جاذبه های شهر ملاکا

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
جاذبه های شهر ملاکا مالزی

دوستانی که علاقه دارند به کشور مالزی سفر  و از جاذبه های مالزی دیدن کنند و گشتی در فضای مجازی زده باشند حتما درباره جاذبه های شهر ملاکای مالزی خیلی شنیده و یا خوانده باشید. در رابطه با دهکده قرمز رنگ ملاکا مالزی قطعا مطالب و تصاویری رو دیده اند. اگر بخواهیم تلفظ صحیح ملاکا رو بیان کنیم مالاکا Malacca است. این شهر حدودا 500 هزار نفر جمعیت دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد در طی تاریخ حوادث بسیاری را تجربه کرده است. همراه با تور مالزی از بهترین جاذبه های مالزی دیدن نمایید.

سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های شهر ملاکای مالزی می آیند و لازم به ذکر می باشدکه اقتصاد این شهر از صنعت توریسم کسب می شود و این موضوع باعث شده تا رسیدگی بیشتری به جاذبه های دیدنی این مقصد بشود و می توان به جرئت گفت ملاکا یکی از بهترین مناطق برای گردشگرانی می باشد که به کشور مالزی سفر میکنند.

با خرید آنلاین بلیط هواپیما مالزی از لیانا پرواز، تنها با چند کلیک بلیط سفرتان را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن و با مطمئن‌ترین شیوه تهیه نمایید.

جاذبه های شهر ملاکای مالزی

محله های چینی در شهر ملاکا

جاذبه های شهر ملاکای مالزی، یکی از کم نظیر ترین آن ها معبد چینی ها است Chang Hoon Teng این معبد زیبا یکی از قدیمی ترین معبد های چینی در این شهر می باشد و گویا قدمت آن به قرن ها پیش حدود قرن هفدهم، تقریبا 400 سال پیش می رسد . این معبد همچنان محل اصلی عبادت و رازونیاز چینی ها و بودایی های این شهر می باشد. با دیدن این معبد گردشگران می توانند عنصری از عناصر فرهنگ و تاریخ این شهر را نظاره گر باشند و از معماری این بنا لذت ببرند.

دهکده قرمز رنگ ملاکا مالزی
 

برج گردان تامین ساری شهر ملاکا

یکی دیگر از جاذبه های شهر ملاکای مالزی که به همه دوستانی که به این شهر سفر میکنن پیشنهاد میکنیم بازدید از برج گردان تامین ساری Tamin Sari می باشد این برج 110 متر ارتفاع دارد و در بالای آن مکانی وجود دارد که کل شهر در زیر پای شما خواهد بود با بالا رفتن از این برج مستوانید چشم انداز فوق العاده از سطح شهر مالاکا داشته باشید چشم اندازی زیبا به صورت 360 درجه و غیر قابل وصف.

بیشتر بخوانید: پارک برج‌های دوقلو مالزی

برج گردان تامین ساری ملاکا

بازدید از قصر سلطنتی شهر ملاکا مالزی

بازدید از قصر سلطنتی یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای شما می باشد،این مکان مربوط به قرن پانزدهم می باشد و در حال حاضر بازسای شده و کاربری این بنا در حال حاضر موزه می باشد ،کاخ سلطان منصور که در آن زمان حاکم ملاکا بوده .سازه این قصر از چوب می باشد و یکی از جذابیت های این بنا همین معماری و سازه چوبیش می باشد.

قدم زدن در اطراف مشهورترین مکان مالاکا به نام Stadthuys را فراموش نکنید این مکان دارای معماری ویژه ای می باشد معماری ساختمان معروف این مکان برگرفته از معماری سالن شهر Hoorn در هلند می باشد واز این ساختمان هم در حال حاضر دارای کاربری موزه می باشد. فضای اطراف این منطقه جای مناسبی برای گشت وگزار می باشد.

قصر سلطنتی ملاکا

کلیسای قدیمی پولس در ملاکای مالزی

در این منطقه می توانید کلیسای پولس یا همتن سنت پل که هم نام با یکی از کلیساهای مشهور لندن است بازدید کنید در واقع بنایی قدیمی که قدمت آن به حدود 500 سال پیش برمی گردد. این بنا به عنوان قلعه توسط استعمارگران پرتغالی ساخته شده است و بعد توسط هلندی ها به عنوان کلیسا استفاده شد در کنار این بنای تاریخی یک گورستان قدیمی نیز قرارگرفته که از جاذبه های شهر ملاکا می باشد.

بیشتر بخوانید: جزیره غواصی سیپادان مالزی

از دیگر کلیساهای این منطقه کلیسای کریست می باشد. کلیسای قرمز رنگ کریست از معروفترین کلیساههای معروف کل کشور مالزی وشهر ملاکا می باشد. این کلیسا در اواسط سال های 1741-1753 ساخته شده است و دارای آجرهای قرمز رنگ منحصر به فرد می باشد که همین آجرها ویژگی بارز این کلیسا می باشد.

برای دوستداران کشورهای آسیای شرق، تور بالی نیز یک پیشنهاد عالی می باشد.

جمع بندی

ملاکا دارای جاذبه های زیادی می باشد مثل گشت وگذار در پناهگاه پروانه ها ، بازدید از معابد ، موزه گردی و قلعه Famosa اگر زمان کافی برای گشت در این منطقه را داشتید حتما در برنامه خود این مکان ها را قرار دهید زیرا که خالی از لطف نخواهد بود . در آخر هم میخواهیم کافه گردی را به شما پیشنهاد بدیم کافه های معروفی چون هاردراک و یا کافه Ringos Classic در معروف ترین خیابان ملاکا به نام Jonker همراه با موسیقی زنده، در خیابان Jonker شما می‌توانید در کنار کافه های خاص از رستوران ها و مراکز خرید در این منطقه دیدن کنید.

فراموش نکنید اگر با تور مالزی به این کشور سفر کردید حداقل یک روز برای بازدید از این شهر برنامه ریزی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت اخذ ویزای مالزی با کارشناسان ما در لیانا پرواز تماس حاصل نمایید.

کافه گردی در ملاکا

در سفر با تور تایلند اقامت در بانکوک و قدم‌زدن در خیابان‌‌های شلوغ و پر جنب و جوش آن و بازدید از قصرهای باعظمت و دیدنی می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای شما مسافران رقم بزند و مسافرتی رویایی و آرامش‌بخش را تجربه خواهید کرد.

1/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.