بهترین هتل 5 ستاره مسقط برای زوج های جوان

به روز رسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

برای رزرو هتل 5 ستاره مسقط گزینه‌های زیادی در اختیار مسافران قرار دارد که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانند انتخاب کنند. معمولا هتل‌هایی که از مرکز شهر کمی فاصله دارند دارای ساحل‌هایی جذاب بوده و امکان استفاده از انواع استخرهای مختلف و تفریحات آبی متعدد را فراهم می‌کنند. اما هتل‌های نزدیک‌تر دارای ویوی شهری بوده و در آن‌ها مسافران سریع‌تر می‌توانند به مقاصد گردشگری مختلف برسند.

در تور عمان  بسیاری از زوج‌های جوان نیز حضور دارند که علاوه بر گردشگری با قصد کاری نیز سفر می‌کنند. این افراد برای جلسات کاری نیاز به محیطی آرام، بزرگ و جذاب دارند که در این هتل‌ها می‌توانند این محیط را تجربه کنند.

کارشناسان لیاناپرواز  در این گزارش بهترین هتل‌های 5 ستاره مسقط برای زوج‌های جوان را معرفی کرده‌اند.

بهترین هتل 5 ستاره مسقط برای زوج های جوان_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. هتل گرند میلینیوم، هتل 5 ستاره مسقط

هتل 5 ستاره مسقط با نام گرند میلینیوم (Grand miliennium) یکی از معروف‌ترین هتل‌های عمان است که در نزدیکی موزه تاریخ طبیعی عمان و مسجد جامع سلطان قابوس قرار دارد. این هتل 5 ستاره چشم اندازی جذاب از شهر را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد و در آن امکاناتی مانند آبگرم، سونا، جکوزی و سالن‌های ورزشی فراهم شده است. در این هتل اینترنت وای فای رایگان و امکاناتی مانند مینی بار در اتاق، فروشگاه، حمل بار و خدمات اسپا نیز در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. زوج‌های جوانی که ترجیح می‌دهند در مرکز شهر باشند می‌توانند سراغ این هتل رفته و اقامتی آرامش بخش داشته باشند.

بهترین هتل 5 ستاره مسقط برای زوج های جوان_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. هتل شرایتون، هتل 5 ستاره مسقط

هتل دیگری که در مسقط می‌توان سراغ آن رفت هتل شرایتون است. این هتل جذاب دارای 4 رستوران مختلف بوده و امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر هتل شرایتون می‌توان به سالن‌های اسپا، باشگاه مجهز، اجرای موسیقی زنده و خدمات زیبایی اشاره کرد. در این هتل می‌توان از صرافی‌ها کمک گرفت و یا اتومبیل دلخواه خود را اجاره کرد. پارک طبیعی Qurum در حدود 9 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

بهترین هتل 5 ستاره مسقط برای زوج های جوان_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. هتل شانگری لا بار الجیساه، هتل 5 ستاره مسقط

هتل 5 ستاره مسقط با نام شانگری لا بار الجیساه کنار ساحلی زیبا قرار گرفته و علاوه بر آن، دارای 6 استخر است که امکان تجربه کردن تفریحات آبی مختلف مانند کایاک سواری، جت اسکی و اسکی روی آب را فراهم می‌کند. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و در آن دسترسی رایگان به اینترنت وای فای وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره مسقط می‌توان به داشتن 7 رستوران فعال اشاره کرد که 2 مورد از آن‌ها به طور شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهند.

البته این هتل با تمام امکانات بسیار خوبی که دارد با کمی فاصله از مرکز شهر واقع شده و با 25 دقیقه رانندگی امکان رسیدن به مرکز شهر را فراهم می‌کند.

بهترین هتل 5 ستاره مسقط برای زوج های جوان_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. هتل کمپینسکی، هتل 5 ستاره مسقط

از دیگر هتل‌های مسقط که با اتاق‌های لوکس و جذابی که دارد می‌توان مسافران زیادی را به خود جذب کند، هتل کمپینسکی مسقط است. این هتل دارای 11 رستوران و بار مختلف بوده و ویوی بی نظیر ساحلی دارد. علاوه بر آن، در این هتل، امکانات پیشرفته‌ای برای اجرای مراسم‌های کاری فراهم شده و برای اقامت کاری گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

هتل کمپینسکی با استخری بزرگ برای افراد بزرگسال و استخری مجزا برای کودکان آماده ارائه خدمت بوده و در آن می‌توان زمین تنیس و سالن‌های ورزشی متعددی را پیدا کرد. علاوه بر آن، اتاق‌های مجلل و مرفهی برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

بهترین هتل 5 ستاره مسقط برای زوج های جوان_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تورهای مسقط می‌توانید با کارشناسان لیاناپرواز  در ارتباط باشید. برای این منظور با شماره 02141187 تماس گرفته و سوالات خود را در مورد تور عمان بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۹ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.