جاذبه های پنانگ را بشناسید

به روز رسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲
جاذبه های پنانگ مالزی


جاذبه های پنانگ مالزی یکی از معروف ترین مقاصد اقامتی کشور مالزی محسوب می شود. این ایالت شامل جزیره پنانگ و نوار خشکی سبرانگ پرای است. جورج تاون، پایتخت این ایالت است که به علت ساختمان‌های تاریخی با شکوه و فرهنگ آن، میراث جهانی یونسکو محسوب می‌شود.

خط ساحل شمالی پنانگ بوسیله شن‌های طلایی رنگ و آب‌های پر زرق و برقش متمایز است که برای بازدیدکنندگان محلی و خارجی، تعطیلات محبوبی را فراهم می‌کند. اقامتگاه‌های دوست داشتنی ساحلی و فرهنگ قدیمی و متنوع، از برترین جاذبه های پنانگ بوده و آن را جذاب کرده است. زمانی که این جزیره پر از شکوفه می‌شود به مروارید مشرق زمین تبدیل می‌شود. جهت خرید بلیط هواپیما مالزی و اطلاع از قیمت ها و خدمات آن با کارشناسان ما در لیانا پرواز تماس بگیرید.

جاذبه های گردشگری پنانگ

جاذبه های ساحل باتو فرینگی پنانگ

باتو فرینگی واقع در امتداد جاده ساحلی شمال غرب جورج تاون، یکی از معروف ترین جاذبه های پنانگ مالزی است، که دارای مجموعه ای از هتل‌ها و اقامتگاه‌های استاندار بین المللی است. بر روی ساحل دراز بکشید و آفتاب بگیرید و از هیجان‌های آبی مانند قایق های موزی و جت اسکی لذت ببرید. برای یک ماجراجویی لذت بخش، پاراسل رو امتحان کنید و از مناظر زیبای ساحل و آسمان لذت ببرید.

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران بانکوک چارتر و سیستمی

همانطور که آفتاب غروب می‌کند، باتوفرینگی از بازارهای باز که هر چیز زیبا و فانتزی را می‌فروشند، زنده می‌شود. صنعت گران بومی، هنر پیچیده‌ی صنایع دستی و نقاشی های باتیک را نشان می‌دهند. فروشندگان بازارها، یک سری اجناس را به عنوان سوغاتی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. تانجونگ بونگاه یکی دیگر از سواحل معروف در پنانگ است. اقامتگاه‌های لوکس متعدد در اینجا، استراحت در سواحل را به شما پیشنهاد می‌کند.

ساحل باتو فرینگهی پنانگ

باغ ادویه گرمسیری در ساحل باتو فرینگی پنانگ

جذاب ترین ویژگی این ساحل شامل غارهای بی شماری است که جان پناه‌هایی هستند در میانه‌ی صخره‌ها و سنگ‌های غول پیکر. در انتهای شمال غربی جاده ساحلی، تلوک باهانگ قرار دارد. این ساحل، یک ساحل ایده ال است که هتل های لوکس به همراه محیط آرام برای افرادی که با حریم شخصی اهمیت می‌دهند، ارائه می دهند. در نزدیکی آن، باغ ادویه گرمسیری قرار دارد که مجموعه ای بیش از 500 تنوع از گیاه فلور را در مالزی و تمام جهان دارا است.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های پنانگ

این باغ با وسعت 8 هکتار، بزرگ ترین نمایشگاه گیاهان گرمسیری و ادویه جات در منطقه است. علاوه بر این ساحل، در این مسیر چندین ساحل دیگر نیز قرار گرفته اند. این ساحل های زیبا در پارک ملی پنانگ واقع هستند که از برترین جاذبه های پنانگ بوده و یک سفر عالی را برای بازدید از تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری این جزیره فراهم می‌کنند. ساحل مانکی، در قسمت شمالی جزیره، برای یک پیک نیک آرام زیر سایه ی درخت دم اسبی (کاوارینا) ایده ال است. دوست‌داران ماجراجویی می توانند در مسیر جنگلی که از ساحل مانکی آغاز می شود و تا فانوس دریایی موکا امتداد دارد، به ماجراجویی بپردازند.

بازدید از شهر پنانگ

قدم زدن در شهر زیبایی پنانگ

برای تجربه زیبایی‌های پنانگ، باید در شهر گردش کنید تا نگاهی اجمالی به گذشته نوستالژیک آن بیاندازید. اسپلاناد در جورج تاون، یک ساحل لذت بخش برای قدم زدن در شب است. نقطه عطف در اینجا، فورت کور نوالیس است که در اوایل قرن نوزدهم توسط کاپیتان فرانسیس ساخته شده است. در طول این مسیر، اغذیه فروشی هایی با غذاهای متنوع محلی وجود دارند. خیابان هند کوچک و کمپبل، پر از مجموعه های بی پایانی از عتیقه ها، سوغاتی ها و اجسام آنتیک است. در هنگام بازدید از هنر خیابانی چشمگیر و اجسام آهنی موجود در اطراف شهر تاریخی جورج تاون به خصوص در خیابان ارمنی‌ها غافل نشوید.

