لیانا پرواز نمایندگی ترکیش ایرلاین

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
پرواز ترکیش

پروازهای ترکیش ایرلاین در سال‌های اخیر محبوبیت خوبی بین ایرانیان به دست آورده است. همکاری‌هایی که در این سال‌ها بین شرکت‌های هواپیمایی ایران و ترکیه وجود داشته است، باعث شده که پروازهای این ایرلاین مستقیم از تهران به اکثر نقاط جهان وجود داشته باشد. شرکت لیانا پرواز فول استاک این هواپیمایی است، و بدون واسطه می‌تواند نسبت به رزرو بلیط برای شما اقدام کند. در ادامه به معرفی پروازهای ترکیش ایرلاین و کلاس‌های پرواز این هواپیمایی خواهیم پرداخت.

هواپیما ی ترکیش ایرلاین

معرفی ترکیش ایرلاین

شرکت ترکیش ایرلاین در سال 1933 به دستور رئیس جمهور وقت، آتاتورک با منظور مدرن سازی کشور ترکیه تاسیس شد. کیفیت کلاس‌های پروازی این ایرلاین به حدی است که توانسته جوایز زیادی را برنده شود. همچنین در سال 2015 این شرکت به عنوان برترین شرکت هواپیمایی اروپا، و چهارمین ایرلاین دنیا شناخته شد. در حال حاضر پروازهای ترکیش ایرلاین به بیش از 300 نقطه از جهان در حال انجام است، و همکاری خوبی بین این شرکت و ایران وجود دارد.

این همکاری باعث شده است، که شهروندان ایرانی بدون نیاز به حساب خارجی، و با کارت‌های عضو شتاب بتوانند پروازهای بین المللی را رزرو کنند. این هواپیمایی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، و هواپیماهای آن همه از مدرن‌ترین مدل‌های موجود در دنیا تهیه شده‌اند. یکی دیگر از مزایای این شرکت، ارائه خدمات بسیار با کیفیت به مسافران است. در تمامی پروازها، نوشیدنی و غذاهای بسیار حرفه‌ای سرو می‌شوند.

بهترین قیمت بلیط هواپیما مالزی چارتر و سیستمی با پشتیبانی ۲۴ ساعته

تیپ هواپیماهای ترکیش ایرلاین

همانطور که گفته شد، پروازهای ترکیش ایرلاین به اکثر نقاط جهان در حال انجام است. از هواپیماهای این ایرلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایرباس A319-100
  • ایرباس A320-200
  • ایرباس A330-200
  • بوئینگ A310-300F
  • بوئینگ 777F

همچنین جدیدترین هواپیمای بوئینگ (بوئینگ 787 دریم لاینر) نیز در حال حاضر در خدمت این شرکت هواپیمایی قرار دارد. برای رزرو بلیط ترکیش ایرلاین همین حالا با کارشناسان لیانا پرواز تماس بگیرید. یکی از نکات مهمی که در این ایرلاین وجود دارد، تعمیر مدام هواپیماها است. در دهه‌های اخیر، به دلیل وقوع چند حادثه ناگوار برای این هواپیمایی، قوانین جدیدی در رابطه با تعمیرات وضع شد. کلیه هواپیماهای این شرکت، بعد از هر 4 سفر، موظف هستند در آشیانه پرواز مستقر شوند، و تمامی اجزای هواپیما بررسی خواهد شد، تا از هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

برای سفر به تایلند کشوری که به سرزمین لبخندها معروف است، بهترین گزینه خرید یا رزرو تور تایلند است.

قوانین پرواز با ترکیش ایرلاین

مانند هر شرکت هواپیمایی معتبری، قوانین پروازهای ترکیش ایرلاین نیز به صورت اختصاصی تدوین شده است. در رابطه با کنسل کردن بلیط و یا تغییر زمان پرواز، باید حداقل 72 ساعت قبل از پرواز به مسئولین مربوطه اطلاع داده شود، در غیر این صورت بلیط شما سوخته خواهد شد، و امکان بازگشت هزینه وجود ندارد. همچنین نسبت به بار مجازی که برای مسافرین این خطوط تعیین شده است نیز، این شرکت قوانین مخصوص خود را دارد.

برای پرواز با کلاس تجاری (بیزینس کلاس) حداکثر بار مجاز برای هر فرد 30 کیلوگرم است، و پروازهای اکونومی نهایت بار آن 20 کیلوگرم تعیین شده است. در صورتی که باری بیشتر از این برای حمل داشته باشید، مشمول پرداخت جریمه خواهید شد. همچنین در بارهای مسافران، امکان حمل برخی از وسایل وجود ندارد. این وسایل عبارتند از:

  • هرگونه مواد سمی و شیمیایی
  • مواد قابل اشتعال و لوازم آتش بازی
  • مواد رادیواکتیو
  • مواد اسیدی
  • سلاح‌های گرم
  • وسایل مغناطیسی
  • ابزارآلات پزشکی (به خصوص شیشه‌ای)
  • هر نوع وسیله‌ای که دارای گاز سمی و یا غیر سمی باشد
خدمات عالی ترکیش ایرلاین

کلاس‌های پروازی ترکیش ایرلاین و مسیرهای موجود

هواپیمایی ترکیش ایرلاین دارای دو کلاس پروازی است، و جدا از نوع آن‌ها، هر دوی این کلاس‌ها با امکاناتی بی نظیر ارائه می‌شوند. لیانا پرواز قادر به فروش بلیط بی واسطه و بلیط ارزان ترکیش ایرلاین است، و می‌تواند هر کلاسی که نیاز داشته باشید را برای شما رزرو کند.

