هتل دیانا پلاس قشم

Diana Hotel

معرفی و تصاویر

هتل دیانا پلاس قشم از جمله هتل‌های با کیفیت و دارای امکانات رفاهی مناسب قشم می باشد. این هتل لوکس و مدرن دارای امتیاز 3ستاره در سال 1391 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اما در سال 1400 دوباره بازسازی شده و یک هتل نوساز با ساختمان 4 طبقه درمحدوده ی بلوار آزادگان جزیره قشم است و تعداد اتاق‌های هتل دیانا پلاس 63 باب بوده و ظرفیت 180نفری دارد.

از نظر موقعیت مکان، هتل دیانا پلاس در نزدیکی بازار سنتی قشم بوده و به بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری قشم دسترسی آسان دارد. مجتمع خلیج فارس، بازار بزرگ و بین المللی ستاره، مجتمع سیتی سنتر و پارک زیتون از دیگر جاذبه‌های گردشگری قشم بوده که از نظر مکانی فاصله کمی ‌با این هتل دارند.

برای سفر و بازدید از جاذبه های دیدنی جزیره زیبای قشم، ما ارزانترین تور قشم را به شما معرفی می کنیم.

جاذبه های معروف قشم

بازار قدیم قشم، بازار ستاره قشم، قلعه پرتغالی‌ها و سیتی سنتر 1 از جمله پر بازدیدترین اماکن گردشگری جزیره قشم هستند. بسیاری از مسافران این جزیره نیز به جهت بازدید از این اماکن به قشم سفر ‌می‌کنند. به خصوص برخی اجناس موجود در بازارهای قشم قیمت بسیار مناسبی دارند و از همین‌رو مقصد گردشگری بسیاری از مسافران جزیره قشم هستند. به همین جهت فاصله مکانی و زمانی این اماکن را جهت اطلاع شما گردآوری کرده‌ایم.

فاصله هتل دیانا پلاس با بازار قدیم قشم

این بازار، قدیمی‌ترین بازار واقع در جزیره قشم است. بافت قدیمی ‌این بازار بیشتر راهروها را شامل شده و کوچه‌های تو در تو در این بازار از ویژگی‌های زیبای این مکان است. این بازار نزدیک اسکله قشم بوده و حس نوستالژی آن حس زیبایی را به بسیاری از گردشگران القا ‌می‌کند.
فاصله بازار قدیم قشم تا هتل دیانا پلاس 820 متر است. اگر قصد پیاده‌روی تا این بازار را از هتل داشته باشید، این فاصله به طور متوسط حدود 10 دقیقه زمان بر خواهد بود. همچنین به کمک وسیله نقلیه فاصله هتل تا این بازار در حدود 3 دقیقه خواهد بود.

لیانا پرواز همچنین تور تبریز را برای گردشگران خارجی و داخلی نیز برگزار می کند.برای ثبت نام این تور ارزان و مطمئن به سایت لیانا پرواز مراجعه نمایید.

موقعیت مکانی هتل دیانا پلاس قشم با بازار ستاره قشم

این بازار بین‌المللی، از جمله شیک‌ترین و جدیدترین مراکز خرید واقع در جزیره قشم است. این بازار در سال 1376 احداث شده و با کاربری تجاری شروع به فعالیت کرده است. بازار بزرگ ستاره یکی از محبوب‌ترین بازارها و مراکز خرید نزد گردشگران است و قیمت خوب و کیفیت مناسب از جمله ویژگی‌های اقلام ارائه شده در این بازار است.

جالب توجه است که حدود 400 فروشگاه در این بازار فعالیت دارند و گروه کالایی متنوعی در این بازار ارائه و به فروش ‌می‌رسد.فاصله مکانی هتل دیانا پلاس با این بازار بزرگ، 849 متر است. این مسافت با پیاده‌روی در حدود 11 دقیقه و با وسیله نقلیه حدود 3 دقیقه طی خواهد شد.

فاصله هتل دیانا پلاس با سیتی سنتر قشم

مرکز خرید سیتی سنتر قشم، در جنوب این جزیره قرار دارد. این مرکز خرید دو مجموعه کامل رو به روی هم بوده که هر کدام از این مجموعه‌ها توسط پلی سرپوشیده به هم متصل شده‌اند.مرکز خرید سیتی سنتر 1 قشم سه طبقه دارد. دو طبقه از این طبقات کاربری تجاری داشته و طبقه آخر نیز شامل شهربازی، رستوران‌های فست فودی و انواع گیم است.

