زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر

به روز رسانی: ۰۸ فروردین ۱۴۰۳

در تور قطر بسیاری از افراد انتظار فضایی سرسبز و بهاری را ندارند. به هر حال قطر کشوری کویری و گرم و خشک است که بیشتر فصول سال هوای گرم آن می‌تواند آزار دهنده باشد. با این حال در برخی از بخش‌های این کشور نیز می‌توان مناطقی سرسبز پیدا کرد که زیباترین تصاویر بهاری را پیش چشم تماشاگران قرار دهد. به همین جهت می‌توان سراغ برخی پارک‌ها، جنگل‌ها و حتی جزایر مصنوعی آن رفت.

کارشناسان لیانا پرواز در این گزارش زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر را به تصویر کشیده‌اند.

زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. جنگل ساحلی التکیره از زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر

یکی از زیباترین مکان‌هایی که در تور قطر نباید آن را از دست داد می‌توان به جنگل ساحلی التکیره اشاره کرد. این جنگل زیبا که بسیار معروف است و یک مکان سرسبز و جذاب به حساب می‌آید، اکوسیستمی خاص داشته و در آن می‌توان بخشی خوش آب و هوا از کشوری گرم و خشک را دید. این جنگل با پرندگان متفاوت و فلامینگوهای معروف خود دلبری می‌کند و در آن می‌توان ماهی‌های زیبایی پیدا کرد. این جنگل که در دل بیابان و شن‌ها قرار گرفته آب زلالی داشته و زیستگاه انواع ماهیخوارها است.

زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. پارک اسپایر با گیاهان گوناگون و جذاب در تور قطر

از دیگر مکان‌هایی که به عنوان منطقه سرسبز در قطر شناخته می‌شود می‌توان به پارک اسپایر اشاره کرد. این پارک زیبا و جذاب مسیرهای پیاده روی زیبایی داشته و در آن امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد. علاوه بر آن، این پارک مکانی مناسب برای پیک نیک به حساب می‌آید و در آن پوشش گیاهی خاصی را می‌توان دید که در فصل بهار جذابیت بیشتری دارد. این پارک در پشت مرکز خرید ویلاجیو و حیات پلازا واقع شده و برجی 330 متری دارد که چشم انداز قابل توجهی را پیش روی تماشاگران قرار می‌دهد.

زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. پارک میا دوحه را از دست ندهید

یکی دیگر از مناطقی که در فصل بهار باید از آن دیدن کرد پارک میا است. در تور قطر می‌توان سراغ اسکله‌ای جذاب در نزدیکی شهر رفت و از چشم انداز و فضای سبز آن لذت برد. این منطقه با سالن بدنسازی، سینما، تورهای قایق رانی، رستوران و کافه و انواع امکانات رفاهی دیگر در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد و در آن می‌توان تصاویر بهاری بسیار زیبایی را به چشم دید. 

زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. جزیره مصنوعی مروارید در تور قطر

از دیگر مکان‌های قطر که در فصل بهار فضایی سرسبز و زیبا دارد می‌توان به  جزیره مصنوعی مروارید اشاره کرد. این جزیره زیبا مساحتی معادل 400 هکتار دارد و در آن می‌توان 13 جزیره کوچک و 15 هزار واحد مسکونی را مشاهده کرد. این جزیره مصنوعی علاوه بر مراکز خرید مجلل و معروفی که دارد برای بازدید از ساحل پورتو عربیا، کوستا مالاتس، آسمان خراش‌های شیک و لوکس و اسکله‌های تفریحی مختلف، انتخابی مناسب به حساب می‌آید. علاوه بر آن، یکی از درجه یک ترین سینماهای زندگی خود را در این منطقه می‌توانید پیدا کنید.

زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

دیدنی‌های دیگر در تور قطر

علاوه بر فضاهای سرسبزی که مسافران از آن دیدن کردند، بهتر است به این توجه کنند که بازدید از برخی مکان‌ها مانند بازار سوق واقف دوحه و موزه مشیرب نیز خالی از لطف نیست. فستیوال سیتی دوحه و ویلاجیو مال نیز از دیگر دیدنی‌های دوحه به حساب می‌آیند. علاوه بر آن، به گردشگران توصیه شده تا حتما کورنیش دوحه را ببینند و از تپه‌های ماسه‌ای و قلعه زکریت یا خور العدید نیز دیدن کنند. اگر افراد به موزه علاقه دارند، موزه توهم دوحه و موزه هنر اسلامی یا موزه ملی قطر نیز جذابیت بسیاری برای آن‌ها خواهد داشت.

زیباترین تصاویر بهاری در تور قطر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تور قطر و رزرو هتل و بلیط هواپیما، با شماره تلفن 02141187 تماس بگیرید. کارشناسان لیانا پرواز در انتخاب بهترین تور به شما کمک خواهند کرد.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۰۸ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.