راهنمای خرید در سفر به بالی

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
خرید در سفر به بالی

بالی، یکی از زیباترین جزایر اندونزی و یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری در دنیا است. بالی را مرکز فرهنگی و مرکز هنر و صنایع دستی اندونزی می‌نامند. سایت تریپ ادوایزر، بالی را در مارس ۲۰۱۷، برترین مقصد گردشگری جهان نامید. گردشگران تور بالی در سفر به این جزیره، کمتر به فکر خرید هستند و قصد آنها از سفر، برخورداری از تفریحات ساحلی مهیج است. اما جزیره‌ زیبای بالی، موقعیت‌های بسیاری جهت خرید سوغات و محصولات گوناگون دارد.با هر محدودیت مالی و هر سلیقه‌ای محصولات مورد نیاز برای خرید در سفر به بالی پیدا می‌شود.

در بالی هم سوغاتی‌های کوچک و ارزان وجود دارد و هم اجناس با کیفیت و گران از برندهای معروف. بالی مراکز خریدی دارد که می‌توانید برای کودکان از آنها خرید کنید. از اصلی‌ترین شهرهای گردشگری در استان بالی می‌توان به جیمباران، دنپاسار، لوینا، کوتا و اوبود اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان ما در مقاله ی دیگر، بهترین مراکز خرید بالی را معرفی نموده ایم، آن را حتما مطالعه نمایید.

خرید در سفر به بالی می‌تواند شامل سوغاتی‌های آن شود. سوغاتی‌های بالی شامل نقاشی، سبدهای دست‌ساز، مجسمه‌های سنگی و چوبی، سرامیک‌، زیورآلات نقره‌ای و شیشه‌آلات می‌شود. بهترین راه برای تهیه سوغاتی‌ها در بالی، خرید از تولیدی‌های آن است. در بالی مراکز خرید گوناگونی وجود دارد که هر یک سبک خاص خود را دارد و برای سلیقه‌ای ایجاد شده است. بنابراین شناخت سبک خرید و سلیقه برای دست یافتن به مرکز خرید مناسب یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف مناسب هستند. در اینجا شما را با تعدادی از مراکز و مناطق خرید اصلی بالی آشنا می‌کنیم.

در صورتی که نیاز به آشنایی با سوغات بالی دارید، وارد صفحه “19 سوغاتی که می‌توان از بالی خرید” شوید.

مرکز خرید صنایع دستی بالی

بازارچه‌ها برای خرید در سفر به بالی

از تجربیات ناب و اصیلی که در قیمت تور بالی در انتظار گردشگران است، سر زدن به بازارچه‌های محلی بالی است. بازارهای بالی شلوغ و پررفت‌و‌آمد هستند و شلوغی آنها کمی گردشگران را اذیت می‌کند با این حال خرید در سفر به بالی، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید خرید در سفر به بالی را تجربه کنید و از نزدیک با سبک زندگی اهالی بالی آشنا شوید باید به بازارچه‌های بالی سر بزنید. در بازارهای بالی و مراکز خرید آن، قیمت کالاها و اجناس معمولا از قیمت واقعی آنها بیشتر است.

بنابراین یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد چانه زنی در بازارهای بالی است. برای خرید در سفر به بالی باید قدرت چانه زنی داشته باشید تا بتوانید کالای مورد نظرتان را با قیمت مناسب تهیه کنید زیرا چانه‌زنی از رسومات رایج در بازار بالی است. بهتر است بدانید بازارچه‌های بالی شلوغ هستند و این شلوغی یکی از ایرادهای موجود در این بازار است. محیط بازارچه مناسب نیست و زیرزمین آن پر از چاله است.

یکی از نکات مهم قبل از سفر به بالی، درخواست و دریافت ویزای بالی می باشد، که شما با مراجعه به آژانس لیانا پرواز و همکاری با کارشناسان ما در سریعترین زمان می توانید آن را اخذ نمایید.

بازارچه‌ هنری سوکاواتی

بازارچه هنری سوکاواتی در بالی از قدیمی‌ترین بازارچه‌های هنری است. اگر قصد خرید صنایع دستی سنتی در تور بالی را دارید، این بازارچه‌ دو طبقه بهترین جا برای خرید در سفر به بالی است. در این بازارچه تقریبا تمامی صنایع دستی را می‌توانید ببینید.

بازارچه‌‌ هنری اوبود

این بازارچه در مقابل کاخ پادشاهی بالی واقع شده و همه روزه باز است. شهرت اوبود به دلیل داشتن هنرمندان و صنایع دستی هنری است. در این بازارچه می‌توانید انواع محصولات و صنایع دستی مثل شال‌ ابریشم، لباس دست بافت، سبد و …. را بخرید. محصولاتی که در بازارچه اوبود ارائه می‌شوند تنوع زیاد و کیفیت بالایی دارند. در این بازار می‌توانید سوغاتی‌های خوبی در تور بالی بخرید.

بازارچه هنری اوبود

بوتیک‌های بالی

اگر دوست دارید خرید در سفر به بالی را در مرکز خریدی بزرگ و شیک انجام دهید بوتیک‌ها می‌توانند مکان مناسبی برای شما باشند. در این بوتیک‌ها اجناسی از معروفترین برندهای داخلی و خارجی دیده می‌شود. اگر سلیقه‌تان با محصولات خاص و متفاوت سازگار است حتما بوتیک‌های بالی را ببینید. بهترین بوتیک‌های بالی که برندهای مشهور جهان را دارند در منطقه‌ Seminyak است.

