فستیوال ها در جزایر قناری

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
فستیوال ها در جزایر قناری

در طول سال تعداد زیادی فستیوال در جزایر قناری برگزار می‌شود. این فستیوال‌ها در مورد مذهب, سنت‌های زراعت و سرگرمی‌های مدرن هستند. همه‌ی این فستیوال‌ها تجربه‌ای سرگرم کننده پر از موسیقی, غذا و رقص هستند. در جزایر قناری فستیوال‌های بسیار زیادی وجود دارد که ما در اینجا به معرفی 5 مورد از این فستیوال ها در جزایر قناری می‌پردازیم.اگر تمایل شرکت در فستیوال های مهم و جالب جزایر قناریرا دارید، می توانید تور اسپانیا را برای سفر خود به این جزیره زیبا انتخاب نمایید.

1- فستیوال بادبادک‌ها (Fuerteventura)

یکی از محبوب ترین از فستیوال ها در جزایر قناری فستیوال بادبادک ها است. سال 1986 تا به حال هر ساله پرواز بادبادک‌ها را در ماه نوامبر در جشنواره بین المللی بادبادک داریم که هزاران بادبادک آسمان را زیبا و رنگارنگ می‌کنند. این جشنواره در پارک طبیعی Dunes of corralejo واقع در Fuerteventura برگزار می‌شود و سرچشمه آن Kite aficionados بود که شروع به گشت و گذار در این مکان زیبا و بازی می‌کرد و از آن زمان تعداد شرکت کنندگان در حال افزایش است تا اینکه سرانجام به یک روادید رسمی تبدیل شد.

برای آشنایی با بهترین هتل های جزایر قناری مقاله “معرفی بهترین هتل های‌جزایر قناری” را مطالعه کنید.

فستیوال بادبادک ها

2- رقص جادوگران در (Santa Cruz (Tenerife

رقص جادوگران از دیگر فستیوال ها در جزایر قناری است. رقص جادوگران در سانتا کروز تنریف در دوم ماه می برگزار می‌شود به همین مناسبت مردم محلی لباس‌های سنتی خود را می‌پوشند و شب را همراه با موسیقی محلی خود که معمولا در تنریف است به رقص می‌پردازند.

آنها همچنین در این روز از خوردن بسیاری از غذاهای خود مانند Papas arrugadus یا سیب زمینی‌های چروکیده و Pella de gofio یک شیرینی معمولی که از خمیر دانه‌های بو داده تهیه می‌شوند لذت می‌برند. این جشنواره نام خود را از مردی که به کشاورزان استان غربی قناری‌ها داده شده است می‌گیرند.

اگر قصد سفر به کشور مالزی را دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه های سفر به مالزی، پکیج تور مالزی را مشاهده نمایید.

رقص جادوگران

3- Achipencos اصلی ترین جشن در کارناوال

بدون ذکر کردن کارناوال شما نمی‌توانید راجع به فستیوال‌های جزایر قناری که در اواسط ماه فوریه برگزار می‌شود صحبت کنید. هر جزیره جشن منحصر بفرد خود را در اطراف خود دارد. این جشن‌ها به طور مثال Los indianos , Los carneros و Drag queens هستند.

حالا می‌خواهیم به معرفی نسخه Fuerteventura کارناوال‌ها که Achipencos نام دارد بپردازیم. برجسته‌ترین دیدنی آن قایق‌های عجیب و غریب هستند که در سواحل فورتوریستو مسابقه می‌دهند. هر قایق یک مضمونی دارد که حاوی پیام‌های سیاسی به همراه هیجان با خود است. این مسابقه از اسکله پایتخت آغاز می‌شود و در playa de los pozos که به playa chica معروف است به پایان می‌رسد. برنده مسابقه کسی نیست که زودتر به مقصد برسد, برنده کسی است که مهمترین و اصلی‌ترین قایق را داشته باشد.

بیشتر بدانید : چگونه ویزای تحصیلی اسپانیا را دریافت کنیم؟

جشنواره Achipencos

4- Danza Del Diablo یا رقص شیطان

یکی از معروف ترین فستیوال ها در جزایر قناری فستیوال رقص شیطان است. این جشن که به افتخار Candelaria است هر ساله تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند. Danza del Diablo یا Dance of devil یکی از معروفترین جشنواره‌های La palma هستند.

هر ساله از 8 سپتامبر در ساعت 3 صبح در Tirajafe هزاران نفر از مردم محلی و گردشگران بی صبرانه منتظر می‌‌مانند تا شیطان ظاهر شود. در حالی که آنها آهنگ مخصوص را می‌خوانند شیطان ظاهر می‌شود. مردی که کت و شلوار فلزی پوشیده و آتش به همراه دارد و مستقیما به وسط جمعیت می‌رود و سپس به میدان شهر می‌رود تا با موسیقی زنده شبی به یاد ماندنی را ایجاد کند.

در صورتی که نیاز به آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی جزایر قناری را دارید، وارد صفحه “جاذبه های جزایر قناری” شوید.

فستیوال ها در جزایر قناری

5- جشنواره پودر

جشنواره پودر یکی از جالب ترین فستیوال ها در جزایر قناری است. هر دوشنبه کارناوال La palma یک جشن منحصر بفرد که پر از طنز و سرگرمی است برگزار می‌کند. این جشنواره مهاجرتی را که بسیاری از قناری‌ها مجبور به انجام آن در دهه‌های اولیه قرن بیستم بودند را نشان می‌دهد. این جشنواره خاص همچنین در لاس پالماس در خیابان معروف تریانا برگزار می‌شود. این مسئله هر سال بحث و جدل را در مورد محل سرچشمه این سنت جلب می‌کند.

بیشتر بدانید: شرایط رزرو تور فرانسه

فستیوال ها در جزایر قناری

اگر قصد سفر به کشور اندونزی و بازدید از جاذبه های طبیعی و بکر بالی را دارید، ما ارزرانترین تور بالی را به شما پیشنهاد می کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.