راهنمای انتخاب هتل های سریلانکا

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
هتل های سریلانکا

اگر شما هم قصد سفر با تور سریلانکا به این کشور دیدنی را دارید، برای تعیین محل اقامت و همچنین آشنایی با جاذبه های شگفت انگیز و مراکز خرید مهیج سریلانکا می توانید به سایت لیانا پرواز مراجعه کنید، برای مثال با مطالعه مقاله ی راهنمای انتخاب هتل های سریلانکا، بهترین، ارزانترین و یا لوکس ترین هتل های سریلانکا را با توجه به هزینه و نوع خدمات آنها، هتل مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و رزرو کنید.

جاذبه های سریلانکا پس از پایان چند دهه جنگ داخلی به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در آسیا مورد توجه قرار گرفته است. مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی با خدمات شخصی و غذاهای محلی که از محیط‌های طبیعی زیبا و مناظر شگفت انگیز برای راحتی و آسایش گردشگران در این کشور افتتاح شده است. ویرانه‌های باستانی، فرهنگ بودایی، جهانگردی، ماجراجویی، سافاری و بقایای جنگ برخی از جذابیت‌های بزرگ این جزیره کوچک هستند. نرخ اتاق براساس تقاضا در حال افزایش است. بیشترین هتل‌ها در شهرهای کلمبو و کندی وجود دارند.

بهترین مناطق سریلانکا برای گردشگری

بهترین منطقه برای اقامت در تور سریلانکا وجود ندارد ، زیرا هر یک از مناطق با هدف خاصی گردشگر می‌پذیرد و به اماکن تاریخی و تفریحات بستگی دارد. در زیر تقسیم بندی سریع کشور با چند پیشنهاد که کدام قسمت ممکن است برای شما مناسب باشد را بیان می‌کنیم.

با معرفی شهر کندی سریلانکا بعنوان پایتخت باستانی این کشور، بیشتر جذابیت اصلی تاریخی خود را حفظ کرده است. با دو ساعت رانندگی از کلمبو، با جمعیت زیاد اما مردمی مهمان نواز، یک دریاچه و معبد مشهور جهانی در کندی وجود دارد. کندی در لیست بیشتر بازدید کنندگان سریلانکا قرار دارد و در نتیجه طیف وسیعی از هتل ها و استراحتگاه‌های خوب را دارد. کلمبو پایتخت سریلانکا و یک شهر کوچک با جمعیت زیر 1 میلیون نفر است. گال و ماتارا توریستی‌ترین قسمت سریلانکا به دلیل وجود یک ساحل طولانی زیبا، چند منطقه گشت و گذار و یک قلعه زیبا درخلیج همواره گردشگران زیادی را در تمامی فصول سال به خود جذب می‌کنند.

  • آروگام: در ساحل شرقی- جنوبی، یک مکان برای گشت و گذار است.
  • نوواراالیا و منطقه مزارع چای: زیباترین مناظر این جزیره تپه‌های شیب دار پوشیده از گیاهان چای است که نظیر آن در دنیا بسیار کم است.
منطقه مزارع چای سریلانکا

اگر بدنبال سفری کاملا تفریحی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در اطراف خلیج آروگام بمانید اما اگر می‌خواهید بازدید از نقاط تاریخی و زندگی شبانه را تجربه کنید، گالا بهترین انتخاب است.

به طور کلی اگر بیشتر به تاریخ علاقمند هستید کندی ، آنوراداپورا و جافنا باید در لیست شما باشند اما برای دیدن مناظر و طبیعت شامل منطقه مزارع چای به هر کدام از مناطق اشاره شده می‌توانید سفر کنید. در ادامه تعدادی از لوکس‌ترین و ارزانترین هتل‌های کندی و هتل های کلمبو و دیگر هتل های سریلانکا را با توجه به تعدد ستاره ی آنها در برخی مناطق معرفی می‌کنیم.

