آشنایی با جنگل راش

به روز رسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
جنگل راش

از جمله جنگل‌های زیبای ایران می‌توانیم به جنگل راش سواد کوه اشاره کنیم. این جنگل با نام‌های مرسی سی و جنگل سنگده نیز مشهور است. جنگل راش محل رشد گونه‌ی کمیاب گیاهی درختان راش به شمار می‌رود و از جمله جذابیت‌های بصری و گردشگری ایران می‌باشد. با لیانا پرواز همراه باشید.

موقعیت جنگل راش

موقعیت جنگل راش

سفر خود را با عبور از جاده فیروزکوه آغاز می‌کنیم، جاده‌ای زیبا که همه‌ی ما به زیبایی‌ها و مناظر خیره کننده آن واقف هستیم. از زیبایی‌های این راه که بگذریم وارد جاده‌ای دیگر به سمت روستای سنگده می‌شویم که دو طرف آن با درختان زیبا و سر به فلک کشیده راش احاطه شده است. این طبیعت زیبا کار خودش را می‌کند و چنان شما را مجذوب می‌کند که ناخودآگاه از سرعت اتومبیل خود می‌کاهید. این درختان راش زیبا در تابستان و بهار با سرسبزی و سر‌زندگی وصف نشدنی خود و در پاییز با عروسی رنگ‌های گوناگون پاییزی، شما را شیفته خود می‌کنند.

رزرو تور مالزی لحظه آخری و ارزان از تهران همراه با گشت های مهیج در لیانا پرواز.

جاذبه ها و زیبایی جنگل راش

جنگل نوردی از جمله فعالیت‌هایی است که شما در این طبیعت زیبا می‌توانید انجام دهید. درختانی سر به فلک کشیده که بلندی و زیبایی آن‌ها می‌تواند آرامشی وصف نشدنی و رویایی برای شما پدید آورد. در کنار قدم زدن در این مکان منحصر به فرد که آبشار زیبای اوین در دل طبیعت مسحور کننده آن خودنمایی کرده و هر شخص را به سمت خودش جذب می‌کند، صدای آب را که از جمله جذاب‌ترین و آرامش بخش‌ترین اصوات است می‌توانید به گوش جان بشنوید.

جاذبه ها و زیبایی جنگل راش
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۷ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.