معرفی بهترین رستوران های پنانگ

به روز رسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین رستوران های پنانگ را به شما معرفی کنیم تا در مدت سفر و بازدید از جاذبه های پنانگ مجبور نباشید هزینه های زیادی را برای یک غذای معمولی بپردازید. اگر غذای گران‌تر از ۵ رینگیت (۲۵/۱ دلار) می‌خواهید، می‌توانید خدمات و محیطی عالی و دلپذیر را در رستوران‌های پنانگ تجربه کنید.

رستوران لبنان، لوکس ترین رستوران های پنانگ

در این رستوران، غذاها ارزان نیستند اما غذاهای عالی، محیط سرسبز و فضای رمانتیک شما را متقاعد می‌کند که پولتان را جای درستی هزینه کرده‌اید. سالاد میکس لبنانی ترکیبی فوق‌العاده پرطرفدار از فاتوش(ترکیبی از سبزی‌ها با نان لواتین)، هموس(ترکیبی از نخود و کنجد، روغن زیتون، لیمو و سیر) برگ‌های انگور، تبوله و مطبل ( بادمجان با ترکیبات مشابه با هموس) ترکیبی از غذاهای کبابی سالم، دهان هر کسی را آب می‌اندازند.

رستوران لبنان پنانگ

رستوران کارای کودی،جزو معروفترین رستوران های پنانگ

اگر غذاهای تند و تیز و تنوری دوست دارید، عاشق غذاهای این رستوران خواهید شد. از جوجه با کره ماسالا تا گوشت بره اسپایسی راگوی جاش، مرغ تنوری، فلفل سرخ شده، لیدی فینگر، این رستوران بهترین غذاهای هندی را در این شهر سرو می‌کند. توصیه می‌کنیم جوجه تنوری و قارچ و نخودفرنگی ماسالا را حتما امتحان کنید.

رزرو بلیط هواپیما تهران بانکوک بصورت اینترنتی با لوکس ترین خدمات

بلو ریف

اگر دوست دارید ماهی خود را به روشی که دوست دارید آماده کنید، (بدون اینکه آشپزی کنید) به بلو ریف بروید. بلو ریف، یکی از بهترین رستوران های پنانگ و رستورانی از غذاهای دریایی معتبر در مرکز خرید استرایت کوای مارینا است. بالاموندی، تیلاپیا، ماکرل اسپانیایی و هر نوع ماهی دیگری که بخواهید در این رستوران سرو می‌شود. می‌توانید ماهی خود را هر طور که بخواهید چه کبابی، سرخ شده، برشته شده یا به صورت کلوچه گوشت پیچ دریافت کنید.

بلو ریف پنانگ

وات داک

موقعیت این رستوران در میدان ناگوره بگونه‌ای است که به راحتی از نظر پنهان می‌ماند. اما اگر آن را بیابید و غذاهای آن را امتحان کنید عاشقش می‌شوید و حاضرید بارها به این مغازه خاص و تاریخی که به رستوران تبدیل شده بروید.

تجربه لذت و آرامش در سواحل خلیج فارس و کشور زیبای عمان با تور عمان لحظه آخری و ارزان

اردک به هر شکلی که بخواهید، برش خورده، آبگوشت و به سبک‌های مختلف دیگر، اشتهایتان را باز کرده و شما را به یاد ریویرای فرانسه با طعم آسیایی خواهد انداخت. مقرونه به صرفه‌ترین انتخاب برای شما، منوی اردک در چهار طعم مختلف است. غذاهای این رستوران یکی از خوشمزه ترین رستوران های پنانگ است.

وات داک پنانگ

خانه نودل هفت ویلیج بهترین رستوران های پنانگ

اگر نودل دوست دارید پس حتما از این رستوران خوشتان خواهد آمد. این رستوران محبوب به خاطر سوپ نودل، کوای تئو تنگ، کوفته قلقلی، گوشت تکه تکه شده، جوانه لوبیا و سیر سرخ کرده شهرت پیدا کرده است. قیمت غذاها مانند قیمت غذاهای خیابانی است و از ۸ رینگوت(۲ دلار) بالاتر نمی‌رود. توصیه می‌کنیم لور باک (یک رول گوشت و پیاز پیچیده شده در پنیر سویا) همراه با سس قرمز را حتما امتحان کنید.جزء محبوب ترین رستوران های پنانگ است.

