هتل آرام قشم

Aram Hotel X73C+2MF، قشم، استان هرمزگان

معرفی و تصاویر

چنانچه قصد سفر به جزیره زیبا و ساحلی قشم را دارید، توصیه ‌می‌کنیم حتما جهت کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه هتل ها و اقامتگاه‌ها، امکانات آن‌ها و هزینه‌های آن‌ها به سایت‌های مختلف و آژانس‌های مسافرتی مستقر در شهر خودتان سری بزنید. قطعا کارشناسان این بخش، دارای تجربه‌های بیشتری در رابطه با انتخاب هتل‌ها ‌می‌باشند. در این مقاله تلاش کردیم تا تما‌می‌ جوانب و نکات مهم هتل آرام قشم را پوشش دهیم. پیشنهاد ‌می‌کنیم چنانچه هنوز در انتخاب اقامتگاه خود در قشم مردد هستید، هتل آرام قشم را انتخاب کنید زیرا یکی از بهترین هتل های قشم به شمار می رود.

همچنین اگر برای سفر خود را تور قشم انجام دهید، از لحاظ های مختلف از جمله هزینه و وقت برای شما به صرفه خواهد بود.

ویژگی های هتل آرام قشم

هتل آرام قشم در بلوار ولیعصر واقع شده است که در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسیده است. بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۶ انجام شد. ساختار این هتل طوری طراحی شده است که حدود ۲۳ باب اتاق دارد و در ۴ طبقه جای گرفته است. این هتل سوییت مناسبی برای اقامت مسافران با امکانات رفاهی مطلوب به شمار ‌می‌رود.

مسافران زیادی برای اقامت در قشم، هتل آرام قشم را بر ‌می‌گزینند. از عوامل این تصمیم ‌می‌توان به آرامش و سکوت هتل، هزینه مقرون به صرفه و متناسب با امکانات ارائه شده و فاصله کم این هتل با ساحل خلیج فارس و در دسترس بودن مراکز خرید جزیره قشم به این هتل اشاره کرد. نکته قابل توجه آن است که این هتل، دارای پارکینگ اختصاصی نمی‌باشد. بدین صورت مسافران ‌می‌بایست وسایل نقلیه شخصی خود را خارج از محوطه هتل قرار دهند.

انواع اتاق‌های هتل آرام قشم

در کل، این هتل دارای ۲۴ اتاق ‌می‌باشد که در ادامه به بررسی آن‌ها ‌می‌پردازیم: برخی از این اتاق‌ها تحت عنوان اتاق‌های دبل که دارای دو تخت ‌می‌باشند، طراحی شده‌اند که جهت استفاده دو نفر مهمان به کار گرفته ‌می‌شوند. اتاق‌های ۳ یا ۴ تخته نیز موجود هستند که اغلب جهت استفاده خانوادگی کاربرد دارند. امکانات این هتل که پیش‌تر راجع به آن‌ها پرداخته شد، در رابطه با تما‌می ‌اتاق‌ها صدق ‌می‌کند. تما‌می ‌این خدمات به دلیل رفاه حال هر چه بیشتر مسافران تعبیه شده‌اند.

چنانچه قصد دارید بعد از قشم به کشور عمان سفر کنید، حتما با تور عمان سفر خود را انجام دهید، چون برایتان به صرفه خواهد بود.

امکانات هتل آرام

این مکان، دارای دسترسی مناسبی به مرکز خرید ستاره قشم ‌می‌باشد. تما‌می ‌کارکنان این هتل سعی دارند تا خدمات کامل و جامعی را به مسافران قشم ارائه دهند تا علاقه‌مندان به اقامت در این هتل لحظات دلنشین و لذت بخشی را در کنار یکدیگر بسازند. در طول پروسه بازسازی این هتل، انواع امکانات و تجهیزات رفاهی دستخوش تغییر شدند تا نیاز متقاضیان را برطرف سازند. تلفن، مینی بار، یخچال، دستشویی فرنگی برخی واحد‌های هتل، اینترنت وایرلس، تاکسی سرویس، انواع رستوران و کافی شاپ، سیستم اعلام حریق، آسانسور، صندوق امانات و نمازخانه از جمله امکانات رفاهی هتل آرام قشم محسوب ‌می‌شوند.

رستوران و کافی‌شاپ

رستوران هتل آرام قشم حدود ۴۰ نفر گنجایش دارد. این رستوران در لابی هتل قرار دارد و انواع مختلف خوراک‌های ایرانی را به متقاضیان خود ارائه ‌می‌دهد. کافی‌شاپ این هتل نیز در بخش لابی واقع شده است که در تما‌می ‌ساعات شبانه‌روز فعالیت دارد و با عرضه انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم خوش طعم و دسر‌های خوشمزه میزبان مهمانان خود خواهد بود. صبحانه در بازه زمانی ۷:۳۰ تا ۹:۰۰ صبح به مهمانان عرضه می‌گردد. ناهار در بازه زمانی ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و شام در ساعات ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰ سرو ‌می‌شوند.

