معروف ترین رستوران های کازان

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

جذاب ­ترین قسمت یک سفر که بدون شک همه گردشگران قبل از سفر به یک مقصد گردشگری به آن فکر می­کنند و برایشان بسیار اهمیت دارد، خوراکی‌ها و غذاهای آن مقصد می‌باشد. در این مقاله لیانا پرواز تلاش دارد ضمن معرفی عادت­ های غذایی و سلیقه غذایی مردم شهر کازان، رستوران های کازان را هم به شما عزیزان معرفی کند.

کازان، شهر رستوران و کافی شاپ ها

قبل از آن باید به این مورد اشاره کرد لقب دیگری که می­ توان به شهر کازان نسبت داد شهر رستوران و کافی شاپ است چرا که پیش­تر در خصوص خیابان بائومانا صحبت کردیم که مهمترین خیابان پیاده روی در این شهر می­باشد؛ یکی از خصوصیاتی که این خیابان دارد تنوع بالا در کافی شاپ ها و رستوران می­باشند که به جرات می‌تواند معرف فرهنگ­های مختلف می­باشد لذا پیشنهاد می­شود قبل از سفر با تور کازان بودجه مخصوصی برای بازدید از این کافی شاپ­ های و رستوران های کازان را در نظر بگیرید و از آن­ها لذت ببرید.

رستوران چیرم کازان

ویژگی های منحصر به فرد رستوران های کازان

تاتارستان بی دلیل به عنوان یکی از بهترین مناطق روسیه برای توریسم غذا معروف نشده است چرا که تعداد و تنوع رستوران­ ها با وجود غذاهای سنتی تاتارستان نیز محفوظ مانده و بازدیدکنندگان را شدیدا تحت تاثیر قرار می ­دهد. بنابراین تعجبی ندارد که کسانی که کیک­ های سنتی تاتاری را یک­بار امتحان کرده­‌اند دوباره به یاد مزه­ بی نظیر این دسر محلی افتاده و خاطره آن لحظه برایشان زنده شود. برای چشیدن طعم بینظیر غذاهای تاتاری در بهترین رستوران های کازان می توانید تور روسیه را انتخاب نمایید.

خصوصیتی که می‌توان در همه رستوران­‌های سطح شهر دید آن است که زمان خاصی برای اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته می شود که می­ توانید از آن­ها خبردار شوید و به همراه دوستان و خانواده در آن زمان در رستوران مورد نظر خود حاضر شوید و از آن لذت ببرید.

امتحان کردن غذاهای ملی تاتارستان روشی مناسب برای آشنایی با فرهنگ این سرزمین می­باشد. با اطمینان کامل می­توانیم بگوییم که غذاهای سنتی تاتاری نظیر تالکیش کالوه شیرین، اچ پچ ماک سرخ شده و چای گیاهی معطر شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. رستوران های کازان در انواع مختلف وجود دارد که هر یک از آن­ها می­تواند سلیقه خاصی را به خود جذب کند از این رو به معرفی تعدادی از آن­ها می­پردازیم. در صورتی که نیاز به آشنایی با رستوران های حلال را دارید، وارد صفحه “رستوران‌های حلال در کازان” شوید.

لیانا پرواز به روزترین سایت خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک با قیمت بلیط یکطرفه و رفت و برگشت

معرفی بهترین رستوران های کازان

رستوران چیرم

یکی از رستوران های کازان رستوران چیرم است. بدون شک یکی از مکان­ هایی که هر گردشگری در زمان سفر تمایل به تجربه آن­ را دارد صرف غذا در کنار ساحل دریا می­ باشد. رستوران چیرم به واسطه نزدیکی به خیابان ساحلی کرملین می­تواند این تجربه را به خوبی برای شما رقم بزند. در این رستوران غذاهای سنتی تاتارستان سرو شده و دکوراسیون داخلی این رستوران با داشتن دیوارهای سبز رنگ با پوشش گیاهان زنده، میزهای چوبی و ظروف با طرح سنتی به یک خانه روستایی شباهت زیادی دارد.

رستوران های کازان

از دیگر رستوران های کازان که در اطرف خیابان ساحلی کرملین قرار دارند می­توان به رستوران ­های باخچا، Mio ، La Famiglia پیرس، اسنوب و Love story می­توان اشاره کرد. همه این رستوران­ ها با وجود سبک­ های مختلف در یک جا متمرکز شده ­اند در این اماکن می­ توانید غذاهای سنتی تاتاری، آسیا شرقی و اروپایی سفارش دهید.

برای رزرو تور پنانگ لحظه آخری و مشاهده لیست قیمت پکیج ها همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف کلیک کنید.

رستوران ماکسیمیلیانس

رستوران ماکسیمیلیانس یکی دیگر از رستوران های کازان است. در این رستوران غذاهای سنتی آلمان سرو می­شود. در این رستوران همچنین امکان اجرا موسیقی زنده وجود دارد و همچنین در برخی از روزها خوانندگان با موسیقی محلی فضای رستوران را شاد می­کنند.

این رستوران به اندازه ای بزرگ است که قسمت های مختلفی برای آن و افرادی که به این رستوران می­ آیند در نظر گرفته شده است. به محض ورود به رستوران یک نقشه کلی از رستوران را میبینید که می­ تواند به شما کمک کند که از چه بخشی از رستوران می­خواهید بهره ببرید

یکی از خدمات لیانا پرواز، اخذ اقامت و ویزای کشورهای مختلف است، در نتیجه شما برای اخذ ویزای روسیه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

رستوران ماکسیملیانس
5/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.