بهترین رستوران های کوالالامپور

به روز رسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
برترین رستوران های کوالالامپور

بوکیت بینتانگ به دلیل ارزان بودن، توریست‌های فراوانی را به سمت خود جذب می‌کند. این مکان، بهترین جا برای کوله گردان است. در این منطقه، برای خوردن انواع مختلفی از غذاها، از جمله غذاهای غربی، چینی، هندی و خاورمیانه‌ای اختیار و حق انتخاب دارید. در ادامه مقاله لیانا پرواز قصد دارد تا شما را با تعدادی از بهترین رستوران های کوالالامپور آشنا سازد.

بیشترین شهرت مالزی به خاطر غذاهای خوشمزه آن است که از انواع غذاهای چینی و هندی گرفته تا مالایی و غربی، در آن عرضه می‌شود. مالزی با داشتن رستوران‌های ۲۴ ساعته یا مامک‌ها و غذاسراهای مختلف، گزینه‌های زیادی برای انتخاب گردشگران در نظر گرفته است. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های کوالالامپور برای هر بودجه و سلیقه‌ای می پردازیم تا تصمیم گیری برای انتخاب رستوران در کوالالامپور را راحت کند.

رستوران قلعه

اگر غذاهایی به سبک خاورمیانه‌ای، می‌خواهید، بهتر است به این رستوران بیایید. رستوران قلعه، همواره پذیرای مهمانان است. این رستوران در بین سایر رستوران‌های محلی، محبوبیت بیشتری دارد. در این رستوران غذاهایی چون شاورمای مرغ، جوجه کباب مندی با مقداری برنج بریان و… سرو می‌شود.

رستوران های کوالالامپور

غذاسرای هاکین‌ می

هاکین می، غذاسرای کوچکی در تنکات تانگ شین، است. این غذاسرا 20 سال است که مردم محلی گرسنه را به خود جذب می‌کند. در هاکین می غذاها بر روی آتش پخته می‌شوند تا طعم و بوی دودی به خود بگیرند و از دستور پخت‌هایی استفاده می‌کند که سالهاست در بین مردم امتحان شده است. محلی‌ها با صرف هزینه کم، می‌توانند غذاهای محلی مانند نودل سرخ شده با گوشت خوک، ماهی و میگو و… را بخرند. جلوی دکه غذا در هاکین می، صف طولانی از مردم محلی تشکیل می‌شود.

غذاسرای هاکین‌ می کوالالامپور

رستوران شهر چینی (چاینا تاون)

یکی دیگر از معروف ترین رستوران های کوالالامپور رستوران شهر چینی ها می باشد. رستوران شهر چینی در نزدیکی استادیوم مردکا قرار گرفته و طیف وسیعی از غذاهای چینی را با قیمتی بسیار مناسب به مردم عرضه می‌کند این رستوران در بوکیت بینتانگ واقع شده است. شما می‌توانید غذاهای سنتی چینی را از داخل منوی رستوران انتخاب کرده و یا بشقابی بردارید و خودتان از بین غذاها، آنچه را در نظر دارید، انتخاب کنید.

رستوران شهر چینی کوالالامپور

رستوران آل سردو بوکیت بینتانگ

این رستوران در چانکات بوکینگ بینتانگ قرار گرفته و جزو یکی از بهترین رستوران های کوالالامپور است. در این رستوران، گستره وسیعی از غذاهایی به سبک غربی عرضه می‌شود، که اکثرا در دستور پخت آنها گوشت خوک جایگاهی ویژه دارد. در این رستوران، غذاهایی سرو می‌شود که در هیچ جای دیگر پایتخت یافت نمی‌شود. از جمله آنها می‌توان به غذاهای آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی و… اشاره کرد.

آل سردو بوکیت بینتانگ کوالالامپور

رستوران پارادایس

رستوران پارادایس، یک رستوران هندی است که روبروی بانک CIMB در جالان بوکیت بینتانگ واقع شده است. در این رستوران، گستره وسیعی از غذاهای هندی از تنوری و نان (واژه هندی) گرفته تا برنج سرخ شده و کاری، طبخ می‌شود. به دلیل وجود سلف سرویس در این رستوران، شما نسبت به سایر رستوران‌های هندی و پاکستانی حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

رستوران پارادایس کوالالامپور

بار و رستوران بیژن

این رستوران اکنون هم یکی از بهترین بوکیت رستوران های کوالالامپور به شمار می‌رود. رستورانی به سبک مالایایی با ترکیبی از طراحی‌های سنتی و تا حدودی مدرن است. در این رستوران، انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر‌الکلی موجود است و سرو می‌شود.

