تاب سواری در جزیره بالی

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های تور بالی رفتن به مکان‌های معروف اینستاگرامی است که در آنجا می‌توانید تاب سواری در جزیره بالی را تجربه کنید و از خود عکس بگیرید. تاب های موجود در بالی ارتفاعی از 10 متر تا 65 متر دارند و در ارتفاعی بالا و بر فراز درخت‌های نارگیل و جنگل‌های اوبود و یا بر فراز رودخانه آیونگ و یا آبشارهای کوچک بالی، می‌توانید هیجانی وصف نشدنی را سوار بر تاب‌های عظیم بالی تجربه کنید.

تاب سواری در جزیره بالی

شاید بارها در اینستاگرام یا برنامه‌های اجتماعی دیگر خود تاب سواری در جزیره بالی در ارتفاع و با منظره‌های بسیار زیبا را دیده باشید. با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی رسیدن به این سرگرمی هیجان انگیز صحبت کنیم. تاب سواری در مزارع برنج بالی در ارتفاع 9 کیلومتری و با چشم انداز مزارع برنج انجام می‌شود که هیجان را به اوج می‌رساند. در حال حاضر هزینه تاب سواری در این مزرعه حدود 250 هزار روپیه اندونزی که چیزی حدود 25 دلار آمریکا می‌باشد است که البته این مبلغ نوسانات زیادی با توجه با رقابت بر سر تاب سواری با چشم اندازهای مختلف دارد.

بهترین نرخ رزرو بلیط هواپیما تهران بانکوک چارتر و سیستمی

در قسمت بسیار دور دره دو مدل تاب سواری با تجربه متفاوت وجود دارد, زیرا آنها در قسمت بسیار تندی از دره واقع شده‌اند و این تفاوت باعث شده است که بسیاری از افراد برای گرفتن فیلم‌ها و عکس های خاص از این قسمت‌ها استفاده کنند. اگر چه تا رسیدن به آنجا پیاده روی تقریبا زیادی دارد ولی طبق نظر اکثر گردشگران ارزشش را دارد, البته قبل از توسعه یافتن مزارع برنج پیاده روی از مهمترین جاذبه‌های بالی بود.

تاب سواری در جزیره بالی

تاب سواری تراس رودخانه

تاب سواری تراس رودخانه یکی از فوق‌العاده‌ترین تاب سواری‌ها در منطقه ابود و البته بالی است. در این مرکز، 15 تاب مختلف در 3 دسته بندی، پذیرای عاشقان هیجان می‌باشند. تاب‌های این مجموعه ارتفاعی بالغ بر 45 متر را دارند.

نکته جالب توجه این مرکز تاب سواری بالی، امکان تاب سواری زوج‌ها با هم می‌باشد. اگر فکر می‌کنید 45 متر شما را نمی‌تواند راضی کند، نگران نباشید چرا که تاب‌های 60 متری نیز در این مرکز تاب سواری هم هست تا هیجان را به شما القا کند. هزینه تاب سواری در این مکان حدوداً 35 دلار است و این هزینه شامل ناهار و نوشیدنی نیز می‌باشد.

برای دریافت ویزای بالی نیز می توانید با شماره های درج شده در سایت لیانا پرواز تماس بگیرید.

تاب سواری روی رودخانه

بالی سوئینگ Bali Swing

بالی سوئینگ در یکی از بهترین مناطق بالی واقع شده و چشم‌انداز بی‌نظیری را برای تاب سواری به شما هدیه می‌کند. تاب سواری بالی از مرکز اوبود 20 دقیقه و از مرکز کوتا 1:30 دقیقه فاصله دارد و ساعت کاری این مجموعه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر می‌باشد.

تاب‌های این مجموعه از زمین 10، 15، 20 و 78 متر فاصله دارند و بسته به این که شما چقدر آدم شجاعی هستید و از ارتفاع نمی‌ترسید می‌توانید یکی از این تاب‌ها را انتخاب کرده و هم ترشح مقداری آدرنالین را در بدنتان تجربه کنید و هم عکس‌های خاطره‌انگیزی بیندازید. پکیج‌های این مجموعه دارای ناهار، نوشیدنی، هلیکوپتر سواری، تاب سواری و باغچه پروانه‌ها می‌باشد که مبلغی از 10 تا 35 دلار هزینه دارد.

