قبل از سفر به چین این 5 فیلم چینی را ببینید

به روز رسانی: ۰۸ فروردین ۱۴۰۳

فیلم‌های چینی بی شماری وجود دارند که قبل از سفر به چین ارزش دیدن دارند و مسافران را با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا می‌کنند. این فیلم‌ها علاوه بر ژانرهای تاریخی در مدل‌های امروزی و مدرن نیز حرف زیادی برای گفتن دارند. در تور چین می‌توان با یادآوری مکان‌هایی که در فیلم‌ها وجود داشته و قدم زدن بر فراز دیوار چین خاطراتی خوش را ثبت کرد.

کارشناسان لیانا پرواز در این گزارش 5 فیلم که قبل از سفر به چین باید ببینید را معرفی کرده‌اند.

سفر به چین

1. فیلم بدرود محبوب من Farewell My Concubine

یکی از بهترین فیلم‎هایی که قبل از سفر به چین دیدن آن توصیه است با نام بدرود محبوب من شناخته می‌شود و در سال 1993 منتشر شده است. این فیلم چینی درامی تاریخی، به کارگردانی چن کایگه ساخته شده و از بازیگران آن می‌توان به لسلی چونگ اشاره کرد. میانگین امتیاز این فیلم در IMDB با عدد 8.1 مشخص شده که عدد بالایی به حساب می‌آید.

فیلم بدرود محبوب من داستان شخصیتی به نام دوزی است که توسط مادرش به گروه اپرا فرستاده شده و بعدها ماجراهایی را از سر می‌گذراند. او تصمیم به فرار گرفته و بعد از این کار پشیمان می‌شود و در نهایت به اوج شهرت می‌رسد.

قبل از سفر به چین این 5 فیلم چینی را ببینید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. فیلمی که قبل از سفر به چین باید دید: خانه خنجرهای پران House Of Flying Daggers

این فیلم به کارگردانی ژانگ ییمو و بازیگری تاکشی کانشیرو در سال 2004 منتشر شده و میانگین امتیاز آن در IMDB با عدد 7.5 مشخص شده است. این فیلم مربوط به داستان دو افسر است که در سال 859 پس از میلاد مسیح و با افول سلسله تانگ به آن‌ها دستور داده می‌شود تا به گروه خنجرهای پران نفوذ کنند. این محصول سینمایی درامی رزمی و عاشقانه بوده و فیلمنامه آن با الهام از یک شعر معروف چینی در سلسله هان نوشته شده است.

قبل از سفر به چین این 5 فیلم چینی را ببینید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. فیلم خاکستر خالص‌ترین سفید است Ash Is Purest White برای قبل از سفر به چین

فیلم خاکستر خالص‌ترین سفید است به کارگردانی جیا ژانکو و بازیگری تائو ژائو ساخته شده و سال انتشار آن مربوط به سال 2018 است. این محصول با امتیاز IMDB مناسب 7 در اختیار تماشاگران قرار گرفته و داستانی درام و جنایی به حساب می‌آید. این فیلم داستان کیائو است که عاشق مردی گنگستر شده و برای مراقبت از او دست به اسلحه می‌برد. این کار باعث می‌شود که کیائو به مدت 5 سال زندانی شود و در این مدت مرد گنگستر که نامش بین بوده هیچ خبری از او نمی‌گیرد.

قبل از سفر به چین این 5 فیلم چینی را ببینید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. قبل از سفر به چین فیلم برای زندگی To Live را ببینید

فیلم دیگری که دیدن آن قبل از سفر به چین به شناختن بهتر فرهنگ چینی کمک می‌کند با نام برای زندگی شناخته می‌شود. این فیلم چینی به کارگردانی ژانگ ییمو و بازیگری گه یو ساخته شده و سال انتشار آن 1994 است. در این فیلم که با امتیاز IMDB نسبتا بالایی یعنی 8.3 در میان فیلم‌ها قرار می‌گیرد می‌توان داستان شخصیتی به نام فوگویی را دید که به دلیل اعتیاد به قمار همه چیزش را از دست داده و همسرش او را ترک می‌کند.

قبل از سفر به چین این 5 فیلم چینی را ببینید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

5. فیلم بادبادک آبی The Blue Kite

فیلم بادبادک آبی با امتیاز IMDB مناسب 7.5 یکی از فیلم‌های جذابی است که قبل از سفر به چین دیدن آن توصیه شده است. این فیلم به کارگردانی تیان جوانگ در سال 1993 منتشر شده و روایتی از تیتو پسر خردسالی است که در دهه 50 و 60 بزرگ شده و خانواده‌اش در طول تغییرات اجتماعی و سیاسی چین حوادثی را از سر گذرانده‌اند. این فیلم تلاشی برای زنده ماندن را به نمایش می‌گذارد.

قبل از سفر به چین این 5 فیلم چینی را ببینید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به چین و رزرو تورهای مناسب با کارشناسان لیانا پرواز در ارتباط باشید. برای گرفتن مشورت در این باره می‌توانید با شماره 02141187 تماس بگیرید.-

 

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۸ فروردین ۱۴۰۳

مطالب پیشنهادی

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.