جشنواره های مالزی

به روز رسانی: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
جشنواره های مالزی

این روزها رویدادهایی که در مالزی رخ می دهند بیشتر رنگ و بویی غربی به خود گرفته اند و زیاد حالت سنتی ندارند. امروزه در مالزی می توانید شاهد برگزاری جشنواره های مالزی از جمله مسابقات فرمول یک، نمایشگاه صنایع هوا فضا و مسابقات ورزش های حرفه ای باشید. در این مقاله به رویدادها و جشنواره های مالزی برگزار می شوند اشاره خواهد شد، هرچند تاریخ برگزاری آن ها ممکن است تغییر کند. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی لیانا پرواز از زمان این جشنواره ها آگاه شوید و با تور مالزی به این کشور سفر کنید.

تور لنکاوی/ ژانویه و فوریه

تور لنکاوی بزرگترین رویداد ورزش موتورسواری است که در کل قاره آسیا برگزار می شود. فدراسیون بین المللی موتورسواری تور لنکاوی را به رسمیت شناخته و اکنون بیستمین دوره آن برگزار می شود.

تور لنکاوی

جشنواره بین المللی بادبادک /15 تا 20 فوریه

یکی از جشنواره های مالزی جشنواره بین المللی بادبادک می باشد. جشواره بادبادک های پاسیر گوداگ رقبایی از سراسر جهان را گرد هم می آورد و در تپه های بادخیز بوکیت لایانگ لایانگ جمع می کند. این جشواره فرصت خوبی برای علاقه مندان به بادبادک بازی است تا در ورکشاپ ها، نمایشگاه ها و نمایشگاه های فرهنگی مالزی نیز شرکت کنند.

رنگ های مالزی /14 می تا 15 ژوئن

این جشنواره فرهنگی یکی از زیباترین جشنواره های مالزی است، یک ماه طول می کشد و مجموعه ای است از رویدادهای فرهنگی، نمایشگاه های آشپزی و طبخ غذا و مهمانی های شاد و مفرح. گردشگران در این مدت یک ماهه نگاه دقیق تری خواهند انداخت به فرهنگ و سنت هایی که مالزی امروزی را شکل داده اند. جشنواره رنگ های مالزی در داتاران وردکا واقع در شهر کوالالامپور آغاز می شود و نمایشگاه های کنار جاده ای آن تا استان های جوهور، صباح، نگری سمبیلان، ترنگوان و پنانگ گسترش پیدا می کنند.

رنگ های مالزی

رپتور واچ ویک اند/ 12 و 13 مارس

رپتور واچ ویک اند یک رویداد طبیعت گردی سالانه است که مخصوص تماشای پرندگان مهاجری است که به محل زادآوری شان در شمال برمی‌گردند. صحبت از هزاران پرنده مهاجر است که به شمال مهاجرت می کنند و برای استراحت در تانجوانگ توان توقف می کنند. بازدیدکنندگان از رپتور واچ ویک اند یکی از نادرترین جشنواره های مالزی است، فرصتی برای دیدن قوش ها، بازها و شاهین ها و بسیاری از پرنده های دیگر به دست می آورند.

خرید بلیط هواپیما تهران بانکوک با بهترین قیمت و خدمات

جشنواره آبی مالزی/ آوریل

جشنواره آبی یکی دیگر از معروف ترین جشنواره های مالزی می باشد. جشنواره آبی مالزی یک ماه طول می کشد و محل برگزاری آن ساحل جوهور در دسارو است. در این جشنواره یک ماهه انواع تفریحات آبی از جمله، کایاک رانی، مسابقات قایق رانی و پرواز با چتر بر فراز دریا انجام می شود.

جشن صباح/ 30 آوریل تا 1 می

از محبوب ترین جشنواره های مالزی جشن صباح می باشد. در این جشن همه چیز به چشم می خورد، از موسیقی گرفته تا آشپزی و مدهای سنتی. این جشن در کوتا کینابالو در استان صباح برگزار می شود.

تجربه سفری خوش و به یادماندنی همراه با تور بالی!

مسابقات گرندپری فرمول 1 پتروناس/ 8 تا 10 آوریل

از سال 1999، گرندپری مالزی به یک مقصد بسیار محبوب برای طرفداران مسابقات فرمول 1 تبدیل شده است. پیست Sepang International Circuit که در سلانگور واقع شده است 3.44 مایل طول دارد و پیست پیچیده و دشواری است.

مسابقات گرندپری فرمول

مسابقات دراگون بوت صباح/ ماه ژوئن

این مسابقات یک رویداد بین المللی است که تیمی های دراگون بوت را از استرالیا، ژاپن و چین به کوتا کینابالو می کشاند.

فروش بزرگ مالزی/ ماه های جولای و اگوست

بزرگترین جشنواره کشور با بیشترین تخفیف ها و پیشنهادهایی خاص در حوزه های مختلفی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی و اجناس خرده ریز برگزار می شود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما مالزی در زمان هر یک از این جشنواره ها را دارید با کارشناسان لیانا پرواز در ارتباط باشید.

جشنواره موسیقی ساراواک/ 8 تا 11 جولای

دهکده فرهنگی ساراواک در کوچینگ میزان موسیقی دانان از سراسر دنیاست. اهالی موسیقی در این مکان گرد هم جمع می شوند تا هنرنمایی کنند. جشنواره موسیقی ساراواک یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی در جنوب شرقی آسیاست و آمیزه ای جالب و هیجان انگیز است از فرهنگ، ورک شاپ های گوناگون و اجراهای زنده. این جشنواره سه روز طول می کشد و در خارج شهر کوچینگ برگزار می شود.

جشنواره موسیقی ساراواک
به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.