بهترین مرکز خریدهای سنگاپور

حتما خوشحال می‌شوید اگر بدانید که ماهی‌های صید شده در طول تور‌ها به عنوان بخشی از تمرین رهاسازی این کمپانی، دوباره در دریا رها می‌شوند! هر تور حداکثر ۴ نفر گنجایش دارد که یک راهنمای اختصاصی آن را هدایت می‌کند. این کمپانی به جای پدال‌های کایاک معمولی از کایاک‌های‌ هابی (hobie kayak) که با پا کار می‌کنند، استفاده می‌کند. پس خودتان را برای پا زدن آماده کنید.

آگاهی از شرایط، نحوه و هزینه های لازم جهت اخذ ویزای بالی برای ایرانیان

تمامی وسایل مورد نیاز برای انجام این فعالیت در اختیارتان قرار می‌گیرد و فقط باید کلاه و کرم ضدآفتاب همراه خود داشته باشید تا از اشعه‌های مضر خورشید در امان بمانید. به دلایل امنیتی کودکان ۱۲ ساله و کوچک‌تر باید همراه یک بزرگسال در یک قایق دو پشته باشند. تور‌ها معمولا از ساعت ۷ صبح شروع می‌شوند، ولی این امکان وجود دارد که زمان‌های دیگری را به دلخواه، برایتان تدارک ببینند.

ماهیگیری با قایق کایاک در سنگاپور

به همراه خانواده‌تان از موسیقی در سنگاپور لذت ببرید

اگر همیشه دوست داشته‌اید که یکی از آلات موسیقی را بنوازید، کافی است یک ساز جدید انتخاب کنید و با بچه هایتان در یک کارگاه سرگرم کننده موسیقی شرکت کنید. همچنین می‌توانید به گروه طبل برای سلامتی، در استودیوی موسیقی ریتمو (Ritmo) بپیوندید.گوش دادن و یا نواختن موسقی های ناب و سنتی مورد علاقه تان در کارگاه های موسقی از تفریحات تور سنگاپور به حساب میاید. ریتمو دوره‌های هشت هفته‌ای را برگزار می‌کند که این دوره‌ها شامل یک جلسه اجرای غیر‌رسمی و یک اجرای کوچک در پایان دوره است. این جلسات کوتاه مدت برای افرادی که هدف به خصوصی مانند اجرای موسیقی برای یک مناسبت خاص، دارند مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سنگاپور

شما می‌توانید از بین کلاس‌های مختلف از جمله آواز، گیتار آکوستیک و برقی، کرون، اوکولل، ساز‌های کوبه‌ای، کیبورد و طبل‌، یکی را انتخاب کنید و در صورتی که به طور متناوب در کلاس‌های موسیقی شرکت کنید و مهارت‌هایتان را افزایش دهید، این شانس را خواهید داشت تا در مناسبت‌های ریتمو اجرا کنید.

خواه به دنبال کلاس موسیقی برای بچه‌های خود و یا یک فرد بزرگسال با یک برنامه‌ی زمانی فشرده در طول تور سنگاپور باشید، استادان این استودیو می‌توانند به طور شخصی و متناسب با نیاز‌هایتان، یک برنامه‌ی درسی برایتان تنظیم کنند. مطمئن نیستید که کدام ساز را می خواهید یاد بگیرید؟ به نقل از expat livingمی‌توانید در کلاس‌های آزمایشی ساز‌های مختلف شرکت کرده و هر کدام که برایتان جالب است را انتخاب کنید، البته برای این کار باید ۳۰ دلار هزینه کنید.

لذت از موسیقی در سنگاپور

قدم زدن در باغ‌های کنار ساحل سنگاپور 

پارک وسیع ساحلی همراه با گیاهان عجیب و غریب، این منطقه را به یک محل فوق العاده برای قدم زدن و تفریحات تور سنگاپور تبدیل کرده است. بخش‌های دیدنی این باغ‌ها، شامل گنبد گل است که بر روی گیاهان مدیترانه‌ای و جنگل ابری، یک سرزمین عجایب مه آلود با یک آبشار خروشان سرپوشیده که بلند‌ترین آبشار سرپوشیده جهان است، متمرکز شده است.

