معرفی مراکز خرید بالی

به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مراکز خرید بالی

شاید کمتر کسی با شنیدن اسم «بالی» به یاد خرید کردن در آن‌جا بیفتد و اکثر آن‌ها یک تصویر از طبیعت بی نظیر این جزیره دارند اما بالی فقط گشت و گذار در سواحل آن و لذت بردن از غروب آفتاب و بازدید از بهترین جاذبه های بالی نیست.کافی است اراده کنید تا بهترین خریدها را در مراکز خرید بالی داشته باشید. از مراکز خرید لوکس با برندهای بین المللی گرفته تا خرده فروش‌های خیابانی در اختیار شما هستند تا از آن‌ها خرید کنید. در این قسمت میخواهیم بهترین مراکز خرید بالی در سفر با تور بالی را برای شما ذکر کنیم، با ما همراه باشید.

1. مرکز خرید بیچ والک BEACHWALK SHOPPING CENTER

مرکز خرید بیچ والک از جدیدترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید بالی است که در مجاورت ساحل کوتا قرار دارد که عمدتا شامل برندهای رده بالا می‌باشد و اجناس با کیفیتی ارائه می‌دهد برخی از مارک‌های پوشاک عبارتند از: Bamboo Blonde ، Kate Spade ، H&M ، Michael Kors، La Senza، Seafolly، Victoria’s Secret و Zara.

در طبقه‌ی همکف آن یک باشگاه بدنسازی، یک رستوران عالی سوشی و همچنین یک سینمای سه بعدی وجود دارد که تجربه‌ی هر کدام از این موارد لذت بخش است. ساعات کاری این مرکز خرید از یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 10:30- 22:30 و جمعه و شنبه 10:30- 12:00 می‌باشد.

مراکز خرید بالی

2. مرکز خرید گالریا مال بالی Mall Bali Galeria

این مرکز خرید را با نام DFS هم می‌شناسند که در جاده‌ی اصلی بین فرودگاه و سمینیناک واقع شده است. فروشگاه‌های این مرکز خرید از بیچ واک ارزانتر است اما تنوع بیشتری دارد. برای مثال فروشگاه‌های الکترونیکی و خرده‌فروشی شامل کیف و کفش و پوشاک می‌باشد البته برندهایی همچون H&M در این مرکزخرید یافت می‌شود. یک فروشگاه سخت افزار بزرگ در طبقه‌ی همکف به نام ACE وجود دارد که طرفداران بسیاری دارد.

دریافت ویزای بالی بدون دغدغه و در کمترین زمان ممکن

این مرکز خرید دارای یک مجتمع سینمایی 2 بعدی است که پیدا کردن آن کمی دشوار است اما می‌توانید از نگهبانان آن‌ جا تقاضا کنید تا شما را راهنمایی کنند. یک رستوران عالی ژاپنی با سرو سوشی در این مرکز خرید وجود دارد و همچنین تعدادی رستوران کوچک که غذاهای محلی ارائه می‌دهد که توصیه می‌کنیم حتما طعم آن‌ها را امتحان کنید. ساعت کاری این مرکزخرید از 10 صبح الی 10 شب می‌باشد.

مرکز خرید mall bali galeria بالی

3. مرکز خرید دیسکاوری مال Discovery Shopping Mall

این مرکز خرید در جنوب کوتا واقع شده است و شامل فروشگاه و رستوران‌های بسیاری است ویک سوپر مارکت بزرگ در قسمت زیرزمین دارد. این مرکز خرید شامل چند فروشگاه الکترونیکی، پوشاک،عینک فروشی و خرده فروشی می‌باشد. همچنین در امتداد این مرکز خرید طیف وسیعی از کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد. ساعات کاری این مرکز خرید از یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 10:30- 22:30 و جمعه و شنبه 10:30- 12:00 می‌باشد.

با رزرو تور پوکت لحظه آخری از دیدن بهشت کشور تایلند دیدن نمایید.

