رستوران‌های حلال در کازان

به روز رسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
رستوران‌های حلال در کازان


شهر کازان یکی از شهرهایی است که به تازگی مقصد سفر بسیاری از گردشگرها و از جمله ایرانی‌ها شده است. این شهر از ده‌ها فرهنگ و دین متفاوت تشکیل شده است اما دین اکثریت مردم ساکن این شهراسلام است. قبل از سفر با تور کازان یکی از مواردی که شاید ذهن ما مسلمانان را درگیر خود کند پیدا کردن غذاهای حلال است. در این مطلب چندین کافه رستوران‌های حلال در کازان که غذای حلال سرو می‌کنند را به شما معرفی خواهیم کرد:

خانه استیک ایتله

این رستوران که در غذاهای خود فقط از گوشت محلی استفاده کرده و از رستوران‌های حلال در کازان می باشد، اولین خانه استیک حلال در روسیه است. در منوی این رستوران اثری از نوشیدنی‌های الکلی و قلیان دیده نمی‌شود و در عوض انواع سالادها (سزار، گریل با قارچ شیرین، پنیر فتا و …)، انواع سوپ‌ها، برگرهای محلی، استیک و سبزیجات گریل شده و … به چشم می‌خورد. غذاهای این رستوران عموما با گوشت بوقلمون، گاو، مرغ، اردک و گوسفند تهیه می‌شوند. برای جلب بیشتر اعتماد مشتریان غذاهای این رستوران در معرض دید پخته می‎شوند.

رستوران محلی ایتله

رستوران توباتای

این رستوران از طراحی داخلی سنتی و زیبایی برخوردار است که می‌توان هویت تاتاری‌ها را در آن مشاهده کرد. دیوارهای آجری آن جلوه‌ی خوبی را به رستوران بخشیده است. موسیقی سنتی تاتاری هم در میان هیاهو رستوران به گوش می‌رسد.

منوی این رستوران شامل غذاهای محلی تاتارستان است که از جمله آن‌ها می‌توان به غذاهای گیاهی شیرین، کیستی برگر با گوشت، مانتی و … اشاره کرد. کلوچه‌های سنتی تاتارستان هم از جمله گزینه‌هایی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت که الیشی، گوبادی و بکینوف از جمله آن‌ها هستند.

اطلاع از قیمت رزرو تور مالزی لحظه آخری با امکانت لوکس

کافه رول اند برگر

این کافه رستوران یکی از رستوران‌های حلال در کازان بوده و غذاهای محلی تاتارستان، آمریکایی و ژاپنی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در منوی این رستوران برگرهای دست ساز به چشم می‌خورد، همچنین کتلت مرغ و سبزیجات، چیز برگر کلاسیک، چیلی برگر که همراه سس های تند و آتشین سرو می‌شود نیز در این کافه رستوران سرو می‌شود. این رستوران انواع برگرهای محلی از جمله «برج سیمبیک»، «میس تاتارستان» و «چک چک» نیز سرو می‌کند که مواد اصلی آن‌ها از مرغ، پنیر موزارلا و سبزیجات تشکیل می‌شود. از دیگر نکات مثبت این کافه رستوران قیمت‌های معقول آن است که می‌تواند هزینه‌های شما را در سفر پایین آورد.

برای سفر به شهر کازان و بازدید از جاذبه های آن، می توانید تور روسیه را نیز اتخاب نمایید.

کافه مدینا

این کافه از آن دست کافه‌هایی است که اگر به صفحات اینستاگرام کازانی ها سربزنید قطعا تصاویر زیادی از این کافه را آنجا مشاهده خواهید کرد. منوی بسیار گسترده و قیمت‌های مناسب آن و همچنین دکوراسیون زیبا از جمله مواردی هستند که کافه مدینا را به یکی از کافه‌های پرطرفدار کازان تبدیل کرده‌اند. در منوی این کافه می‌توان غذاهای شش منطقه از جهان شامل اروپایی، تاتاری، ازبکی، قرقیزی، قزاقی و چچنی را مشاهده کرد.

ششلیک، مانتی، برنج، پیتزا، پیراشکی، سوپ و … از جمله دیگر غذاهایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. این کافه یک محیط بازی برای کودکان نیز درنظر گرفته است که با این وجود می‌توانید با خیال راحت با فرزندتان سری به این کافه بزنید و از آن لذت ببرید.