بار و رستوران بیژن کوالالامپور

غذاسرای سونگی وانگ پلازا

برای یافتن این غذاسرا باید کمی بگردید، چون این غذاسرا در طبقه چهارم یک مجموعه تجاری پنهان شده است و اکثرا غذاهای چینی هندی و مالایی، از سوپ گوشت گرفته تا برنج سرخ شده را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند.

غذاسرای سونگی وانگ پلازا کوالالامپور

رستوران یینگ کرلو

این رستوران، سبکی چینی دارد و در داخل یک پاویون قرار گرفته است. در رستوران یینگ کرلو، انواع مختلفی از غذاها، از جمله انواع سوپ و غذاهای مختلف با پایه گوشت خوک و ماهی سرو می‌شوند. اکثر افراد بعد از خرید در پاویون، در این رستوران، غذا می‌خورند.

یینگ کرلو کوالالامپور

رستوران تاریک

اگر می‌خواهید یک طبخ متفاوت با غذا خوردن در تاریکی را تجربه کنید به رستوران تاریک کوالالامپور در چانکات بوکیت بیتانگ بروید. این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های کوالالامپور می باشد اخیرا سبکی در رستوران‌ها، باب شده است که تمایل به غذا خوردن در تاریکی مطلق را تبلیغ می‌کند. آشپز‌ها و سایر کارکنان رستوران بر این عقیده‌اند که فقدان دید بصری به درک بهتر طعم غذاها کمک می‌کند و اگر ظاهر غذا را نبینیم، غذا خوشمزه‌تر می‌شود. این رستوران، غذا را برای مشتریان خود با چنین سرویسی، عرضه می‌کند. مشتریان قبل از این که تلفن‌های همراه و وسایل الکترونیکی خود را در کمد‌های امانت قرار دهند، غذای خود را از داخل منو سفارش می‌دهند.

گارسون ها مشتریان را تا میزشان راهنمایی می‌کنند. توریست‌های ماجراجو بعد از بازدید از جاذبه های کوالالامپور، عاشقان غذا و هر فرد دیگری که دوست‌ دارد تجربه‌های جالب و جدید داشته باشد، می‌تواند از بودن در این رستوران، لذت ببرد.رزرو میز در رستوران ضروری است و مشتریان باید از قوانین رستوران در رابطه با نحوه لباس پوشیدن تبعیت کنند.

غذا خوردن در تاریکی

رستوران جی دابلیو ماریوت شانگهای

این رستوران به سبک سالن‌های استراحت شانگهای در اوایل قرن بیستم، طراحی شده است. این رستوران شیک و لوکس برای توریست‌های چینی و تاجران، از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از بهترین غذاهای چینی و شانگهایی در این رستوران که در کوالالامپور واقع شده است، عرضه می‌شود.

رستوران جی دابلیو ماریوت شانگهای

باکتی وود لند

باکتی وود لند که در کنار مسجد جامع واقع شده است، یکی از بهترین رستوران‌های هندی در مالزی به شمار می‌رود و غذاهای متنوع شمال و جنوب هند را عرضه می‌کند. این رستوران، منویی از غذاهای گیاهی و حلال ارائه می‌دهد که گردشگران می‌توانند از میان وعده‌های غذایی آنها، اوتاپام، تایی و نان را انتخاب کنند. بزرگترین و بارزترین ویژگی این رستوران، قیمت پایین غذاهای آن است.

باکتی وود لند

غذاسرای لات تن هاتونگ

مالزیایی‌ها، غذاسراها را دوست دارند. لات تن هاتونگ در باکتی بیتانگ دارای تعداد زیادی فروشنده چینی است که انواع مختلف نودل‌ها، پودینگ‌ها و غذاهای خوشمزه دیگر را در طبقه هم‌کف مرکز فروش لات تن سرو می‌کنند. فروشنده‌های دوره‌گرد، مقدار زیاد غذا را با قیمت کم می‌فروشند که از میان این غذاها، هاکن می بهترین و خوشمزه‌ترین آنها است.