شهر پنانگ

سفر زمینی به پنانگ

پل پنانگ و پل سلطان عبدالحلیم معظم شاه، جزیره پنانگ را به سرزمین اصلی متصل می‌کنند. از بیشتر قسمت‌های کشور، اتوبوس هایی نیز به سمت پنانگ وجود دارد. کارشناسان گردشگری و شمار زیادی از جهانگردان بر این موضوع تأکید دارند که پنانگ مروارید مشرق زمین است و نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است.

با تور کازان سفری لذتبخش و به یادماندنی به یکی از زیباترین شهرهای روسیه داشته باشید.

بهتر است بدانید این شهر اخیراً به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان شناخته شده است! مهم نیست چندمین بار است که به پنانگ سفر می کنید چون مکان و جاذبه های پنانگ که در این مقاله معرفی می شوند آن قدر جذاب و دیدنی هستند که می توانند همیشه گردشگران را به سوی خودشان جذب کنند.

پل پنانگ

تریشا سواری در پنانگ

در پنانگ، علاوه بر اتومبیل و اتوبوس، دوچرخه و تریشا هم دیده می شود. البته امروزه پیدا کردن این وسیله های نقلیه سه چرخ قدری سخت تر از گذشته شده است ولی هنوز هم اگر کمی بگردید در منطقه جرج تاون و در اطراف کشتی تفریحی سوپراستار لیبرا، می توانید چند تریشا پیدا کنید. تریشا وسیله ای جالب و سنتی برای رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر از شهر است و از شر ترافیک دیوانه کننده پنانگ هم نجات پیدا خواهید کرد. البته کرایه ها بسیار متفاوت است ولی به طور میانگین کرایه هر یک ساعت از 30 رینگیت مالزی تجاوز نمی کند.

تور عمان لحظه آخری یکی از پیشنهادات لیانا پرواز به گردشگران عزیزی است که قصد دارند با صرف کمترین هزینه و با قیمتی ارزان به این سرزمین زیبا سفر کنند.

دیدن معبد کک لوک سی در شب

معبد کک لوک سی یکی از زیباترین جاذبه های پنانگ و بزرگترین معبدهایی که در این منطقه وجود دارد. این معبد که با مجسمه ها، کنده کاری ها و تصاویری از بودا مزین شده است یکی از اجزاء اصلی فرهنگ بودائیسم و فرهنگ چینی در منطقه پنانگ است. ساختمان معبد، با بتکده ها و گذرگاه های سرپوشیده اش، به ویژه در شب سال نو چینی بسیار زیبا و دیدنی است. در این موقع از سال، معبد بسیار شلوغ و پر جمعیت است و علاوه بر زیارت کنندگان، گردشگران زیادی که دوست دارند در جو معنوی معبد غوطه ور بشوند نیز آن جا حضور پیدا می کنند.

بالا رفتن از 500 تا پله معبد

معبد Arulmigu Balathandayuthapani یکی از قدیمی ترین معابد هندو در پنانگ است و برای دیدن آن باید از 500 پله بالا بروید. این زحمت را به خودتان بدهید تا در بالای تپه، پاداش شما یک ویوی 180 درجه ای از کل منطقه و از کوه ارسکین باشد.

رزرو تور بالی و سفر به مقصدی با طبیعتی بکر، آرامش بخش و به دور از هیاهو

بازدید از بزرگترین مجسمه های بودا

معبد Siamese Wat Chayamangkalaram یک معبد بودایی است و در سال 1845 به فرمان ملکه ویکتوریا ساخته شده و یک مجسمه بودای دراز کشیده و طلاکاری شده با 180 فوت طول در آن دیده می شود. این مجسمه اگر بزرگترین مجسمه بودا در جهان نباشد، یکی از بزرگترین هاست. معبد در منطقه جالان بورا قرار گرفته است و واقعاً یکی از تماشایی ترین جاذبه های پنانگ است. شما می توانید با رزرو تور مالزی و سفر به پنانگ از دیدن این جاذبه لذت ببرید.

معبد مار از جاذبه های پنانگ

می دانید که پنانگ پیشینه فرهنگی بسیار غنی دارد و تعداد معابد عجیب و غریب آن از یکی دو تا تجاوز می کند. با این حال، معبد مار یکی از معابد شگفت آور بودایی و از مهمترین مکان های دیدنی پنانگ است که حتماً باید آن را ببینید. این معبد همانطور که از اسمش پیداست، پر از مار است که بعضی از آن ها سمی هستند ولی در بوی خوش بخورهای معبد به خوابی شیرین فرو رفته اند. البته به گردشگران توصیه می شود مارها را برای سلفی گرفتن برندارند، شما هم موقع بازدید از این جاذبه های پنانگ بهتر است به این توصیه گوش بدهید. حواس تان باشد روی مارها پا نگذارید!

موزه اشباح

بله، درست متوجه شدید! موزه ای درباره ارواح و اشباح. البته اگر برای اولین بار است که به این موزه می روید نباید زیاد بترسید چون اشباح به گونه ای نیستند که شب ها به خوابتان بیایند. در واقع، این موزه یکی از جاذبه های پنانگ است که بسیار مطرح بوده و بازیدکنندگان می توانند با اشباح مختلف عکس های یادگاری بیندازند. این اشباح از موم و پارچه ساخته شده اند و اگر دل و جرأتش را داشته باشید می توانید به آن ها دست بزنید! همراه با تور مالزی لیانا پرواز از جاذبه های دیدنی پنانگ بازدید کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۱ فروردین ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.