معرفی جزیره بالی

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جزیره بالی واقع در کشور اندونزی از مراکز گردشگری پراهمیت جهان محسوب می‌شود. این جزیره دو اقیانوس هند و آرام را به هم متصل کرده است. همین موضوع باعث شده تا خود این جزیره آب و هوای ویژه و متفاوتی داشته باشد.

این جزیره در لیست بهترین مکان‌های دیدنی و گردشگری جهان قرار دارد. جمعیت این جزیره حدود ۳ میلیون نفر می‌باشد. اغلب ساکنین این جزیره اهل کشور اندونزی می‌باشند. با پیشرفت و رشد صنعت توریست دنیا، بسیاری از مردم مناطق اروپا و استرالیا در این جزیره سکونت دارند و به کار مشغولند. مساحت این جزیره رقمی ‌در حدود ۵۶۲۰ کیلومتر مربع برآورد شده است.

شما برای سفرهای گردشی و تفریحی خود می توانید، بهترین و ارزانترین تور بالی رزرو نمایید.

جزیره بالی

جاذبه های نفس گیر جزیره بالی

این جزیره آتشفشان فعال دارد و دارای خاک حاصلخیزی برای فعالیت‌های کشاورزی می‌باشد. زمین‌های حاصلخیز آن در شمال و جنوب و کوه‌های مرکزی واقع هستند و از این نوع زمین‌ها جهت کاشت برنج بهره گرفته می‌شود. از جاذبه‌های جزیره بالی می‌توان مزارع پلکانی برنج بالی را نام برد. از جمله آتشفشان‌های بالی می‌توان به کوه گودان آگانگ اشاره کرد که آن را مادر کوه‌ها می‌نامند. این کوه، آتشفشان فعالی است و ارتفاع آن به بیش از ۳۰۰۰ متر می‌رسد. مناطق متفاوتی در این جزیره قرار دارند. از مشهور‌ترین آن‌ها می‌توان به کوتا، اوبود و بالی اشاره نمود.

جزیره بالی دارای ویژگی‌ها و جاذبه های خاصی می باشد، همین بکر بودن توانسته آن را نسبت به سایر نقاط دیدنی دنیا متمایز نماید. این جزیره در جنوب خط استوا میان جاوه در بخش غربی و لومبوک در شرق واقع شده است. آب و هوای جزیره بالی استوایی می‌باشد. به همین دلیل تغییرات جوی زیادی در این منطقه رخ نمی‌دهد. دمای هوای بالی در شب حدود ۲۰ درجه و در روز ۳۳ درجه محاسبه شده است. شهر دنپازار، بزرگترین شهر این جزیره و مرکز اداری آن می‌باشد که جمعیتی حدود چهارصد هزار نفر دارد.

برای سفر به جزیره بالی نیاز به ویزا دارد، اما نگران نباشید، کارشناسان ما در لیانا پرواز شرایط اخذ ویزای بالی را برای شما راحت کرده اند.

جاذبه های نفس گیر جزیره بالی

طبیعت چشمگیر جزیره بالی

طبیعت چشمگیر بالی، انواع مختلف پوشش‌های گیاهی، رودخانه و آبشار‌ها و شالیزار‌های برنج آن از ثروت‌های گرانبهای این جزیره محسوب می‌شوند. سنت و آداب و رسوم محلی این منطقه از جمله مواردی است که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب نموده است. انواع هنر‌هایی همانند رقص، چرمگیری، نگارگری، تندیس‌گری، فلزکاری و موسیقی که به سبک گاملان انجام می‌شود، در این جزیره بسیار فعال و پویا می‌باشند.

در همه فصول سال، طلوع خورشید در این جزیره در حدود ساعت ۶ بامداد انجام می‌شود. این جزیره از اماکن اکو گردشگری بسیار دیدنی جهان محسوب می‌شود‌. سالانه گردشگران بسیاری برای سفر به این جزیره همراه با تور بالی اقدام می‌نمایند.

با خرید تور عمان ارزان از عجایب و شگفتی های طبیعی این سرزمین دیدن کنید.

سفر به جزیره خدایان

جزیره بالی به جزیره خدایان مشهور می‌باشد. چرا که در جای جای آن معابدی تعبیه شده که برگرفته از آیین هندوی آن می‌باشد. شما می‌توانید در سفر خود به این جزیره از موج سواری، جت اسکی و قایق‌سواری در آب‌های پیرامون جزیره و همچنین صخره‌های مرجانی آن لذت ببرید. از تفریحات این جزیره می‌توان به بالا رفتن از آتشفشان تاریخی و نیز دراز کشیدن در سواحل آن اشاره کرد.

