بررسی هزینه های سفر

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
هزینه های سفر به جزایر قناری

در این مقاله به بررسی هزینه های پرواز به جزایر قناری و همچنین به بررسی کامل هزینه های سفر به جزایر قناری می پردازیم. پیشنهاد ویژه ما به علاقه مندان سفر به این جزیره شگفت انگیز، سفر با تور اسپانیا می باشد.

هزینه پرواز‌های مختلف به جزایر قناری

هزینه پرواز به جزایر قناری مانند همه مکان‌های توریستی دیگر در ماه‌های مختلف متفاوت است. به طور مثال در ماه‌های تابستان به دلیل وجود فستیوال‌های متنوع قیمت پرواز‌ها بالاتر رفته و همچنین ماه‌های شلوغ تر در جزایر قناری ماه‌های نوامبر و دسامبر هستند. در زمستان نیز این جزیره زیاد سرد نیست و اگر به دنبال نرخ مناسب و همچنین خلوت برای سفر هستید می‌توانید زمستان را انتخاب کنید. در صورتی که نیاز به آشنایی با فستیوال ها در این جزیره را دارید، وارد صفحه فستیوال در جزایر قناری شوید.

پرواز‌هایی که در حال حاظر از ایران به جزایر قناری می‌روند و مناسب هستند ترکیش,امارات, قطر و ایرفلوت هستند. این ایرلاین‌ها به همه جزیره‌های جزیره قناری پرواز دارند که شروع نرخ آنها از 9.700.000 تومان است که مربوط به جزیره تنریف و با پرواز ایرفلوت می‌باشد و سقف نرخی حدود 17.000.000 تومان که مربوط به پرواز قطر ایرویز می‌باشد. در حال حاضر پرواز ایرانی و مستقیم به جزایر قناری وجود ندارد.

هزینه های سفر یه جزایر قناری

میانگین هزینه یک هفته در جزایر قناری

هزینه های سفر شما برای گذراندن تعطیلات خود در جزایر قناری به طور متوسط روزانه حدود 117 یورو (معادل 131 دلار) است. این مبلغ بر اساس هزینه سایر بازدید کنندگان به دست آمده است. هزینه هر وعده غذایی 33 یورو (معادل 37 دلار ) و هزینه حمل و نقل به طور میانگین 41 یورو (معادل 45 دلار ) است. همچنین هزینه هتل برای یک زوج در هر شب حدود 117 یورو (معادل 131 دلار ) می‌باشد.

برای سفر به جزیزه زیبای بالی در اندونزی، ارزان ترین تور بالی به شما پیشنهاد می کنیم.

بنابراین سفر به جزایر قناری برای دونفر به مدت یک هفته به طور متوسط 1641 یورو (معادل 1829 دلار) هزینه دارد.برای آشنایی با هتل های این جزیره مقاله ی معرفی بهترین هتل های‌جزایر قناری معرفی بهترین هتل های‌جزایر قناری” را مطالعه کنید.

این مبلغ در جزیره‌های مختلف جزایر قناری متفاوت است که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم:

جزیره گرن کاناریا Gran Canaria

هزینه های سفر در گرن کاناریا مناسب‌تر است و به طور متوسط روزانه حدود 100 یورو (معادل 111 دلار ) احتیاج دارید. هزینه هر وعده غذایی 27 یورو (معادل 31 دلار ) و هزینه حمل و نقل به طور میانگین 37 یورو (معادل 41 دلار ) است. همچنین هزینه هتل برای یک زوج در هر شب حدود 100 یورو (معادل 111 دلار ) می‌باشد. بنابراین سفر به جزایر قناری برای دونفر به مدت یک هفته به طور متوسط 1397 یورو (معادل 1557 دلار) هزینه دارد.

هزینه سفر به گرند کاناریا

جزیره لاپالما La Palma

شما برای گذراندن تعطیلات خود در لا پالما به طور متوسط روزانه حدود 105 یورو (معادل 117 دلار ) احتیاج دارید. هزینه هر وعده غذایی 27 یورو (معادل 31 دلار ) و هزینه حمل و نقل به طور میانگین 39 یورو (معادل 44 دلار ) است. همچنین هزینه هتل برای یک زوج در هر شب حدود 110 یورو (معادل 122 دلار ) می‌باشد. بنابراین سفر به جزایر قناری برای دونفر به مدت یک هفته به طور متوسط 1471 یورو (معادل 1639 دلار) هزینه دارد.

بیشتر بدانید: هزینه های سفر به کشور تایلند، با تور تایلند چقدر است؟

جزیره لا پالما

سانتا کروز د تنریف Santa Cruz De Tenerife

شما برای گذراندن تعطیلات خود در تنریف به طور متوسط روزانه حدود 103 یورو (معادل 114 دلار ) احتیاج دارید. هزینه هر وعده غذایی 31 یورو (معادل 34 دلار ) و هزینه حمل و نقل به طور میانگین 48 یورو (معادل 53 دلار ) است. هزینه هتل در جزیره تنریف نسبت به 2 جزیره نام برده کمتر‌تر است. برای یک زوج در هر شب حدود 85 یورو (معادل 84 دلار ) می‌باشد. بنابراین سفر به جزایر قناری برای دونفر به مدت یک هفته به طور متوسط 1436 یورو (معادل 1600 دلار) هزینه دارد.

باید یادآورشویم که لازمه ی سفر به جزیره شگفت انگیز قناری، اخذ ویزای اسپانیا می باشد.

جزیره سانتا کروز

هزینه های جانبی دیگری مانند اجاره خودرو هم وجود دارد که شما می توانید با 5 یورو در هر روز آن را انجام دهید.
جزایر قناری معروف به مادر طبیعت است و خوشبختانه شما برای پیاده روی و گذراندن وقت خود در طبیعت نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

آژانس مسافرتی لیانا پرواز همواره در ارائه انواع خدمات از جمله رزرو تورهای داخلی و خارجی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و اخذ اقامت و ویزای کشورهای مختلف پیشرو بوده است.

2.3/5 - (6 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱
برچسب ها:

مطالب پیشنهادی

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.