خرید متنوع ترین پکیج های مسافرتی تور مالدیو در لیانا پرواز

بیزینس کلاس ترکیش ایرلاین

یکی از بهترین کلاس‌های پروازی این شرکت، بیزینس کلاس است. این کلاس با بهترین امکانات ارائه می‌شود، و آرامشی که در این پرواز تجربه می‌کنید، قطعا خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. از امکانات بیزینس کلاس می‌توان به چراغ مطالعه سقفی، صندلی‌های تخت شو 188 سانتی‌متری، ماساژور داخل صندلی و میز غذا اشاره کرد.

 راحتی و امنیت با ترکیش ایرلاین

در رابطه با پرواز اکونومی یا اقتصادی، بر عکس بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی، این شرکت امکانات بسیار خوبی ارائه می‌کند. شما می‌توانید صندلی خود را حدود 20 سانتی‌متر به عقب ببرید تا از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. همچنین در طول سفر خود می‌توانید به تماشای فیلم بپردازید و یا موسیقی گوش دهید.

ویزای بالی یا ویزای اندونزی محبوب ترین ویزا در میان گردشگران است که برای دریافت این نوع ویزا باید از تقریبا دو هفته قبل اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کامفورت کلاس ترکیش ایرلاین

برخی از هواپیماهای این شرکت دارای کلاس کامفورت نیز هستند. کلاس کامفورت هواپیماهای B777 به شما فضای بسیار زیادی را ارائه می‌دهد، و فاصله زیادی با دیگران خواهید داشت. از امکانات این کلاس می‌توان به مانیتور 10 اینچی شخصی، صندلی تخت شو، ماساژور، کنسول بازی و سرگرمی، چراغ مطالعه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین در این کلاس، امکان سرو غذای سرد، انواع دسر و نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز وجود دارد.

سرویس رسانی عالی در ترکیش ایرلاین

مسیرهای پرواز محبوب ایرانیان در پروازهای ترکیش ایرلاین

پروازهای ترکیش ایرلاین در حال حاضر به مقصد 120 کشور در حال انجام هستند، و این شرکت با ایرلاین‌های مختلفی قرارداد دارد. به دلیل محبوبیت این شرکت در بین ایرانیان نیز، هر ساله پروازهای زیادی از مبدا تهران به نقاط مختلف دنیا انجام می‌شود. از مقاصد محبوب ایرانیان با این پروازها می‌توان به شهرها و کشورهای زیر اشاره کرد:

  • ترکیه
  • مادرید
  • رم
  • پاریس
  • ونکوور
  • برلین
  • مونیخ
  • مسکو و بسیاری از نقاط دیگر

جامع ترین راهنمای سفر به روسیه برای ایرانیان

اقدامات خطوط هوایی ترکیش ایرلاین در دوران کرونا

تمامی پروازهای ترکیش ایرلاین در دوران کرونا با حداقل مسافر انجام می‌شوند، و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند. علاوه بر ارائه تست منفی کرونا، از مسافران در زمان ورود به هواپیما تب سنجی انجام می‌شود. همچنین در طول پرواز داشتن ماسک الزامی است، و تمامی غذاهای این هواپیمایی در محیطی بهداشتی تهیه می‌شوند.

امنیت سفر خود را با لیانا پرواز تضمین کنید

لیانا پرواز نماینده ترکیش ایرلاین با سابقه درخشان خود، می‌تواند سفر لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. در لیانا پرواز بدون نیاز به واسطه نسبت به رزرو بلیط از پروازهای ترکیش ایرلاین اقدام کنید. استاک بلیط این هواپیمایی در اختیار لیانا پرواز است، و رزرواسیون پرواز به هر مقصدی به صورت آنی انجام می‌شود. علاوه بر رزرو بلیط پرواز خارجی، می‌توانید از تورهای گردشگری لیانا پرواز از جمله تور استانبول، تور اسپانیا و تور مالزی نیز بهره‌مند شوید و تجربه دلنشینی از مسافرت‌های خود داشته باشید.

در لیانا پرواز تورهای داخلی و خارجی را با کم‌ترین هزینه‌ها رزرو کنید. برای خرید بلیط ترکیش ایرلاین و اطلاعات پرواز ترکیش ایرلاین با کارشناسان ما در لیانا پرواز به عنوان کارگزار ترکیش ایرلان در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.