ارتفاعات کامرون مالزی

به روز رسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
آشنایی با ارتفاعات کامرون مالزی

ارتفاعات کامرون مالزی که در 210 کیلومتری شمال پایتخت مالزی( کوالالامپور) واقع شده است و می‌توان گفت مرتفع ترین منطقه در کوالالامپور می باشد. این منطقه دارای هوای خنک ومطلوب برای عموم بازدیدکنندگان، برخلاف سایر مراکز کوالالامپور می باشد. لیانا پرواز قصد دارد در این مقاله شما را با ارتفاعات کامرون آشنا سازد.

ارتفاعات کامرون

جاذبه های گردشگری ارتفاعات کامرون مالزی

کامرون شاید به دلیل مزارع چای خود شهرت پیدا کرده است و آن را پایتخت چای در کشور مالزی می شناسند. اگر با تور مالزی به این کشور سفر کردید پیشنهاد می کنیم حتما یک فنجان چای در محیطی بکر با هوایی دلپذیر را در منطقه کامرون تجربه کنید.

اگر به این منطقه سفر کردید حتما لباس گرم همراه خود ببرید چرا که اگر مسیر طولانی تری را طی کنید برودت هوا بیشتر حس خواهد شد و شما سرما بیشتری را حس می کنید.هر چند در کوالالامپور این سرمای هوا بسیار دلچسب می باشد.

رزرو بلیط هواپیما تهران پاتایا با قیمت ویژه بصورت اینترنتی

در مسیر رسیدن به ارتفاعات کامرون مالزی به آبشار بسیار زیبایی می رسید که خالی از لطف نخواهد بود.همچنین مزارع توت فرنگی را فراموش نکنید، برای بازدید از این مزرعه بی نظیر بهترین زمان، هنگام برداشت توت فرنگی می باشد. فراموش نکنید در مزرعه توت فرنگی می‌توانید با پرداخت هزینه به برداشت توت فرنگی بپردازید و نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید: ماجرای فرار کوه کینابالو در مالزی

مزارع توت فرنگی کامرون

بازدید از مناطق گردشگری ارتفاعات کامرون مالزی

در برنامه ریزی سفر خود به مالزی حتما حداقل یک روز کامل را برای گذراندن در ارتفاعات کامرون مالزی در نظر بگیرید. تا بتوانید از تمام قسمت‌ها و زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید و اما یکی ویژگی‌های این منطقه امن بودن آن می‌باشد. در صورتی که دوست دار طبیعت و ماجراجویی هستید می‌توانید کمپ بزنید و شب به یادماندنی را در این مجموعه سپری کنید. برای کمپ زدن پیشنهاد ما به شما این است با پرداخت هزینه ناچیزی به منطقه سونگای پاه (sungai pauh) بروید.

در این منطقه گردشگران به جز کمپ زدن می‌توانند در هتل های کوالالامپور و یا هتل های موجود در این منطقه نیز اقامت داشته باشند و با پرداخت هزینه مناسب برای یک شب هم که شده در ارتفاعات کامرون تجربه‌ای متفاوت را داشته باشند.

منطقه سونگای پاه کامرون

بازدید از شهر تاناه راتا باشد که یکی از بزرگ‌ترین و توسعه یافته‌ترین شهر این ارتفاعات باشد. اکثر هتل‌ها در ارتفاعات کامرون در این منطقه می‌باشد و مرکز شهر یا همان پایتخت شهر تنها از یک خیابان به نام بسر(Jalan Besar) تشکیل شده‌است. این خیابان به جهت شب‌های زنده نیز معروف می باشد و بومیان این منطقه برای گذراندن وقت خود به رستوران‌ها و کافه‌های این خیابان می‌آیند .

از دیگر مناطقی که در ارتفاعات کامرون مالزی به شما پیشنهاد می‌کنیم و در بالا نیز به آن اشاره کردیم بازدید از مزارع چای و مزرعه توت فرنگی می­ باشد. از دیگر بخش های این ارتفاعات مزرعه زنبور عسل و صعود از کوه گونانگ برینچانگ می‌باشد. همچنین بازدید از معبد سام پوه می‌باشد که در سال 1972 میلادی ساخته شده‌است و شاید چهارمین معبد بزرگ موجود در مالزی باشد‌. این معبد روی تپه ای بنا شده است که با ایستادن در کنار این معبد شما می‌توانید نظاره‌گر منظره‌ای مشرف به برینچانگ (Brinchang) باشید.

بازدید از خلیج فانگ نا، جزایر سیمیلان، جزیره فی فی و دیگر جاذبه های تفریحی و گردشگری همراه با تور تایلند

از دیگر تفریحات رایج در ارتفاعات کامرون مالزی، پیاده روی در جنگل می‌باشد که 14 مسیر پیاده روی دارد. و بنا به توانایی خود می‌توانید مسیر خود را انتخاب کنید اگر از مسیر شماره 9 این جنگل عبور کنید در سر راه خود آبشار رابینسون و مزرعه چای را خواهید داشت.

مزرعه چای ارتفاعات کامرون

موزه تونل زمان که جدیدترین جاذبه توریستی ارتفاعات کامرون می‌باشد که یکی دیگر از جاذبه‌هایی هست که حتما باید برای بازدید بروید. شما در این بخش می‌توانید یک گام به عقب برگردید و مجموعه‌ای از یادبود‌ها را از نزدیک ببینید.

و اما زمین گلف که یکی از پر طرفدار‌ترین بخش‌ها می‌باشد این زمین گلف که هم برای مبتدیان وهم برای بازی کنان پیشترفته برنامه ریزی شده است و دارای بخش زمین چمن و هم غیر چمنی می‌باشد‌. گردشگرانی که علاقه زیادی به بازی گلف دارند می‌توانند ساعاتی را در این بخش از ارتفاعات کامرون بگذرانند .

تور عمان در بین بسیاری از تورهای خارجی، توری ارزان قیمت با امکانات لوکس به حساب می‌آید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۱ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.