هتل پارسیان کیش

parsian hotel

معرفی و تصاویر

جزیره کیش از جمله مکان‌های دیدنی ایران محسوب ‌می‌شود که بسیار زیبا و مدرن است. این جزیره به‌عنوان یکی از شهرهای ساحلی ایران شناخته ‌می‌شود و هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن ‌می‌کنند. به همین جهت شاهد هتل‌ها و مراکز اقامتی بسیار مجلل در نقاط مختلفی از این شهر هستیم که جهت اسکان گردشگران تاسیس شده‌اند، از جمله این هتل‌ها ‌می‌توان به هتل سه ستاره زیبایی به نام هتل پارسیان کیش اشاره کرد. این هتل با توجه به موقعیت و امکانات فوق‌العاده‌اش یکی از مهمترین مراکز اقامتی کیش محسوب ‌می‌شود.

کیش و لذت سفر به یک تکه از بهشت

یکی از جزیره‌های بسیار جذاب خلیج فارس که در قسمت جنوبی آن و در استان هرمزگان قرار گرفته، جزیره کیش است. وسعت این جزیره در حدود 90 کیلومتر مربع بوده و جمعیتی قریب به 39 هزار نفر دارد. زیبایی خیره‌کننده این جزیره موجب شده است تا هر ساله 2 میلیون نفر گردشگر به این جزیره بروند و اوقات به یادماندنی در این شهر ساحلی برای خود به ارمغان بیاورند.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده به همین دلیل تابستان‌های آن بسیار گرم است اما در فصل زمستان، پاییز و اوایل بهار بهترین شرایط آب و هوایی را برای پذیرش مسافران دارد. جزیره دیدنی کیش دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که موجب شده تا یکی از گزینه‌های انتخابی بسیاری از افراد جهت سیر و سیاحت باشد. بنابراین ‌می‌توان برخی از دیدنی‌های شگفت انگیز این جزیره ساحلی زیبا را به صورت زیر بیان کرد:

آکواریوم کیش

یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین آکواریوم‌های موجود در دنیا و ایران، آکواریوم کیش بوده که بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است. وجود این آکواریوم فرصت استثنایی برای کسانی بوده که علاقمند به دنیای زیر آب هستند، اما امکان غواصی کردن را ندارند، بدین ترتیب ‌می‌توانند از نزدیک با انواع ماهیان و آبزیان دریایی آشنا شوند. این مکان دیدنی جذاب در کیش در کنار پارک دلفین‌های این شهر واقع شده است و تا مرکز شهر فاصله زیادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات پرواز ترکیش

اسکله تفریحی کیش

از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی در کیش، اسکله تفریحی این شهر ساحلی است. ساخت این اسکله به گونه‌ای بوده تا موجب آسیب به زیستگاه آبزیان دریایی نگردد. این اسکله در پشت بازار ونوس قرار گرفته و در آن تفریحات بسیار زیادی قرار دارد. از جمله این تفریحات شامل جت اسکی، قایق‌های سواری پدالی و ماهیگیری، قایق‌های عادی و شیشه‌ای، امکانات لازم جهت غواصی کردن، دوچرخه سواری و … هستند. وجود چنین امکاناتی موجب شده است تا بسیاری از گردشگران حتما از این مکان تفریحی در کیش دیدن کنند.

بازار مرجان کیش ‌

می‌توان گفت شهر ساحلی کیش با توجه به بازارهای متعددی که دارد، یکی از بهترین مکان‌ها جهت خرید محسوب ‌می‌شود. به همین دلیل بسیاری از گردشگران با هدف خرید به این شهر وارد خواهند شد. این بازار زیبا در کنار اسکله آرام مرجان و پارک ساحلی قرار گرفته است و یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش به شمار ‌می‌آید.