انواع پوشاک، عطر، لوازم خانگی و دکوری‌های لوکس از جمله محصولاتی هستند که در این مرکز خرید به فروش ‌می‌رسند. فاصله هتل دیانا پلاس با مرکز خرید سیتی سنتر 1، 1710 متر است. این فاصله با پیاده‌روی چیزی در حدود 21 دقیقه و با وسیله نقلیه حدود 5 دقیقه زمان بر خواهد بود.

فاصله هتل دیانا پلاس قشم با قلعه پرتغالی‌های قشم

از جمله مشهورترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جزیره ی زیبای قشم، قلعه پرتغالی‌های قشم است. این قلعه در بخش شمالی جزیره قشم واقع شده و دریانوردی پرتغالی به نام آفونسو آبرکرک در سال 1507 آن را بنا کرده است.
جالب توجه است که چیرگی پرتغالی‌ها بر این آبراه چیزی در حدود 110 سال به طول انجامیده است و در این مدت دژها و استحکامات مختلفی نیز بنا کرده‌اند.

مصالح به کار رفته در ساخت این قلعه زیبا، سنگ‌های آهکی و گچی همراه با ملاط ساروج است. فاصله مکانی هتل دیانا پلاس جزیره قشم حدود 1090 متر است. این مسیر با پیاده‌روی در حدود 13 دقیقه انجام ‌می‌شود. طی این مسافت با وسیله نقلیه نیز در حدود 3 دقیقه زمان بر خواهد بود.

امکانات عمو‌می‌ هتل دیانا پلاس

در همه هتل‌ها، برخی امکانات برای کلیه مهمانان در دسترس و برخی امکانات مختص اتاق درخواستی است که ‌می‌تواند بسته به نوع اتاق‌ها متغیر باشد. به طور کلی امکانات عمو‌می ‌هتل دیانا پلاس قشم که برای کلیه مهمانان در دسترس است شامل تاکسی سرویس، رستوران، آسانسور و اینترنت در لابی است.

امکانات مخصوص اتاق‌های هتل دیانا پلاس قشم

امکانات عمو‌می ‌اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دیانا پلاس شامل یخچال، سیستم تهویه هوا، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس اتاق روزانه و مبلمان است. بسته به نوع اتاق درخواستی توسط مهمان، امکانات دیگری نیز ‌می‌تواند در دسترس افراد قرار گیرد.

مقررات هتل دیانا پلاس قشم

هر هتل برای حفظ نظم و رضایت مشتریان، قوانین و مقررات خاصی را وضع ‌می‌کند. هتل دیانا پلاس جزیره قشم نیز از این موضوع مستثنی نیست. ساعت تخلیه و ساعت تحویل اتاق‌ها نیز در اغلب هتل‌ها با فاصله زمانی صورت ‌می‌گیرد که فرصت نظافت و مرتب کردن اتاق‌های تخلیه شده برای کارکنان خدماتی هتل مهیا باشد.ساعت تحویل اتاق‌ها در هتل دیانا پلاس 14 بوده و تخلیه نیز تا ساعت 12 باید انجام شود.

هزینه رزرو اتاق در هتل دیانا پلاس قشم

هزینه‌های جانبی اقامت در این هتل سخت گیرانه نیست. هزینه اقامت کودک خردسال زیر دو سال در هتل دیانا پلاس قشم به طور کامل رایگان است. کودکان بین 2 تا 6 سال نیز طبق مقررات هتل در خود هتل هزینه مربوط به آن‌ها محاسبه ‌می‌شود. همچنین هزینه اقامت کودکان بالای 6 سال در این هتل به صورت کامل دریافت شده و یک نفر کامل محاسبه ‌می‌شوند.

لیانا پرواز همچنین در اخذ ویزای کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی نیز پیشرو می باشد، اگر شما قصد سفر به کشور مانند روسیه را دارید، با لیانا پرواز می توانید ویزای روسیه را دریافت نمایید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۱
  • Number of floors: ۴
  • تعداد اتاق: ۶۳
  • Number of parking spaces: ۳۰ خودرو
  • Number of beds: ۱۸۰
  • Lobby capacity: ۳۰ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده طرح
  • Hotel view: خیابان

فاصله تا ...

  • بازار قدیم قشم ۸۲۰متر
  • مرکزخرید سیتی سنتر قشم ۱٫۷۹۵کیلومتر
  • بازار ستاره قشم ۸۴۹متر
  • قلعه پرتغالی‌ها ۱٫۴۹۰کیلومتر
  • مجتمع تجاری خلیج فارس ۲٫۴۱۴کیلومتر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر ۲٫۴۱۴کیلومتر

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات تور شهری و تفریحی
خشکشویی
پذیرش 24 ساعته
سالن کنفرانس
صبحانه در اتاق
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
بیلیارد
رستوران
کافی شاپ