راهنمای سفر به لنکاوی

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
سفر 3 روزه به لنکاوی

جزیره لنکاوی گردشگران را به سواحل، جزایر، طبیعت و موقعیت تفریحی خود جذب می‌کند. بعضی از گردشگران در سفر به لنکاوی وقت خود را صرف آفتاب گرفتن و برخی دیگر صرف ماجراجویی می‌کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه سفر ۴۸ ساعته خود را در لنکاوی بگذرانید و همه چیز را، از تورهای مانگرو گرفته تا رانندگی در اطراف جزیره، در این بهشت رویایی استوایی، تجربه کنید.

روز اول: طبیعت لنکاوی را تجربه کنید

روز اول سفر به لنکاوی به گردشگران فرصت می‌دهد که طبیعت را تجربه کنند. گردشگران دو گزینه دارند. اول اینکه در بین درختان استوایی رودخانه کیلیم، گشت و گذار کنند و یا سوار تله‌کابین لنکاوی شوند، و روی پل هوایی لنکاوی قدم بزنند و از آبشارهای هفت چشمه تلاگا توجا دیدن کنند. ممکن است که انجام همه این موارد در تمام صبح و حتی بعد از ظهر، به طول بینجامد. این برنامه، برای اقامت گردشگران در طول ۴۸ ساعت سفر خود به لنکاوی، اقامتگاه‌ها و هتل‌های لنکاوی از جمله نتایی سینگان را در نظر گرفته است.

اطلاع از قیمت تور کوالالامپور ارزان و لحظه آخری

گشت و گذار در رودخانه کروز

پارک طبیعی کیلیم، بخش وسیعی از بخش شمال شرقی لنکاوی را در بر می‌گیرد. قایق‌های کروز مسیر پرپیچ و خمی را در میان درختچه‌های روییده در آب می‌پیمایند و از تالاب‌ها عبور می‌کنند و به سواحل پنهان می‌روند، گردشگران نه تنها می‌توانند این چشم‌انداز شگفت‌انگیز را تجربه کنند بلکه می‌توانند مجموعه وسیعی از حیات وحش مانند عقاب‌ها، گربه‌ها و میمون‌ها را ببینند. بیشتر تورها یک وعده نهار را پیش از رفتن به تشکیلات آهکی و غار خفاش و رودخانه کوچک جزیره، در نظر می‌گیرند.

در سفر به لنکاوی گشت و گذار در رودخانه کروز را در برنامه خود قرار دهید. انتظار می‌رود کشتی کروز در ساعت ۳۰و۹ صبح حرکت کند و ساعت ۳ بعد از ظهر یا دیرتر برگردد. برای محاسبه، زمان سفر از پنتای سنانگ تا رسیدن به پارک طبیعت کیلی را فاکتور بگیرید.

گشت و گذار در رودخانه کروز لنکاوی

تله‌کابین لنکاوی و آبشارهای هفت چشمه

به جای پیوستن به قایق‌های رودخانه کیلیم، پیش از رفتن به آبشار هفت چشمه، به تله‌کابین لنکاوی بروید. تله‌کابین تا قله کوه ماچین چانک تا ارتفاع ۷۰۸ متر بالا می‌رود و منظره‌ای از جنگل‌های زیبا را فراهم می‌کند. در سفر به لنکاوی روی پل هوایی لنکاوی قدم بزنید و مناظر آن را تماشاکنید. سپس به روستای اورینتال بروید و علائم را برای رفتن به تلگا توجور دنبال کنید. آبشارهای هفت چشمه به هفت برکه احاطه شده با جنگل‌های استوایی تقسیم می‌شوند. انتظار می‌رود دیدن این آبشارها در حدود ۴۵ دقیقه طول بکشد.