با رزرو آنلاین تور بالی لحظه آخری و ارزان، از بهشت اندونزی دیدن نمایید.

رستوران‌های نونا بالی

اگر هوس غذای اندونزیایی کرده‌اید اما نمی‌خواهید هزینه سفر را متقبل شوید، به نانو بالی بیایید. این رستوران با غذاهایی مانند باس دریایی کبابی که روی سامبال اندونزیایی (خمیر تند میگو) سرو می‌شود، جوجه تند با برنج سفید و ببک ایجو (ران اردک سرخ شده با فلفل سبز و برنج) شما را تشویق می‌کند به بالی سفر کنید.

رستوران‌های نونا بالی در پنانگ

هولی گواکامول

شهر پنانگ خیلی دیر با غذاهای محلی مکزیکی و دستور پخت آنها آشنا شد. تا چند سال پیش هیچ رستوران مکزیکی در پنانگ وجود نداشت. اما بالاخره آشپزی مکزیکی رونق گرفت و هولی گواکامول اولین رستوران مکزیکی در پنانگ شروع به کار کرد. حتما بوریتوهای پرطرفدار، انواع ناچوس، فاجیتاس، کوئسادیلاس و بوریتوی قارچ را در بهترین رستوران های پنانگ، امتحان کنید.

رستوران مکزیکی هولی گواکامول در پنانگ

آراشی

آراشی از شیک‌ترین رستوران های پنانگ است. ارائه غذا در این رستوران ارزان نیست اما غذاها و طراحی داخلی رستوران ارزش هزینه کردن را دارد. این رستوران کره‌ای -ژاپنی غذاهای خود را به انتخاب مشتریان می‌پزد. غذاهایی مانند نودل یا برنج، ماهی یا گوشت، تفو یا قارچ و سبزیجات را می‌توانید از این طریق، امتحان کنید. سالمون کبابی بیبیم باپ با کمی چاشنی روی ماهی و چای سبز پاناکوتا ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورند.

رزرو تور پوکت با کمترین نرخ روز، همراه با گشت های مهیج برای شما

ایل باکارو

اگر غذای ایتالیایی تازه و خوشمزه، دوست دارید، به ایل باکارو بروید. پاستای گنچی هر روز به صورت تازه تهیه و سرو می‌شود. خوراک خرچنگ لینگوئین (یک بشقاب پستا باروغن زیتون، گوجه و برش‌هایی از گوشت خرچنگ) را حتما امتحان کنید. دسر شکلات آب شده مولتان با بستنی وانیلی را در بهترینم رستوران های پنانگ از دست ندهید.

رستوران ایل باکارو در پنانگ

کافی اِلمنتز

شاید در این رستوران، قهوه یک چیز معمولی باشد اما غذای رستوران شاهکار سرآشپز و دستیارانش است. صبحانه آمریکایی (تخم مرغ، سوسیس، نان تست، لوبیا پخته) با انواع ماست‌های میوه‌ای، با منویی گسترده از غذاهای شرقی، غربی و ماهی برای نهار و شام، در این رستوران سرو می‌شود. اگر در انتخاب خود تردید داشتید، جوجه توسکانی با گوجه و برنج سفید برای شما، بهترین انتخاب است. با رزرو تور مالزی و سفر به پنانگ از مهمترین مکان های دیدنی این شهر بازدید کنید.

کافی اِلمنتز در پنانگ

پیشرفت روزانه سامانه های رزرواسیون بلیط هواپیما، رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما مالزی را در هر موقعیت زمانی و مکانی برای کاربران فراهم کرده است. از جمله مزایای این خرید آنلاین می توان به افزایش سرعت خرید، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی و به آسانی اشاره کرد.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.