خرید بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی تنها با چند کلیک در سایت لیانا پرواز

هتل 4 ستاره Trinco Blu By Cinnamonدر ترینکو مالی

این هتل در سال 2010 بازسازی شده است. امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل اقامتی دلپذیر را برای میهمانان فراهم می‌کند. این هتل امکانات بی‌شماری را در محل برای جلب رضایت مهمان ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل با دقت بالاترین درجه راحتی را دارند. در بعضی از اتاق‌ها میهمانان می‌توانند به تلویزیون، اینترنت بی سیم و تهویه مطبوع دسترسی پیدا کنند. ساحل اختصاصی هتل، استخر روباز، استخر (بچه ها)، باغ، ورزش‌های آبی(موتوری) مکان‌های ایده آل برای استراحت و خوابیدن بعد از یک روز شلوغ در یکی از بهترین هتل های سریلانکا هستند.

با رزرو تور مالدیو لاکچری، از این سرزمین رویایی در قلب اقیانوس هند دیدن نمایید.

هتل 4 ستاره در ترینکو مالی

هتل 4 ستاره Cinnamon Citadel Kandy در کندی

این هتل که در قلب رودخانه ماهاولی واقع شده است، یک مکان ایده آل است که از آنجا می‌توان کندی را مشاهده کرد. با اقامت و استراحت در این هتل فقط چند قدم از جاذبه‌های بی نظیر این شهر مانند پرادماسا جیمز و بیمارستان مرکزی کندی فاصله دارید. با ارائه خدمات برتر و طیف گسترده‌ای از امکانات، این هتل متعهد شده است تا اقامت شما در این هتل در حد امکان راحت باشد.

برای راحتی مهمانان، کافی شاپ، پارکینگ و بار کنار استخر ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل با یک قهوه ساز/ چای ساز، وان، اینترنت و فن مجهز شده است. در طول روز می‌توانید از فضای آرامش بخش استخر روباز، باغ، آبگرم و ماساژ یکی از بهترین هتل های سریلانکا استفاده کنید.

با تور بالی لیانا پرواز همراه شوید تا به این جزیره محبوب در اندونزی بروید، به سرزمین خدایان بی انتها سربزنید و از دیدن جاذبه های بالی لذت ببرید.

هتل 4 ستاره در کندی

هتل 4 ستاره Centara Ceysands در بنتوتا

ارائه اتاق‌های با کیفیت در بخش‌های ورزشی، امکاناتی برای مهمانان معلول و سواحل بنتوتا در این هتل از جمله ویژگی‌های مثبت ان است. این هتل یکی از محبوب ترین هتل های سریلانکا بوده و یک انتخاب خوب برای مسافران تجاری و تفریحی است.

رزرو تور کوالالامپور ارزان و لحظه آخری از تورهای مسافرتی پر مخاطب در میان ایرانیان

این هتل 4 ستاره با داشتن موقعیت مکانی بسیار خوب که از مرکز شهر و فرودگاه فاصله کمی دارد همه ساله مسافران بیشماری را به سمت خود جذب می‌کند. دسترسی آسان هتل به جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر مانند رودخانه بنتوتا، آبشارهای SRP ، مرکز ورزش‌های آبی و مناسب برای آفتاب گرفتن بسیار جذاب است است.

هتل 4 ستاره در بنتوتا

هتل 3 ستاره Flip-Flop Hostel در نگومبو

ارائه خدمات اسکان با کیفیت در سواحل Negombo ، یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است. فرودگاه تنها 7.2 کیلومتر با این هتل فاصله دارد و می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر را ممکن می‌کند. ضمن اقامت در این هتل فوق العاده، میهمانان می‌توانند از وای فای رایگان در کلیه اتاق‌ها، فروشگاه ، امنیت 24 ساعته، سرویس اتاق روزانه و… استفاده کنند.

هتل 3 ستاره در نگومبو

هتل 3 ستاره Comfort Inn & Hostel ناوارا الیا

در فاصله 3 کیلومتری دریاچه گریگوری، اقامتگاه های این هتل 3 ستاره در یک فضای سبز زیبا واقع شده اند که از باغ گیاه شناسی 10 کیلومتر و همچنین با موزه Mackwoods حدود 18 دقیقه پیاده روی دارد. صبحانه هر روز صبح در این هتل سرو می‌شود. برخی از اتاق‌های این هتل دارای تراس نیز می‌باشند.از جمله مواردی که این هتل برای آن معروف است ماهی گیری و پیاده روی آن است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید در سریلانکا

هتل 5 ستاره Heritance Tea Factory ناواراالیا

این هتل بین‌المللی، واقع در جاده فوقانی دریاچه، در شهر نووراالیا واقع شده است. همجواری با آبشارها، باغ های گیاه شناسی و پارک ها و جنگل های طبیعی از ویژگی‌های این هتل است. این هتل تا ایستگاه قطار نیز 21 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت مکانی این هتل فرصت مناسبی را برای مهمانان فراهم می‌کند تا طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تفریحی را در فضای باز تجربه کنند.