غذاهای کافه رستوران مدینا

رستوران سنتی توگان آولیم

این رستوران طراحی بسیار زیبا و سنتی‌ای دارد. به این صورت که به شکل یک روستا که در قلب شهر ساخته شده است طراحی و اجرا شده است. «توگان آولیم» در زبان محلی تاتاری به معنای «روستای مادری» است. در این رستوران بیش از 50 نوع از غذاهای سنتی تاتارستان سرو می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سوپ سنتی تاتاری با گوشت اسب «کولاما»، سالاد با اردک دودی «ماخابات»، بره کبابی و انواع دسرهای خوشمزه مانند گوبادیا، چاک-چاک، خواراست و کورت اشاره کرد.

دیزاین سنتی رستوران توگان آولیم

کافه آزو

مجموعه کافه‌های زنجیره‌ای آزو برای برگزاری جشن‌ها بسیار مورد توجه مردم کازان هستند. طراحی داخلی آن به سبک شرقی است که جلوه‌ی زیبایی دارد. این کافه از رستوران‌های حلال در کازان بوده و طیف گسترده‌ای از غذاهای گوشتی و ماهی، سوپ‌ها و سالاد‌ها، نان تازه و دسرها را به مهمانان خود ارائه می‌کند که پیشنهاد ما به شما این است حتما دسر «آلتین بلیک» را در این کافه امتحان کنید.این کافه به دلیل وجود قنادی همواره از کیک و پیراشکی‌های تازه برخوردار است. در صورتی که نیاز به آشنایی با رستوران های کازان دارید، وارد صفحه “رستوران های کازان” شوید.

راهنمای جامع مراحل و شرایط اخذ ویزای روسیه برای ایرانیان

خانه برگر Meat Room

میت روم یک مغازه نه چندان بزرگ است که برگرهای آن معروف است. غذاهای این رستوران فقط به صورت بیرون بر (Take Away) است. تقریبا تمامی غذاهای این میت روم به غیر از برگرمرغ از گوشت گوساله و مخلفات دیگر تشکیل می‌شوند. برگر لسنیک (به اضافه پنیر دودی و سس ذغال اخته) و برگر مکزیکی (با فلفل هالوپینو، سالسای خانگی و چیلی) از جمله غذاهای محبوب و پرطرفدار این رستوران‌های حلال در کازان هستند. سیب زمینی سرخ شده و نوشابه نیز به صورت رایگان روی غذای شما خواهد بود.

خانه برگر میت روم

کافه رستوران کیستیبای

این کافه رستوران از رستوران‌های حلال در کازان است و اقدام به تولید غذای محلی تاتارستان یعنی «کیستیبای» می‌کند. این غذا نوعی نان است که معمولا با سیب زمینی پر می‌شود. در این کافه بیش از 20 نوع کیستیبای از گوشت، ماهی و سبزیجات وجود دارد. مثلا در «بیک زور» کتلت، سیب زمینی، سبزیجات و آناناس وجود دارد. در منوی این رستوران سوپ و پلمنی نیز موجود است. به عنوان غذای اصلی نیز می‌توان بلغور با بوقلمون و گوشت تاتاری سفارش داد.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین هتل های کازان

منوهای دلپسند کافه رستوران کیستیبای

کافه برگر KGB

Kulinar Guru Burgers به دلیل سایز بزرگ برگرها و طرز تهیه منحصر به فرد خود از محبوبیت بالایی در میان مردم کازان برخوردار است. در منوی این رستوران 12 نوع برگر وجود دارد که هرکدام طرز تهیه مختلف و طعم متفاوتی دارند. این کافه رستوران برای گیاه خواران نیز چندین نوع غذا در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگرهای فلافلی، وگورما، پنیر برگر با پنیر دودی اشاره کرد.

همبرگرهای کافه برگرKGB

قهوه خانه گورمه

اگر چه «گورمه» یک قهوه خانه (کافی شاپ) است اما علاوه بر چای و قهوه می‌توانید در آن‌جا غذا نیز سفارش دهید. منوی این رستوران از غذاهای اروپایی و 15 نوع قهوه تشکیل شده است. ماهی تنوری، سالاد، پاستا، ساندویچ و برگر، نان های تند مکزیکی کسادیلی ، خاچاپوری، جایرو، سوپ و مزه‌های سبک از جمله غذاهایی است که می‌توانید در این محل سفارش دهید. از آنجایی که باغ لیادسکوی دقیقا رو به روی این قهوه خانه است یک قهوه داغ همراه یک کلوچه می‌تواند انتخاب خوبی باشد برای نوشیدن یک قهوه داغ در میان طبیعت.

رستوران‌های حلال در کازان
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.