غذاسرای لات تن هاتونگ

گوشت قلقلی با نودل سونگ کی

رستوران سونگ کی یکی از محبوب ترین رستوران های کوالالامپور است گوشت قلقلی و نودل مخصوص خود را سرو می‌کند. هر کسی با هر سلیقه‌ای دستور پخت جادویی سوپ نودل سونگ کی را ستایش می‌کند. این رستوران چینی با نمای خارجی زرد رنگ که در طول دهه‌ها، خوشمزه‌ترین نودل‌ها را سرو کرده است ارزش امتحان کردن را دارد.

گوشت قلقلی با نودل سونگ کی

دویس کُرنر

گردشگرانی که به دنبال تجربه کردن یک غذای اصیل مالزیایی هستند می‌توانند به رستوران برگ موز دویس کرنر بروند. مشتریان غذای سفارش داده خود را به جای بشقاب، روی یک برگ موز بزرگ دریافت می‌کنند. غذاهای جنوب هند منعکس کننده فرهنگ محلی آنهاست که با قیمت مناسب سرو می‌شوند. اگر می‌خواهید تجرب‌ ای واقعی داشته باشید قاشق و چنگال خود را رها کنید و با دست غذا را بخورید. فقط به یاد داشته باشید که با دست راست بخورید.

دویس کُرنر

رستوران حوسن کافی

رستوران حوسن کافی در برکفیلدز در کنار هتل‌هایی با قیمت مناسب واقع شده است و غذاهای هندی را با قیمت‌های مناسب سرو می‌کند. این رستوران به روش معمولی ناسی کاندار مالزیایی، غذاهای مختلف از جمله روتی، برنج سرخ شده و ناسی لماک را ارائه می‌دهد. به خاطر خدمات ۲۴ ساعته و ارائه منو به زبان انگلیسی، تعجبی ندارد که این رستوران، بهترین رستوران کوالالامپور برای گردشگران باشد.

رستوران حوسن کافی

رستوران یاپ هوپ کی

رستورانی با نمای خارجی قرمز رنگ، نزدیک ایستگاه مترو سو لین است که به خاطر سرو غذای هاکا، جزو بهترین رستوران های کوالالامپور طبقه‌بندی شده است. چه در داخل رستوران بنشینید یا در محوطه خارج از آن، یاپ هوپ کی غذاهای متنوعی برای هر سلیقه باقیمت مناسب ارائه می‌دهد. می‌توانید یانگ تائو فو، سوپ نودل سنتی هاکا و غذای گیاهی موک داک را در این رستوران امتحان کنید.

رستوران یاپ هوپ کی

رستوران گرلا

گرلا غذاهای غربی را سرو می‌کند و یکی از بهترین رستوران‌های کولالامپور برای مهاجران غربی است. بر خلاف اینکه در وانگساماجو واقع شده و مقداری از مرکز شهر فاصله دارد. بهتر است امتحان کردن برگرها، جوجه کباب‌ها و لم چاپس‌های این رستوران را از دست ندهید. یک دیس بزرگ با مخلوطی از گوشت‌های کبابی که می‌توانید گوشت و سس آن را خودتان انتخاب کنید، غذایی مخصوص در این رستوران حلال است. تمام روش‌های انتخاب غذا، چه به صورت منو چه به صورت سلف سرویس، در این رستوران در دسترس هستند.

رستوران گرلا

رستوران لافیت شانگریلا

برای داشتن یک تجربه لذیذ و فوق‌العاده لوکس به لافیت شانگریلا بروید. این جزو رستوران یکی از لوکس ترین رستوران های کوالالامپور می باشد. لافیت، رستورانی فروانسوی است که جوایز بسیاری برای غذاهای خوب خود در مالزی دریافت کرده است. این رستوران توسط یک آشپز اداره می‌شود و اغلب در مورد غذاهایش از مشتریان خود، نظر سنجی می‌کند.