اتاق‌های هتل بسیار مدرن و با سبک گرمسیری تزئین شده‌اند. این هتل یک رستوران با غذاهای محلی، غربی و آسیایی دارد و مناسب مسافرانی است که می‌خواهند یک منظره سرسبز در یک مکان تاریخی داشته باشند. هتل 5ستاره ناواراالیا یکی از بهترین هتل های سریلانکا است و طرفداران زیادی دارد.

هتل 5 ستاره ناواراالیا

هتل 3 ستاره Leynbaan Villa در گالی

هر یک از اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه هوا و دوش می‌باشد. میهمانان این هتل می‌توانند از امکانات و خدمات عالی هتل از جمله اتاق نشیمن، رستوران، خدمات خشکشویی و خدمات 24 ساعته اتاق بهره‌ مند شوند. این هتل یکی از محبوب ترین هتل های سریلانکا است.

هتل 3 ستاره  در گالی

هتل 4 ستاره Weligama Bay Resort در میریسا

این هتل با نخلستان‌های پر پیچ و خم زیاد احاطه شده است و کاملاً در امتداد خلیج Weligama واقع شده است که تنها 10 دقیقه با پیاده روی از شهر فاصله دارد. این هتل در کنار ساحل استخر روباز و آبگرم را برای استراحت ارائه می‌دهد و همچنین رستوران‌هایی با غذاهای محلی و بین المللی و همچنین غذاهای دریایی در این هتل یافت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم سریلانکا

هتل 4 ستاره در میریسا

هتل 5 ستاره Cinnamon Lodge Habarana در سیگیریا

این هتل از نظر نزدیکی به مکان‌های دیدنی و تفریحی در شهر سیگیریا از موقعیت مناسبی برخوردار است تا به راحتی به هر کدام از آن‌ها دسترسی داشته باشید. دسترسی آسان به بیمارستان هابارانا، موزه باستان شناسی و ارگ سیگیریا Lion Rock از دیگر مزایای این هتل است.با توجه به امکانات مجهز و لوکس این هتل یکی از لاکچری ترین هتل های سریلانکا است. هتل امکانات تفریحی شگفت انگیزی از قبیل استخر روباز، اسپا، ماساژ ، استخر (بچه ها) و زمین تنیس را برای شما فراهم می‌کند تا اقامت فراموش نشدنی را در این مکان داشته باشید.

هتل 5 ستاره در سیگیریا

هتل 3 ستاره Flower Garden Eco Village در سیگیریا

این هتل با فاصله بسیار کمی که از مرکز شهر دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که قصد بازدید از جاذبه‌های دیدنی را دارند باشد. میهمانان هتل می توانند از امکاناتی مانند سرویس روزانه ، سرویس پستی و تاکسی لذت ببرند. این هتل دارای 20 اتاق خواب است که همه آن‌ها مبله هستند و بسیاری از آنها امکانات دیگری مانند تلویزیون ، قفسه لباس ، قهوه سریع فوری ، چای و نوشیدنی های رایگان را نیز ارائه می‌دهند این هتل جزء بهترین هتل های سریلانکا میباشد.

هتل 3 ستاره در سیگیریا

هتل 3 ستاره GSH Colombo Hotel در کلمبو

این هتل یکی از ایده آل ترین هتل های سریلانکا برای تفریح و آرامش در منطقه Wellawatte کلمبو واقع شده است و از مرکز شهر تنها 4.8 کیلومترفاصله دارد. هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب ، دسترسی آسان به اماکن دیدنی شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل 3 ستاره در کلمبو

نحوه رزرو هتل های سریلانکا

برای انتخاب و رزرو هتل های سریلانکا و تور سریلانکا و اخذ ویزای سریلانکا می‌توانید با کارشناسان لیانا پرواز با شماره 41187 تماس حاصل نمایید.

شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز ارائه دهنده تورهای دیگری از جمله تور عمان با بهترین قیمت می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.