معرفی واتر پارک سنگاپور

به روز رسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

واتر پارک سنگاپور | جمهوری سَنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا بوده که پایتخت آن شهر سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. این کشور از جنوب با جزایر ریائو در اندوزی و از شمال با مالزی همسایه است.

سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد و مساحت این کشور حدود 721 کیلو متر مربع است و در آخرین سر شماری صورت گرفته جمعیت آن حدود 5 میلیون و 612 هزار نفر بوده و کشوری ثروتمند و مدرن است. مالزی و اندونزی تنها همسایه‌های سنگاپورند. پیش از حضور کشورهای اروپایی در منطقه، منطقه‌ای که امروزه به عنوان سنگاپور شناخته می‌شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در ریزشگاه رودخانه سنگاپور بود.

نحوه شکل گیری جمهوری سنگاپور

سنگاپور از سال ۱۸۲۴ تا ۱۹۶۳ میلادی، به غیر از سه سال در زمان جنگ جهانی دوم یکی از مستعمرات بریتانیا بود. در سال ۱۹۴۲ سنگاپور که هنوز مستعمره بریتانیا بود، توسط ژاپن اشغال می‌شود و نیروهای بریتانیایی مجبور به ترک آن شدند که این واقعه توسط وینستون چرچیل «بزرگترین شکست تاریخ بریتانیا» نامیده شد. پس از پایان جنگ، در سال ۱۹۴۵ میلادی سنگاپور مجدداً توسط نیروهای بریتانیایی بازپس گرفته شد. هجده سال بعد در سال ۱۹۶۳ سنگاپور به عنوان عضوی از فدراسیون مالزی استقلال خود را از بریتانیا بدست آورد. این کشور در نهایت دو سال بعد در سال ۱۹۶۵ از مالزی جدا شد و به این ترتیب جمهوری سنگاپور شکل گرفت.

معرفی واتر پارک سنگاپور

شرایط سفر به سنگاپور

سنگاپور را به عنوان کوچک‌ترین کشور در جنوب شرقی آسیا و جز کشورهای ثروتمند می‌شناسند. اگر قصد سفر به سنگاپور را داشتید باید از قبل برای اخذ ویزا اقدام نمایید، چرا که برای اخذ ویزای سنگاپور یک هفته زمان لازم است و مدارک خاصی هم نیاز ندارد. شما با این ویزا توریستی می‌توانید دو بار به این کشور وارد شوید، مجموع اقامتی که می‌توانید در این کشور داشته باشید یک ماه می‌باشد. از آن‌جایی که این کشور در نزدیکی مالزی قرار دارد و کشور پر هزینه‌ای برای گردشگران می‌باشد بهتر است برای اقتصادی‌تر شدن سفر خود از پکیج‌های ترکیبی که معمولا با کوالالامپور ادقام می‌شود استفاده کنید.

هم پرواز مستقیم از ایران انجام می‌شود و هم شما با یک تیر دو نشان می‌زنید و دو کشور اصلی جنوب شرقی آسیا را با یک سفر خواهید دید. شما می‌توانید با هزینه کم از کوالالامپور با اتوبوس‌های وی آی پی به کشور سنگاپور برسید (فاصله زمینی با ماشین از کوالالامپور به سنگاپور حدود 5 ساعت می باشد) و یا اینکه از طریق فرودگاه کوالالامپور با خرید یک پرواز یک ساعت و نیمه به این کشور سفر کنید. اگر از طریق آژانس هواپیمایی ثبت نام در تور‌های گروهی ترکیبی کوالالامپور + سنگاپور را انجام دهید تمام هزینه‌های ویزا و اتوبوس و همچنین دیگر خدمات را یکجا پرداخت خواهید کرد.

رزرو آنلاین و خرید بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی با ارزانترین نرخ

جاذبه های سنگاپور

سنگاپور دارای جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی می‌باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به محله چینی‌ها به نام نیو چو شی، جزیره سنتوزا، باغ پرندگان، ساختمان و موزه معروف هتل مارینا بی سند، استودیو یونیورسال و همچنین موزه‌ها و طبیعت اشاره کرد که بهتر است در برنامه ریزی سفر خود حتما در نظر بگیرید. یکی از جادبه های سنگاپور و از مکان‌های معروف که اکثر بازدید‌کنندگان به آن علاقه‌مند هستند پارک ادونچر یا واتر پارک سنگاپور می‌باشد.

بازدید از جاذبه ها و مکان های دیدنی بالی، مهم ترین دلیل انتخاب تور بالی لحظه آخری

واتر پارک سنگاپور به نام پارک آبی خلیج ماجراجویی نیز معروف می‌باشد، شما واتر پارک سنگاپور انواع بازی‌های آبی را خواهید دید و می‌توانید ساعت‌ها به بازی و تفریح بپردازید مخصوصا گردشگرانی که همراه خود کودک دارند می‌توانند در این پارک زمان خوشی را بگذرانند.

 واتر پارک سنگاپور

امکانات واتر پارک سنگاپور

از امکانات واتر پارک سنگاپور می توان به استخر‌های موج دار، آکواریم، شنا کردن در کنار ماهی‌ها، بازی‌های آبی، سرسره ها وتونل های آبی اشاره کرد. این پارک به دلیل قرار‌گیری در منطقه آسیا دارای آب وهوای گرمی می‌باشد و در اکثر ماه‌های سال قابل استفاده است.

ارزانترین قیمت رزرو آنلاین تور مالزی و بهترین هتل های مالزی با پشتیبانی 24 ساعته

شاید این پارک به دلیل وجود 7 سرسره بلند و طولانی و یک رودخانه شهری که 620 متر طول دارد معروف می باشد. این رودخانه آرام‌ترین رودخانه جهان می‌باشد و گردشگران زیادی تمایل دارند تا در این رودخانه به دور از هیاهو استراحت کنند و لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: معرفی فرودگاه چانگی سنگاپور

امکانات واتر پارک سنگاپور

هزینه ورودی واتر پارک سنگاپور

لازم است بدانید هزینه ورودیه این پارک برای بزرگسالان حدود 36 دلار و برای کودکان 26 دلار می باشد، ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 بعد از ظهر می‌باشد.

لیانا پرواز مجری مستقیم تور عمان با ارائه بهترین قیمت و امکانات بی نظیر

در مجموعه واتر پارک سنگاپور، شما در کنار تفریحات آبی می‌توانید ساعتی را برای صرف ناهار در رستوران‌های این پارک به استراحت بپردازید تا انرژی لازم را برای ادامه تفریح داشته باشید. این پارک آبی در جزیره سنتوزا واقع شده است و معمولا دوستانی که از پکیج تور سنتوزا استفاده می‌کنند، اگر اهل بازی‌های آبی باشند حتما به این مکان نیز می‌روند.

هزینه ورودی واتر پارک سنگاپور
5/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.