در امتداد سواحل بالی، معابد هفتگانه این جزیره واقع می‌باشند که از جذابیت‌های گردشگری این منطقه به شمار می‌رود. معبد تانا لوت معبدی است که بر روی پاره سنگی نزدیک به دریا ساخته شده است. هنگامی ‌که مد انجام می‌گیرد، به صورت جزیره‌ای نمایان می‌شود که میان آب قرار گرفته است. ابود، قلب فرهنگی بالی، از دیگر مناطق دیدنی این جزیره به شمار می‌رود که شامل چندین موزه می‌باشد. اجرای رقص و موسیقی در این مکان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که هرروز در مکان‌های فرهنگی بالی به اجرا در می‌آید.

بهترین قیمت خرید تور تایلند لحظه آخری با امکانات و خدمات لوکس

جنگل میمون، معبد ویژه میمون‌ها می‌باشد که محل زندگی آن‌ها محسوب می‌شود. جهت بازدید از این معابد می‌بایست در مسیر خود همراه با میمون‌ها در فضای جذاب جنگل گام بردارید. این موضوع می‌تواند احساس خوشایندی برای شما داشته باشد و از آن لذت ببرید. البته در این مسیر یک فرد بومی ‌همواره همراه شما در مسیر خواهد بود.

سفر به جزیره خدایان

تفریحات هیجان انگیز جزیره بالی

جنگل نوردی، تماشای مزارع برنج این جزیره، خدمات ماساژ و آب تنی در برکه‌های طبیعی این منطقه و مدیتیشن از دیگر تفریحات لذت بخشی است که مسافران، می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. جزیره بالی، از جمله نقاط دیدنی جهان محسوب می‌شود که معمولا انتخاب افراد ثروتمند می‌باشد. به همین جهت هزینه‌های ناشی از سفر به آن ممکن است کمی‌ سنگین باشد. پیش از آن که کشور خود را به مقصد اندونزی ترک نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقداری دلار یا روپیه به همراه داشته باشید تا در مسیر سفرتان دچار کمبود ارز نشوید.

اطلاع از قیمت و شرایط رزرو آنلاین تور مالزی لحظه آخری

تفریحات هیجان انگیز جزیره بالی

هزینه سفر به جزیره بالی

البته هزینه‌های سفر به جزیره بالی به فصل مد نظر شما برای مسافرت نیز وابسته است. برای مثال در فصولی از سال که رطوبت بیشتری در این شهر می‌باشد، نرخ گردشگری ریزش می‌کند و در پی آن از قیمت‌ها کاسته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از رزرو هتل، جزئیات تور‌های مسافرتی و هتل‌ها را با دقت بررسی نمایید و تمامی‌ جوانب مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید. عوامل مختلفی همچون هتل انتخابی، پرواز و نوع صندلی شما می‌تواند در محاسبه نرخ نهایی تور تاثیر گذار باشد.

می‌توانید به جای رزرو هتل‌های گران پنج ستاره، هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره را در جهت رزرو انتخاب نمایید. گزینش هواپیما‌های ایرانی و همچنین صندلی‌های اکونومی ‌ارزان بسیار می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر شما موثر واقع شود. جهت آشنایی و رزرو هتل ها این جزیره شگفت انگیز وارد صفحه “هتل های بالی” شوید.

زمان سفر شما بسته به اهداف مختلف شما از سفر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری می‌تواند فصول مختلفی از سال انجام شود. برای مثال ماه‌های اردیبهشت تا آبان که از ماه‌های خشک سال به شمار می‌روند، زمان مناسبی برای موج سواری می‌باشد. توصیه می‌کنیم حتما پس از مشخص کردن زمان مسافرت خود به بالی، شرایط جوی آن زمان را نیز بررسی نمایید و لوازم ویژه آن زمان را به همراه داشته باشید.

هزینه تور‌های مسافرتی به جزیره بالی تحت عواملی همانند کیفیت متفاوت هتل‌ها، گرانی نرخ پرواز‌ها و ریزش ارزش پول کشورمان بسیار متغیر می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر از هزینه ها با کارشناسان ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.