پیشنهاد خرید آنلاین پکیج مسافرتی تور مالزی ارزان لیانا پرواز را جدی بگیرید زیرا یقینا بهترین و لذت بخش ترین سفر زندگیتان را در پیش رو خواهید داشت.

اگر می‌خواهید به درختان خارق العاده super tree نزدیک‌تر شوید، بعد از غروب، دنباله‌ی مسیر پل هوایی را بگیرید و یک پیاده روی بی‌نظیر را به مسافت ۲۲۰ متر از میان سازه‌های بلند و زیبا تجربه کنید. اگر می‌خواهید کودکانتان را سرگرم کنید، به پارک بزرگ کودکان سنگاپور که شامل خانه‌های درختی، منطقه‌ی بازی آبی و منطقه‌ی کودکان نوپا با ورودی رایگان، بروید. framing-box

باغ‌های کنار ساحل سنگاپور

پیاده روی در امتداد کوه‌های جنوبی 

یکی از تفریحات تور سنگاپور و از جاذبه های سنگاپور، مسیر کوه‌های جنوبی از تپه‌های کوه فابر کشیده شده و تا مرز طبیعی لابرادور ادامه دارد و برای دوستداران طبیعت یا افرادی که به دنبال تنفس هوای تازه هستند، گزینه‌ای عالی است. در حالی که کنار پل چوبی آوانتگارد راه می‌روید، منظره‌ی شگفت‌انگیزی از درختان سرسبز و پرندگانی که در میان درختان با سرعت حرکت می‌کنند و افق شهر سنگاپور را خواهید دید.

بازدید از باغ گیاه شناسی سنگاپور

این پارک هنوز هم یکی از پارک‌های برتر سنگاپور برای انجام پیک نیک است. باغ‌ گیاه شناسی دارای تعداد زیادی از چمن زار‌ها، شاخ و برگ‌های زیبا و مجسمه‌های جالب است که باید از آنها گذر کنید. اگر می‌خواهید شکوفه‌ها و گل‌های زیبا را مشاهده کنید، راهی باغ ملی ارکیده که در آن بیش از ۱۰۰۰ گونه و ۲۰۰۰ گیاه پیوندی وجود دارد، شوید. ما همچنین عاشق نشستن در کنار دریاچه‌ی سمفونی هستیم، به خصوص زمانی که کنسرت رایگان موسیقی کلاسیک در این محل برگزار می‌کنند.

باغ‌های گیاه شناسی سنگاپور

تفریحات در دریاچه‌ی مصنوعی مک ریتچی (MacRitchie)

مک ریتچی، جدای از یک مکان زیبا برای دویدن، دارای پنج مسیر پیاده‌روی زیبا از فضای داخل جنگل است. هر مسیر در فاصله‌های ۳ تا ۱۱ کیلومتری، منظره‌ای با شکوه از دریاچه و بوته‌های اطراف آن را به شما نشان می‌دهد. همچنین فرصتی برای شناسایی انبوه موجوداتی مانند میمون‌های ماکاک، سنجاب‌ها، مار‌ها و بزمجه‌ها، در امتداد جاده‌ی لورنی وجود دارد.

با رزرو تور بالی لحظه آخری و ارزان لیانا پرواز می توان راهی یکی از زیباترین و سبزترین نقاط روی کره‌ زمین شد.

بازدید از موزه هنر و علم جهان در سنگاپور

موزه هنر و علم جهان در سنگاپور در مجاورت خلیج مارینا احداث شده است این موزه جزء یکی از موزه هزبانه می باشد که یاد آور نماد از ده انگشت انسان است سازه‌ این مجموعه تلاش در گسترش گل نیلوفر آبی را داشته همچنین طراحی این موزه مفهومی از دست خوش‌آمدگویی سنگاپور (The Welcoming Hand of Singapore) نیز می باشد .در این موزه که به دلیل شکل و حالت منحصربه‌فرد آن، «گل نیلوفر» یا «دست باز» نامیده می‌شود، آثار باستانی مختلفی از نقاط مختلف جهان در خود جای داده است. این مجموعه یکی از جاذبه‌هایی است که باید در تور سنگاپور از آن دیدن کنید.

