رستوران های باربیکیو پلازا

به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

مالزی کشوری با جاذبه‌های گرشگری فراوان است که سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای بازید از این کشور استوایی به جنوب شرق آسیا سفر می‌کنند. گردشگران همواره در شهرهای مختلف این کشور به دنبال رستوران های باربیکیو پلازا هستند که بتوانند غذای مورد علاقه و مطابق با سلایق خود را خریداری کنند.

در مالزی همانطور که آگاه هستید فرهنگ‌های مختلفی وجود دارد و به همان نسبت تنوع غذایی، که همین امر باعث می‌شود که مسافران سرگردان شوند که به کدام رستوران‌ها برای وعده‌های غذایی سر بزنند و غذای مورد علاقه خود را تهیه کنند. در این مقاله با لیانا پرواز همراه باشید تا با رستوران های باربیکیو پلازا آشنا شوید.

رستوران های باربیکیو پلازا

آگهی های تبلیغاتی رستوران های باربیکیو پلازا

رستوران های باربیکیو پلازا شاید پیشنهاد خوبی برای گردشگران باشد. این رستوران زنجیره‌ای با بیش از 100 شعبه در کشورهایی هم چون تایلند، مالزی، اندونزی و … مشغول به فعالیت می‌باشد و گردشگران زیادی برای صرف غذا به این رستوران‌ها می‌روند.

بیشتر بخوانید: بهترین سوغاتی‌های مالزی

رستوران‌های زنجیره‌ای باربیکیو پلازا BAR-B-Q-PLAZA اولین بار در سال 2014 برای این که جوانان از لحظه‌هایشان لذت ببرند تبلیغی را ارائه داد؛ در این تبلیغ زوج جوانی را می‌دیدید که در حال بحث در رابطه با آینده هستند و بعد در انتها شما به این پیام می‌رسیدید که باید قدر لحظه‌های در حال عبور را دانست و از کنار هم بودن لذت برد.

رستوران‌های زنجیره‌ای باربیکیو پلازا

یک سال بعد درست در سال 2015 میلادی یک آگهی تبلیغ دیگری، این گروه از رستوران های باربیکیو پلازا سفارش داد که این بار پر از احساس بود. عنوان این آگهی (آخرین بار کی با مادرت غذا خوردی؟)

در تایلند روز 12 آگوست روز مادر می‌باشد و این روز تعطیل رسمی اعلام شده است که معمولا جشن گرفته می‌شود. در تایلند مردم رسم دارند در این روز به دیدار مادرانشان بروند و روز خود را کنار مادرشان بگذرانند و با هم غذا بخورند؛ از آن جایی که این مجموعه رستورانی شعاری بر مبنای غنیمت شمردن لحضه را دارد و این روز بسیار شلوغ است و کارکنان این مجموعه نمی‌توانند در کنار مادرشان باشند و با هم غذا بخورند راه حلی را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: فرودگاه بین المللی یو تاپائو در تایلند

این راه حل به این گونه بود که برای کارمندانی که ممتاز بودند و یا از خانواده‌هایشان دور بودند یک ماه قبل برنامه‌ای ترتیب دادند که بتوانند این کارکنان در کنار مادرشان باشند و با آن‌ها غذا بخورند. با آغاز سال نو میلادی آگهی دیگری از این گروه خلق شد که این بار با رویکرد نگاهی به سمت محیط زیست رفت، با این عبارت که (همه ما برای صرف غذا به رستوران رفته‌ایم اما کدام یک از ما تا به حال به حجم زباله باقی مانده از غذایمان فکر کرده ایم؟)

خرید بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی با امکان استرداد وجه در کمترین زمان

کمپین های رستوران های باربیکیو پلازا

این بار BAR-B-Q-PLAZA از مراجعه کنندگانش خواست تا بیشترین استفاده را از غذایشان بکنند. این مجموعه بر این باور است که مشتریان با ترک کردن رستوران نباید فراموش کنند که چه میزان زباله تولید کردند. به همین دلیل در سال 2016 کمپینی گروهی و یک پارچه‌ای اجرا کردند که با TVC و فیلمی 3 دقیقه‌ای در رسانه‌ها پخش شد. این بار گروهی از مشتریان را به این چالش کشید: (آیا بهترین استفاده را از غذای خود می‌کنیم ؟)

کمپین رستوران های باربیکیو پلازا

در نتیجه این چالش رستوران های باربیکیو پلازا به همکاری BAR-B-Q-PLAZA با سازمان غیر انتفاعی Petpal انجامید که این دو گروه اقدام به تولید غذای سگ از زباله‌های باقی مانده در رستوران کردند و این غذاهای تولید شده در اختیار موسسات خیریه و نگهداری سگ داده می‌شد.

رزرو آنلاین و خرید ارزانترین پکیج ها و بهترین آفرهای تور پنانگ لحظه آخری

همین‌طور مشتریان رستوران های باربیکیو پلازا به صورت رایگان برای سگ‌های خود می‌توانند از این رستوران‌ها غذا دریافت کنند. این کمپین به مشتریان خود این فرصت را می‌دهد تا پیشنهادهای خود را در مورد هر چه بهینه استفاده کردن از غذاها و کاهش زباله ها و پس ماند آن‌ها به اشتراک بگذارند و در وب سایت رسمی این کمپین ثبت کنند. اگر به یکی از این کشورها که در بالا به آن اشاره کردیم سفر کردید به خصوص اگر با تور مالزی به این کشور رفتید، بد نیست حداقل یک وعده غذای خود را از این رستوران‌ها تهیه کنید .بله BAR-B-Q-PLAZA درست میگوید، هیچ چیز دور ریختنی نیست!

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۹ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.