تله‌کابین لنکاوی

عصر: خوردن نوشیدنی‌ها در غروب پنتای سنانگ

بعد روز اول سفر به لنکاوی، روزی پر از فعالیت به پنتای سنانگ برگردید. رستوران‌های مختلف، ترکیبی از غذاهای محلی، آسیایی و غذاهای بین‌المللی ساحلی را سرو می‌کنند. در بارهای نزدیک به ساحل لنکاوی، نوشیدنی‌های خنک و کوکتل سرو می‌شود. روز خود را در حالی که روی یک مبل راحتی نشسته‌اید و غروب خورشید را تماشا می‌کنید، با خوردن یک نوشیدنی به پایان برسانید. تا دیر هنگام بیرون نمانید. بخش دوم سفر ۴۸ساعته به لنکاوی یک روز پر از فعالیت و ماجراجویی است و چگونه آغاز کردن آن اهمیت زیادی دارد.

غروب پنتای سنانگ لنکاوی

ماجراجویی قهرمانانه اطراف لنکاوی

بهترین راه برای حداکثر استفاده از سفر ۴۸ ساعته به لنکاوی، سفر در جاده‌های کوچک حدود ۶۰ کیلومتر (۳۷ مایل) است، اجاره یک موتورسیکلت یا ماشین برای دیدن لنکاوی، یک پیشنهاد بسیار عالی است. در سفر به لنکاوی، زود بیدار شوید ماشین یا موتورسیلکت را اجاره کنید و شگفتی‌ها و جاذبه های لنکاوی را ببینید.

ماجراجویی اطراف لنکاوی

صبح روز دوم: دیدن غرب لنکاوی

در صبح روز دوم سفر به لنکاوی اگر از پنتای سنانگ شروع کردید، از طریق جاده شمال در طول خط ساحلی به سمت فرودگاه بروید. در امتداد جاده کامپونگ کک متوقف شوید و از مناظر زیبای تلگا هاربر و پنتای کک دیدن کنید. به جاده جالان تلوک یو که حدود ۵ کیلومتر است بروید و در آنجا از مزرعه کروکودیل بگذرید و به پنتای تنگوراک که یکی از منزوی‌ترین سواحل لنکاوی است، بروید.

دیدن غرب لنکاوی

بعد از ظهر روز دوم: به شمال لنکاوی بروید

در سفر به لنکاوی، تقریبا ۸ کیلومتر از جاده جالان تلوک یو بازگردید و به ساحل تلوک یو بروید. از ساحل دیدن کنید. مجموعه قایق های ساحل لنکاوی ارزش دیدن دارند ۳۰ دقیقه از وقت خود را قبل از رفتن به پنتای هیتام صرف دیدن آنها کنید. روی شن و ماسه های سیاه ساحل قدم بزنید. اسکله چوبی که مختص ماهیگیران روستایی است مکان خوبی برای عکاسی است. قبل از رفتن به تانجونگ راحو یکی از زیباترین سواحل جزیره، از بازارها دیدن کنید و نهار را در یکی از رستوران های ساحلی بخورید. کداح پایتخت لنکاوی با میدان معروف عقاب، خرید کردن بدون عوارض گمرکی، تفرجگاه های جذاب در ۱۸ کیلومتری جنوب لنکاوی واقع شده است.

تجربه سفری به یاد ماندنی با رزرو تور مالزی با بهترین قیمت و امکانات

عصر روز دوم: به پنتای سنانگ برگردید

پس از گشت و گذار و لذت بردن از کداح در سفر به لنکاوی، به پنتی‌سنانگ بازگردید. با عبور کردن از مزرعه کوچک مالای با دیدن کودکانی که با لبخند دست تکان می‌دهند لذت ببرید. پس از بازگشت به ساحل، یک نوشیدنی عالی را در یکی از رستوران‌های ساحل اصلی خورده و نوش جان کنید و پس از آن، به ساحل بازگردید و دوباره غروب زیبای آفتاب را در ساحل تماشا کنید. از دیدن مناظر زیبا لذت ببرید و به سفر ۴۸ ساعته پر از فعالیت خود در لنکاوی بیاندیشید.

 پنتای سنانگ لنکاوی
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.