معرفی هتل پارسیان کیش

تاکنون در مورد شهر زیبای کیش و جاذبه‌های فراوان آن سخن گفتیم که علت هجوم گردشگران و مسافران به این شهر است. حال به معرفی یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های این شهر ‌می‌پردازیم که در سال 1374 تاسیس شده است و با توجه به موقعیت عالی و امکانات متنوعی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران جهت سپری کردن اوقات خود در کیش گردیده است. این هتل زیبا از محوطه‌ای دلباز و وسیعی برخوردار بوده که با داشتن درختان سرسبز و حوضی شکیل فضای مناسبی را برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان مهیا نموده است.

هتل پارسیان کیش دارای ده بلوک بوده که هر کدام از آنها دارای دو طبقه هستند که 12 واحد اقامتی در آنها جای گرفته است. این هتل جذاب در سال 1395 بازسازی‌هایی داشته تا بتواند با تجربه طولانی خود و امکانات جدیدش اعتماد و رضایت هر چه بیشتر میهمانان خود را بدست آورد. هتل پارسیان کیش روبروی تالار شهر بوده و در کنار آن بازار بزرگ زیتون کیش وجود دارد. از این‌رو بهترین مکان برای اقامت گردشگرانی است که دوست دارند علاوه بر تفریح، خریدهای زیادی نیز از این شهر ساحلی داشته باشند.

هتل پارسیان کیش از رستوران بسیار شیکی برخوردار بوده که به سرو غذاهای خوشمزه ‌می‌پردازد و کسانی که طرفدار غذاهای فست فودی نیز هستند، ‌می‌توانند در طبقه همکف هتل به سراغ فست فود هتل بروند و دلی از عزا در بیاورند. این هتل همچنین دارای امکانات دیگری همانند سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشک شویی و … نیز است.

اخذ ویزای چین به همراه مشاوره و راهنمایی، به همراه نرخ اخذ ویزا در آژانس مسافرتی لیانا پرواز

امکانات اتاق‌های هتل پارسیان کیش

در هتل پارسیان کیش، اتاق‎ های بسیاری وجود دارد که به صورت دو تخته، سه تخته، چهارتخته و … هستند تا مسافران با توجه به نیازشان به رزرو این اتاق‌ها بپردازند. معمولا اتاق‌های این هتل زیبا دارای امکانات متنوعی هستند که برخی از آنها به قرار زیر است:

  • اتاق‌های هتل پارسیان کیش دارای انواع امکانات رفاهی همانند تلویزیون، مبل، کمد لباس، تخت و … هستند.
  • هر اتاق دارای آشپزخانه کوچکی است که وسایلی همچون یخچال، سینک ظرفشویی، کابینت و … در آن وجود دارد.
  • در همه اتاق‌ها حمام‌های اختصاصی با وسایل بهداشتی موجود است.
  • طراحی و چیدمان اتاق‌ها بسیار زیبا بوده و همه اتاق‌ها از ویو عالی برخوردار هستند.
  • واحدهای اقامتی همچنین دارای امکاناتی نظیر اینترنت بوده، توجه به تهویه مطلوب اتاق‌های این هتل نیز یکی از نکات مهم در مورد این اتاق‌ها محسوب ‌می‌شود.
  • همه اتاق‌های این هتل به صورت روزانه سرویس خواهند شد تا گردشگران دغدغه بهداشت محل اقامتشان را نداشته باشند.

نتیجه‌گیری

اگر قصد رفتن به جزیره جذاب کیش را دارید، توصیه ‌می‌کنیم جهت اقامت حتما به هتل پارسیان کیش مراجعه کنید. موقعیت عالی، امکانات و خدمات رفاهی بسیار گسترده هتل پارسیان کیش همانند وجود آرایشگاه، نمازخانه، خودپرداز، اینترنت، رستوران، اتاق‌های دلباز و بزرگ و … موجب شده است تا این مکان به یکی از هتل‌های معروف در کیش تبدیل گردد که توجه بسیاری از مسافران را به خود معطوف ساخته است. به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور کیش، بویژه کسانی که قصد خرید از بازارهای معروف کیش را دارند، اقامت در هتل پارسیان کیش را از دست نمی‌دهند.

مشخصات

مشخصات تماس