پیشنهاد ویژه : تور پاتایا تایلند به صورت لحظه آخری و مناسب ترین قیمت ویژه فصل پاییز در حال برگزاری است.

قوانین ورود و خروج مسافران در هتل آرام قشم

ساعت تحویل دادن هتل، حدود 14:30 است و ساعت تحویل گرفتن آن 12:30 تعیین گردیده است. این هتل پذیرش بانوان را بلامانع اعلام کرده است. به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر برای این افراد الزا‌می ‌‌می‌باشد. در اختیار داشتن کارت ملی و شناسنامه برای اتباع خارجی به هنگام پذیرش الزا‌می ‌است.

چنانچه هنگام پذیرش صیغه‌نامه خود را همراه داشته باشید، موانعی جهت ورود شما به هتل وجود نخواهد داشت. البته صیغه‌نامه زوجین ‌می‌بایست دارای مهر برجسته باشد و حتما کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار خود را همراه داشته باشند. هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال به طور رایگان محاسبه خواهد شد و هزینه اقامت کودکان در رنج سنی ۲ الی ۶ سال به صورت نیم بها محاسبه ‌می‌گردد. البته این توضیحات در شرایطی است که از سرویس‌های اضافه هتل استفاده نشود. سرویس‌های اضافی هتل شامل کاناپه تخت خواب شو ‌می‌باشد.

اگر قصد سفر به جزیره زیبا و رویایی بالی را دارید، برای دریافت راهنمایی جهت اخذ ویزای بالی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موقعیت هتل آرام از مکان های گردشگری قشم

فاصله هتل آرام از ساحل دریا نیز بسیار پایین ‌می‌باشد. بر همین اساس مسافران ‌می‌توانند با طی مدت زمان کمتری از این منطقه نیز دیدن نمایند. قلعه پرتغالی‌ها، بازار‌های سنتی و قدیم قشم، مجتمع تجاری خلیج فارس، جزیره هرمز، جنگل دریایی و زیبایی حرا، غار‌های خوریس قشم، تنکه چاه کوه قشم، مسجد قبا، جزیره هنگام، جزایر ناز، پارک زیتون قشم، مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم، غار نمکدان، دره ستارگان، قلعه قشم، بازار بین‌المللی ستاره، قلعه لافت و درگهان قشم از جمله مکان‌های دیدنی این جزیره محسوب ‌می‌شوند. موقعیت جغرافیایی این هتل به‌گونه‌ای است که فاصله نسبتا کمی ‌با این مناطق دارد که همین موضوع بر چرایی انتخاب این هتل بسیار تأثیرگذار ‌می‌باشد.

آدرس دقیق این هتل به شرح زیر است: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، کمی ‌پیش از چهار راه پردیس، کوچه رضوان، هتل آرام قشم.

جمع بندی

وجود مراکز خرید در قشم به علت قیمت‌های پایین و ارزان و نیز تنوع بسیار در اجناس وارداتی باعث شده که هر ساله مسافران این منطقه را برای سفر خود انتخاب نمایند. به همین دلیل است که هتل و اقامتگاه‌هایی که دسترسی بیشتری به مراکز خرید و بازار جزیره دارند، از اهمیت بالاتری برخوردار ‌می‌باشند. همانند هتل آرام واقع در جزیره قشم.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۴
  • Number of floors: ۴
  • تعداد اتاق: ۲۳
  • Number of beds: ۷۰
  • Lobby capacity: ۲۰ نفر
  • Traffic situation: خارج از محدوده
  • Hotel view: خیابان یا محوطه

فاصله تا ...

  • بازار بزرگ بین المللی ۲۴۲متر
  • مجتمع تجاری سیتی سنتر ۱٫۷۵۲کیلومتر
  • مجتمع تجاری خلیج فارس ۱٫۷۵۲کیلومتر
  • غار نمکدان ۱٫۸۱۷کیلومتر
  • قلعه پرتغالی ها ۱٫۸۹۳کیلومتر
  • بازار سنتی قدیم قشم ۲٫۲۹۹کیلومتر

مشخصات تماس

X73C+2MF، قشم، استان هرمزگان

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
آلارم بیدار باش
تاکسی سرویس در هتل
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مسواک، خمیر دندان و صابون
رستوران
کافی شاپ