10 مورد از تفریحات برتر کازان

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

از آن‌جا که تفریح یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر سفری است، مراکز تفریحاتی شهر مقصد می‌تواند از اصلی‌ترین جاذبه‌های آن برای جذب مسافر و گردشگر باشد. شهر کازان نیز که از لحاظ گردشگری در حال رشد و پیشرفت چشمگیری می‌باشد از این دسته تفریحات بی بهره نیست. در این مطلب به معرفی چند مور از تفریحات برتر کازان و مراکز تفریحی که در تور کازان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید پرداخته‌ایم.

تجربه معلق ماندن در آسمان کازان

شما در این مجموعه که به تفریحات هوایی اختصاص دارد می‌توانید سوار هواپیماهای کوچک دو نفره شوید و در آسمان تاتارستان پرواز کنید. همچنین می‌توانید از اسکای‌دایوینگ در این مجموعه استفاده کنید و در آسمان با یک چتر معلق کنید و حتی سقوط آزاد را نیز تجربه کنید. این مرکز بخش آموزش خلبانی نیز در درون خود دارد. در مجموع اگر به تفریحات هوایی علاقه‌مند هستید رفتن به این مکان و این تجربه هیجان انگیز را از دست ندهید. در صورتی که می‌خواهید ایل تاتارستان را بشناسید، وارد صفحه “درباره ایل تاتارستان چیزی شنیدید؟” شوید.

10 مورد از تفریحات برتر کازان_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

مجموعه ورزشی تفریحی Tafnet Arena

این مجموعه ورزشی که زمین اختصاصی و خانگی تیم هاکی Ak Bars است مکان مناسبی برای تفریحات ورزشی است و همچنین یکی از تفریحات برتر کازان است. در این مکان شما می‌توانید به تفریحات یخی بپردازید و در روزهایی که بازی در آنجا برگزار نمی‌شود از زمین هاکی آن استفاده کنید.

رزرو تور روسیه ارزان قیمت با پشتیبانی شبانه روزی

این مجموعه همچنین دارای محل‌هایی برای موتور سواری و دوچرخه سواری است. هر از چند گاهی در این مجموعه کنسرت موسیقی نیز برگزار می‌شود که از این برنامه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

Kazan Tatneft Arena کازان

باشگاه ماهی‌گیری Tri Berega

یکی دیگر از تفریحات برتر کازان باشگاه ماهی گیری Tri Berega است. این منطقه ماهی‌گیری در یک شبه جزیره زیبا واقع شده است. جایی که می‌توانید در آن منظره‌ی زیبایی از ادغام دو رودخانه بزرگ روسیه ولگا و کاما را مشاهده نمایید و در کنار آن به ماهی‌گیری نیز بپردازید. از نکات مثبت این مجموعه آن است که در تمامی فصول سال آماده خدمات رسانی است.

شرایط اخذ ویزای روسیه در سریع ترین زمان ممکن

در فصل تابستان یک قایق و سایر تجهیزات ماهی‌گیری را به مراجعه کنندگان می‌دهد. اگر علاقه به ماهی‌گیری در فصل زمستان دارید نیز این مجموعه دارای ماشین‌های برف روب هستند که می‌توانند شما را به مناطقی که مناسب ماهی‌گیری در زمستان هستند ببرد.

Tri Berega کازان

مجموعه تفریحات آبی ProVoda

این مجموعه از تفریحات برتر کازان، در دیاچه Lebyazhye قرار گرفته است و برای افرادی که از تفریحات آبی لذت می‌برند می‌تواند تجربه خاطره انگیزی باشد. انواع و اقسام ابزار و لوازم تفریحات آبی که مناسب موج سواری است در این مکان وجود دارد. هرساله مسابقات و رقابت‌های آبی مختلفی در این مکان برگزار می‌شود.

رزرو و خرید بهترین و ارزان ترین آفر تور تایلند لحظه آخری

باشگاه غواصی Kazan S-Dive

باشگاه غواصی Kazan S-Dive از دیگر تفریحات برتر کازان است. این باشگاه پیشرفته زیر نظر رسمی فدراسیون جهانی غواصی و انجمن مربیان حرفه‌ای غواصی می‌باشد. این مجموعه امکانات تفریحات زیرآب و غواصی را در رودخانه زیبای Goluboye Ozero مهیا می‌کند. از جمله نکات مثبت این رودخانه علاوه بر زیبایی‌های منحصر به فردی که دارد این است که دمای آن در تمامی فصول سال بیشتر از 3 الی 4 درجه تغییر نخواهد کرد و به همین دلیل همواره مناسب غواصی است.

بیشتر بخوانید: معرفی شهرک دانشگاهی کازان

باشگاه غواصی Kazan S-Dive

پایگاه شکار Vyatskiy Bereg

اگر شما هم به شکار و یادگیری ان علاقه دارید به شما پیشنهاد میکنیم به این مکان سر بزنید. این پایگاه شکار یکی از تفریحات برتر کازان در تور کازان است. مسئولان این مجموع هر ساله سفرهایی را برای شکار ترتیب می‌دهند که تقریبا تمامی فصول سال را شامل می‌شود و در این سفرها به آموزش شکار می‌پردازند. این مجموعه همچنین دارای اقامتگاه‌هایی نیز می‌باشد.

Yelabuga Vyatskiy Bereg کازان

مجموعه آبی Palace Of Water Sports

قصر ورزش‌های آبی عنوان مجموعه‌ای بزرگ و چند منظوره است که دارای تعداد زیادی استخر، سونا و جکوزی می‌باشد و توسط معمار بزرگ و شناخته شده سرگئی چوبان طراحی و اجرا شده است. این مجموعه همچنین دارای سالن‌های مخصوص ماساژ و بدنسازی نیز می‌باشد. نکته جالب توجه در مورد این مجموعه این است که کف آن قابلیت تغییر دارد و به این ترتیب میتوان عمق آب را بر اساس نیاز‌های مورد نظر تغییر داد.

 اگر به دنبال راهی هستید که هزینه های سفر به کشور عمان به صرفه تر باشد، تور عمان برای سفر به این کشور بهترین گزینه است.

تفریحات زمستانی در Sviyazhskiye Kholmy

در فصل زمستان این مکان با داشتن 3500 متر طول تبدیل به یکی از مراکز مهم اسکی در جهان می‌شود. در تابستان نیز این مجموعه اماکانتی همچون گلف، شنا، دوچرخه سواری و … را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت نام ویزای روسیه در سایت سفارت روسیه

Sviyazhskiye Kholmy کازان

تجربه ارتفاع در Sky Park

این مجموعه یک مکان مناسب برای داشتن یک عصر خوب و دلچسب در کنار خانواده و دوستان است. در این مکان علاوه بر طبیعت زیبایی که دارد یک سری از ورزش‌های خاص که بر روی ارتفاع انجام می‌شود تدارک دیده شده است که می‌تواند تجربه جالب و شاید حتی جدیدی را برای شما رقم بزند.

تفریحات برتر کازان: Skypark

آکادمی تنیس کازان

از دیگر تفریحات برتر کازان آکادمی تنیس است. این مجموعه برای مسابقات یونیورسال سال 2013 طراحی و ساخته شد و ورزشکاران بزرگی در آن جا به برگزار یمسابقات پرداخته‌اند. اگر به تنیس علاقه‌مند هستید دیدن و تجربه بازی در این زمین را از دست ندهید.

آکادمی تنیس کازان
5/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.