موزه هنری سنگاپور

پارک آبی ادونچر کاو

در پارک آبی ادونچر کاو (Adventure Cove)، می‌توانید با گذر از مسیرهای آبی تجربه ای متفاوت داشته باشید . اگر به دنبال یک تجربه پر هیجان از تفریحات تور سنگاپور هستید،‌ از سرسره‌های آبی پر شیب با سرعت بالا، پایین بیایید و در کنار این هیجانات یک روز بی‌استرس را بگذرانید، بر روی رودخانه‌ی آرام این پارک استراحت کنید و لذت ببرید. همراه با بیش از بیست هزار ماهی گرمسیری، شنا کنید و حتی با کوسه ها روبه‌رو شوید.

با رزرو تور کاپادوکیا از سرزمین بالن ها دیدن نمایید.

آکواریوم سی

در آکواریوم سی (SEA) که یکی از تفریحات تور سنگاپور است، می‌توانید بیش از هزاران  موجود دریایی از ۸۰۰ گونه متفاوت مانند کوسه‌ی پلنگی، ماهی غول پیکر گرمسیری و مجموعه‌ای از ماهی‌های مانتا (Manta) شناور را در آب ببینید. بازدید از این آکواریوم تجربه‌ای فراموش‌ نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

آکواریوم سی

شهربازی یونیورسال استودیو

شهربازی یونیورسال استودیو در استراحتگاه جهانی سنتوزا، واقع شده است که یکی از بزرگترین شهربازی‌های موضوعی جهان و از تفریحات تور سنگاپور است. در این مجموعه، هفت قسمت با موضوعات هفت فیلم هالیوودی مشهور و با حضور مجسمه های شخصیت‌های محبوب هر کدام از آنها طراحی شده‌اند. یکی از بلندترین ترن‌های جهان هم در این شهربازی قرار دارد. یونیورسال استودیو، مجموعه‌ای هیجان‌انگیز از سرگرمی‌های متفاوت برای خانواده‌ها و همه‌ افرادی‌ است که از هیجان لذت می‌برند.

شهربازی یونیورسال استودیو

آی فلای

یکی از تفریحات تور سنگاپور آی فلای است،در آی فلای (I Fly) میتوانید یک پرواز واقعی را تجربه کنید. در هر بار ورود به محفظه، می‌توانید دو سقوط آزاد را در تونل‌های باد تجربه کنید. زمان هر سقوط آزاد، تقریباً مشابه زمانی است که از ارتفاع ۳.۶ کیلومتری در هوای آزاد به ارتفاع یک کیلومتری برسید. در تور سنگاپور شما می تواند از فرودگاه چانگی سنگاپور دیدن کرده و از تفریح در این فرودگاه لذت ببرید.

عرضه تور تایلند لحظه آخری لیانا پرواز با بلیط های چارتری و سیستمی در تمامی فصول سال برای گردشگران

لوژ سواری و تله سیژ

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات تور سنگاپور میتوان به معرفی لوژ اسکای لاین (Sky line Luge) پرداخت . لوژ، یک سواری بدون موتور با سه چرخ است که در مسیر سراشیبیِ 650 متری حرکت می‌کند. پس از طی این مسافت می‌توانید سوار بر تله‌سیژ شوید.

لوژسواری

چرخ و فلک سنگاپور از تفریحات تور سنگاپور

یکی از بزرگ ترین چرخ و فلک های دنیا در سال 2008 میلادی در کشور سنگاپور شروع به فعالیت کردساختاین چرخ وفلک عظیم حدود ۵/۲ طول کشید. ارتفاع این چرخ وفلک 168 متر می باشد که دومین چرخ وفلک مرتفع دنیابعد از های رولر لاس وگاس که 167 متر می باشد.این چرخ وفلک درمجاورت ساحل خلیج مارین اقرارگرفته است. جالب است بدانید که چرخش کامل این چرخ وفلک 32 دقیقه طول می کشد که حتما باید در تفریحات تور سنگاپور از آن دیدن و سوار شوید و لذت ببرید. در صورتیکه نیاز به راهنما جهت دریافت ویزای سنگاپور دارید، با کارشناسان ما در لیانا پرواز تماس بگیرید.

معرفی تفریحات تور سنگاپور_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.