تاب سواری بالی سوئینگ

تاب سواری در ارتفاعات مخفی واناگیری Wanagiri

تاب سواری در جزیره بالی در ارتفاعات واناگیری (Wanagiri) و نزدیک روستای موندروک قرار گرفته است. این منطقه با فرودگاه بالی و منطقه کوتا بالی تقریباً 2 ساعت فاصله دارد و تمام عاشقان اینستاگرام را به خود جذب می‌کند. عکس گرفتن سوار بر این تاب و تماشای دریاچه‌ی Tambingan از زاویه‌ی بالا، این تاب را به یکی از بهترین تاب سواری‌های بالی تبدیل کرده است.

رزرو آنلاین ارزان ترین تور مالزی با گشت های مهیج و پشتیبانی 24 ساعته

این دریاچه توسط تپه‌ها و هوای خنک لذت بخشی محاصره شده و همین اتمسفر باعث شده تا مردم زیادی حاضر به هزینه کردن برای این تاب باشند.هزینه تاب سواری در این منطقه مبلغی بالغ بر 40.000 روفیه اندونزیست.

آدرس تاب سواری بالی

تاب سواری اوبود در اقامتگاه Zen

تاب سواری اقامتگاه Zen به دلیل داشتن درختان نارگیل و تاب سواری بر بالای درختان نارگیل در اوبود بالی مشهور است. این تاب سواری بالی با مرکز شهر حدوداً 30 دقیقه فاصله دارد. این منطقه بیشتر برای افرادی مناسب است که از شلوغی می‌خواهند به دور باشند و آرامش را بیشتر ترجیح می‌دهند.

این تاب با منطقه‌ای از بالا بر فراز رودخانه آیونگ و آبشار کوچک و مزارع برنج با هزینه‌ای متعادل‌تر، نسبت به آبشارهای قبلی، تجربه‌ای اعتیاد آور برایتان خواهد داشت.

Zen Swing تاب سواری اوبود

تاب اوما پاکل Uma Pakel

این تاب در منطقه Tegalalang که آبشار معروف Tegalalang بالی واقع شده است، قرار گرفته است. این تاب قیمت مناسبی دارد و به ازای هر فرد 150.000 روفیه می‌باشد. ساعات‌های کاری این مجموعه از 8 صبح تا 19 عصر می‌باشد.

برای آشنایی با قیمت و امکانات تور پوکت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های تاب سواری در جزیره بالی و در Uma Pakel عکس‌هایی است که از شما گرفته می‌شود و هزینه‌اش با همان هزینه‌ی تاب سواری محاسبه می‌گردد و نیاز به هزینه‌ی اضافه ای ندارد.این تاب دقیقاً بر روی مزارع برنج واقع شده است و شما نمای Bird View از این مناطق خواهید داشت.

تاب اوما پاکل Uma Pakel

تاب Terrace River Pool

تاب سواری در تراس رودخانه یکی از فوق‌العاده‌ترین تاب سواری در جزیره بالی است. در این مرکز، 15 تاب مختلف در 3 دسته بندی، پذیرای عاشقان هیجان می‌باشند. تاب‌های این مجموعه ارتفاعی بالغ بر 45 متر را دارند.

نکته جالب توجه این مرکز تاب سواری بالی، امکان تاب سواری زوج‌ها با هم می‌باشد. اگر فکر می‌کنید 45 متر شما را نمی‌تواند راضی کند، نگران نباشید چرا که تاب‌های 60 متری نیز در این مرکز تاب سواری هم هست تا هیجان را به شما القا کند.هزینه تاب سواری در این مکان حدوداً 35 دلار است و این هزینه شامل ناهار و نوشیدنی نیز می‌باشد.

terrace swing bali تاب سواری در تراس رودخانه

تاب سواری Alas Harum

تاب Alas Harum یکی از معروف‌ترین تاب سواری در جزیره بالی است که در نزدیکی روستای Alas Arum و مزارع برنج Tagalalang واقع شده و تا مرکز اوبود حدوداً 20 دقیقه فاصله دارد. این منطقه برای افرادی مناسب است که به دنبال تفریحات مختلف هستند.

لیانا پرواز برای علاقه مندان و توریست های کشور عمان بهترین نرخ رزرو تور عمان را ارائه می دهد.

از خوردن قهوه لوواک گرفته تا زیپ لاین و تراس شیشه‌ای برای گرفتن عکس‌های لاکچری. Alas Harum بالی دارای 3 نو مختلف تاب می‌باشد که برای استفاده از بلندترین تاب باید قبل از آن که این منطقه شلوغ شود به آنجا بروید و همچنین لباس ایمنی مخصوص بپوشید.

 تاب سواری Alas Harum

در صورتی که به دنبال سفر به تایلند هستید پیشنهاد می‌کنیم آفرهای لحظه آخری و قیمت مناسب تور تایلند ما را از دست ندهید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.