در این رستوران با محیطی پیچیده و مجلل با گارسون‌هایی مودب و با لباس فرم‌های مناسب، رو به رو خواهید شد. لافیت اغلب طعم‌های فرانسوی و اروپایی را عرضه می‌کند. این رستوران مجلل در کوالالامپور، وعده‌های غذایی لذیذ و لیستی طولانی از نوشیدنی‌های نادر برای مشتریان آماده می‌کند. این رستوران، بهترین مکان برای خوردن شام عاشقانه است.

رستوران لافیت

غذاسرای شبانه جالان آلور

جالان آلور، محله‌ای پر از چراغ‌های قرمز رنگ است. این مکان یکی از معروفترین خیابان‌های مالزی است که می‌توانید در آن غذاهای متنوع بخرید. جالان آلور از محبوبیت زیادی در بین گردشگران برخوردار است. از ساعت ۵ عصر به بعد، فروشنده‌های دوره گرد در دو طرف خیابان، اسنک و غذاهای ارزان را روی میزها در کنار جاده یا صندلی‌های پلاستیکی سرو می‌کنند. هم مردم محلی هم گردشگران تور مالزی به غذاسرای جالان آلور می‌روند تا از خوردن کباب ساتی، سوپ نودل و غذاهای دریایی لذت ببرند.

غذاسرای شبانه جالان آلور

رستوران ماروش

ماروش، رستورانی با سبک عربی، در بوکیت بیتانگ است که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و به یکی از رستوران‌های برتر سرو کننده غذاهای شرقی تبدیل شد. ماروش، منویی از غذاهای گران قیمت از قبیل غذاهای گریل شده و انواع کباب‌ها ارائه می‌کند و مشتریان، معمولا از فضای رستوران و کیفیت خدمات آن راضی هستند.

رستوران ماروش

رستوران مادام کوان

یکی دیگر از بهترین رستوران های کوالالامپور رستوران مادام کوان می باشد. رستوران کوان سویی لیان از سال ۱۹۷۷ درحال سرو کردن انواع غذا است و هنوز بهترین غذاهای مالزیایی از ناسی لماک گرفته تا نودل‌های طبخ شده به روش چینی را سرو می‌کند. مادام کوان ترکیبی از طعم‌های متفاوت و غذاهای محلی همراه با فست فودها را فراهم می‌کند و گردشگران کنجکاو می‌توانند در این رستوران تجربه‌ای متفاوت، داشته باشند.

رستوران مادام کوان

رستوران کوچا

برای خوردن یک غذای ارزان در بوکیت بیتانگ، به رستوران کوچا در جالان آلور بروید. در این رستوران، بهترین چارکی تئو که نودل سرخ شده محبوب در خارج از پنانگ است را امتحان کنید. در این رستوران ارزان‌ترین غذاهای سنتی سرو می‌شوند و گردشگران می‌توانند غذاهای اصیل مالزیایی را تجربه کنند.

رستوران کوچا

رستوران ناگاساری کاری‌هوس

در این رستوران، ترکیبی از انواع غذاهای جنوب و شمال هند به صورت سلف سرویس و هم به صورت منو سرو می‌شود. اما ویژگی خاص این رستوران، سرو برنج روی برگ موز به جای بشقاب است. این رستوران، تجربه‌ای از خوردن غذاهای طبخ شده به روش مالزیایی و هندی را برای گردشگران تور مالزی فراهم می‌کند.

ناگاساری کاری‌هوس

رستوران دشیپ

اگر به دنبال رستورانی با سبک غربی هستید، رستوران دشیپ در خیابان جالان سلطان اسماعیل که استیک‌ها و غذاهای دریایی خوشمزه را سرو می‌کند، یک گزینه مناسب است. نمای خارجی این رستوران، شباهت زیادی به کشتی دارد و فضای داخلی آن تم دریایی، ملوانی دارد. خوردن غذا در این فضا، تجربه‌ای متفاوت است. علاوه بر این، بهترین استیک‌های مالزی در این رستوران سرو می‌شوند.

در زمان سفر خود همراه با تور مالزی حتما زمانی برای سرو غذا در این رستوران ها اختصاص دهید. جهت اطلاع از قیمت و رزرو تور با مشاوران ما در لیانا پرواز در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۷ اسفند ۱۴۰۱

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.