بررسی قیمت های پکیج تور مالزی در سال 1402 در لیانا پرواز

اگر سلیقه شما با فروشگاه‌های هنری و بوتیک فشن سازگار است بهتر است به Jalan Legian بروید و خرید کنید. برای شناختن بوتیک‌ های بالی باید به خیابان‌ های مختلف آن سر بزنید زیرا ممکن است بوتیک مناسبی وجود داشته باشد اما شما از آن مطلع نباشید.

جالان لگیان بالی

دپارتمان استورها

یکی دیگر از مکان‌هایی که می‌توانید خرید در سفر به بالی را در آن تجربه کنید دپارتمان استورها هستند. این مکان‌ها برای کسانی که محیطی آرام را دوست دارند، مناسب است. در این مکان‌ها می‌توانید خرید به سبک غرب را تجربه کنید. دپارتمان استورها مکان‌هایی آرام و تمیز هستند و قیمت همه اجناس در آنها بر روی جنس نوشته شده است. این نوع خریدها جایی برای تخفیف ندارند. در این مراکز خرید بهترین برندهای جهان دیده می‌شوند. این بازارها جایی برای چانه‌زنی ندارند و برخی گردشگران این موضوع را نقطه منفی این دپارتمان استورها در بالی می‌دانند.

بیشتر بدانید: اطلاعاتی درباره تور بانکوک ویژه نوروز

مرکز خرید مال بالی گالریا

مرکز خرید مال بالی گالریا یکی از مراکز خرید بزرگ در بالی است. این مرکز خرید خانوادگی در بین اهالی بالی بسیار مشهور است. گردشگران و اهالی بالی از این مرکز خرید استقبال فوق‌العاده‌ای می‌کنند. مرکز خرید مال بالی گالریا از رستوران، مرکز خرید و مجموعه سینمایی تشکیل شده است.

برای سفرهای گردشگری به کشور تایلند، توصیه می کنیم با تور تایلند همراه شوید، زیرا هم یک سفر برنامه ریزی شده دارید، هم می توانید از جاذبه های بیشتر تایلند بازدید کنید.

بالی کالکشن

بالی کالکشن یک مرکز خرید شیک در بالی است که اجناس با کیفیتی در آن عرضه می‌شود. بنابراین برای خرید در تور بالی بهتر است برای رفتن به این مکان برنامه‌ریزی کنید. بالی کالکشن مساحتی در حدود ۸هکتار دارد و برندهای شیکی در آن برای فروش، عرضه می‌شود. در این مرکز خرید انواع سوغاتی را نیز می‌توانید جستجو کنید. در مجموعه بالی کالکشن، رستوران برای استفاده خریداران تدارک دیده شده است.

بالی کالکشن

مرکز خرید دیسکاوری

مرکز خرید دیسکاوری یکی از مراکز خرید مشهور در بالی است. این مرکز خرید بزرگ دارای سه طبقه است. در این مرکز خرید زیبا می‌توان برندهای مشهور خرده‌فروشی، غذاخوری‌ و کافه‌های مشهوری مانند استارباکس و پیزا هوت را مشاهده کرد.

مرکز خرید دیسکاوری

خرید در روستاهای بالی

روستاهای زیادی در بالی وجود دارند که در آنها هنر و صنایع دستی رایج است و محصولات تولیدی آنها به دیگر کشورها صادر می‌شود. در دهکده‌های بالی، هزاران هنرمند اهل این کشور دیده می‌شوند که به خلق آثار خود مشغول هستند. تور بالی به شکل های متنوع، برای بازدید از دهکده‌های بالی برگزار می‌شود. در این روستاها، می‌توان انواع سوغات و یادگاری‌های فوق‌العاده را جستجو کرد و خرید. در این بازارها می‌توان ساعت‌ها قدم زد و فقط صنایع دستی را مشاهده کرد. این عدم تنوع در بازارهای روستایی را بسیاری از گردشگران، خسته کننده می‌دانند. مرکز صنایع دستی تگالا لانگ یک نمونه از مراکز فروش صنایع دستی برای خرید در سفر به بالی است.

برای آشنایی و بازدید از مکان های بکر بالی، مقاله ی جاذبه های بالی را مطالعه نمایید.

مرکز خرید در بالی

بازار روستای تگالا لانگ هندی کرافت بالی

اهالی روستای تگالا لانگ و روستاهای اطراف آن در کنده‌کاری بر روی چوب و ساختن اشیا چوبی تبحر دارند. گل‌های رنگ شده با رنگ‌های متنوع و زیبا، میوه‌ها، پیکرهای حیواناتی مانند مارمولک و اردک، که از چوب ساخته شده‌اند از صنایع دستی هستند که در بازار روستای تگالا لانگ یافت می‌شوند.

علاوه بر آنچه که گفته شد بعضی صنایع دستی موجود در این بازار، شامل لوازم و اسباب منزل می‌شوند. این صنایع دستی از چوب، کاشی و شیشه و دیگر موارد ساخته شده‌اند. برخی از این صنایع دستی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و توجه گردشگران را برای خرید در سفر بالی به خود جلب می‌کنند.

برخی از اجناس ساخته شده در این بازار که از کیفیت بهتری برخوردار هستند برای عرضه در مرکز خرید سوکاواتی آرت یا بازار اوبود به این مکان‌ها ارسال می‌شوند. با خرید در سفر به بالی از دیدن این صنایع دستی زیبا لذت ببرید.

اگر قصد سفر به کشور مالزی را دارید برای رزرو تور و بلیط هواپیما مالزی به صورت آنلاین در سایت لیانا پرواز با ما همراه باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.