مرکز خرید discovery shopping mall بالی

4. مرکز خرید سمینیاک ویلیج Seminyak Village

این مرکز خرید در انتهای خیابان شلوغ و پر رفت و آمد Eat seminyak قرار دارد. اما به دلیل قیمت بالای اجناس این فروشگاه، این مرکز خرید عامه پسند نمی‌باشد اما در طبقه‌ی بالای این فروشگاه یک سالن Spa قرار دارد که توصیه می کنیم دیدن آن‌ را از دست ندهید.

اگر تمایل به یک گردش لوکس آسیایی را دارید، تور مالزی لحظه آخری را از قلم نیندازید.

برای شام یکی از رستوران‌های طبقه‌ی همکف Tiger Palm،Sisterfields وBossman burgers را انتخاب کنید و یک شام لذیذ و لذت بخش تجربه کنید. ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 10 شب می‌باشد.

مرکز خرید seminyak village بالی

5. مرکز خرید Transmart Carrefour

این مرکز خرید در فاصله 2 کیلومتری مرکز خرید گالریا که از بهترین مراکز خرید بالی است، قرار دارد و شامل لباس‌های ارزان قیمت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، میوه و سبزیجات است. بخش الکترونیکی این فروشگاه شامل سیستم‌های صوتی، لوازم خانگی، گجت‌ها و … می‌باشد. ساعت کاری این مرکزخرید از 10 صبح الی 10 شب می‌باشد.

مرکز خرید transmart carrefour بالی

6. مرکز خرید کالکشن بالی Bali Collection

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید بالی در نوسا دوآ است که بهترین تجربه‌ی خرید، رستوران و سرگرمی و خوش گذرانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.این مرکز خرید تلفیقی از فرهنگ و سنت بالیایی و مدرنیته است.ساعت کاری این مرکزخرید از 10 صبح الی 10 شب می‌باشد.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی با امکانات ویژه

مرکز خرید bali collection

7. مرکز خرید جیمباران Samasta Lifestyle Village (Jimbaran)

این مرکز خرید در فاصله 100 متری ساحل جیمباران واقع شده است که بسیار زیباست و سرشار از انرژی مثبت می‌باشد و حس فوق العاده‌ای به مسافر القا می‌کند زیرا نه تنها دارای فروشگاه است بلکه آخر هفته‌ها سرگرمی‌های جذابی برای مسافران تدارک می‌بینند و شامل 15 رستوران و کافه می‌باشد که شما را با هر سلیقه‌ای جذب می‌کند.

جهت آشنایی بیشتر با تور عمان و هزینه های رزرو آن به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید.

اگر اهل سرگرمی هستید، هر آخر هفته رقص‌های بالی انجام می‌شود. همچنین اجرای زنده هر جمعه و رقص‌های سالسا هر شنبه برگزار می‌گردد. ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 10 شب می‌باشد.

مرکز خرید samasta lifestyle village بالی

8. مرکز خرید لول 21 مال Level 21 Mall (Denpasar)

این مرکز خرید در قسمت شرقی خیابان jalan teuku umar در دنپاسار واقع شده است. این مرکز خرید شامل فروشگاه‌های مد و پوشاک، انواع رستوران از جمله استار باکس و برگرکینگ و … می‌باشد و همچنین یک سالن زیبایی و یک سالن بدنسازی در این مجموعه قرار دارد. این مجموعه از مراکز خرید بالی است که دارای 5 سالن سینما و تئاتر می‌باشد.

مرکز خرید Level 21 بالی

9. مرکز خرید لیپو مال Lippo Mall (Kuta)

یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید در بالی است که در کوتا واقع شده است و شامل کافه و رستوران‌هایی است که در فضای باز هستند (روف گاردن). دارای تعدادی فروشگاه با برندهای داخلی و بین المللی، فروشگاه صنایع دستی، مواد غذایی و … می‌باشد. این مرکز خرید دارای یک سالن سینمای سه بعدی و همچنین یک سالن تئاتر نیز می‌باشد.

مرکز خرید Lippo Mall (Kuta)

لیست قیمت و پکیج های تور بالی، همراه با اطلاعات هتل های بالی را در لیانا پرواز مشاهده کنید.

1/5 - (2 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۰۹ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.