جزیره سویاژسک

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
جزیره سویاژسک

جزیره سویاژسک (Sviyazhsk) توسط رودخانه ولگا، که رودخانه اصلی کشور روسیه است احاطه شده و همیشه مورد توجه علاقمندان به تاریخ و گردشگران بوده است. زیرا کلیساها و صومعه های باقی‌مانده از 500 سال پیش و میدان‌های اصلی شهر را می توان به عنوان موزه هایی در فضای باز به شمار آورد.

جزیره سویاژسک

دانستنی های جزیره سویاژسک

سویاژسک یکی از مکان های دیدنی کازان، به دور از بزرگراه‌ها و شلوغی و با جمعیت تنها 250 نفر به زندگی خود در آرامش کامل ادامه می‌دهد به طوری که سکوت زیبای گستره‌های تاتارستان پیرامون سویاژسک تنها با صدای موج‌هایی که به ساحل جزیره می‌رسند به هم زده می‌شود.

با رزرو آنلاین بلیط هواپیما مالزی می توانید از خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و اخذ ویزا بهره ببرید.

نگاهی به تاریخچه جزیره

شهری که در این جزیره واقع شده بسیار با قدمت و اصالت و در واقع یک گنجینه تاریخی است. این شهر جزیره ای در قرن شانزده میلادی به دستور ایوان مخوف؛ تزار روسیه به عنوان یک دژ برای فتح بعدی کازان تاسیس شد و در طول تاریخ، نقش‌های مختلفی از یک شهر آرام و پر از صومعه گرفته تا شهر نیمه خراب شده در دوره شوروی را ایفا کرده است. شهر سویاژسک روسیه در سال 1956 میلادی به عنوان یکی از آثار تاریخ و فرهنگ روسیه شناخته شد و در سال 2017 نیز در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مرکز خانواده کازان

 جزیره سویاژسک کازان

جزیره سویاژسک کازان

سویاژسک که شهری بسیار دنج و خلوت است با آمدن گردشگران زنده می‌شود. در این شهر جشن‌های مردمی به سبک قرون وسطی و مراسم سنتی چای خوری روسی، نمایش‌های تئاتر و جشنواره‌های موسیقی برگزار می‌شود و افرادی با لباس‌های سنتی روسیه مانند فروشندگان صنایع دستی و علاقمندان به فرهنگ سنتی روسیه در سطح شهر دیده می‌شوند که با تور کازان می توان از این جزیره و جذابیت های آن دیدن کرد.

زیبایی های  جزیره سویاژسک
2.5/5 - (2 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.