بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر

به روز رسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

برای انتخاب بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر، گزینه‌های بسیاری برای مسافران وجود دارد. پوکت یکی از شهرهای گردشگری مهم در تایلند به حساب می‌آید و به همین جهت در آن امکانات رفاهی مختلف در نظر گرفته شده و تعداد هتل‌های آن نسبتا زیاد است. به همین جهت امکان انتخاب هتل مناسب در تور تایلند با گزینه‌های بسیاری که وجود دارد امری آسان به نظر می‌رسد. در رزرو هتل مناسب ابتدا باید به نزدیکی آن به مکان‌های گردشگری مهم توجه داشت و سپس امکانات تفریحی و رفاهی مختلف هتل را بررسی کرد.

کارشناسان لیانا پرواز در این گزارش بهترین هتل‌های 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر را معرفی کرده‌ و ویژگی‌های هر یک را بررسی کرده‌اند.

بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. هتل 3 ستاره پوکت با نام Patong

این هتل 3 ستاره پوکت در حدود 6 دقیقه پیاده روی تا ساحل پاتونگ فاصله داشته و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرت کم هزینه‌تر به حساب می‌آید. این هتل 3 ستاره پوکت با باغ، تراس آفتاب گیر، سونا، استخر روباز، رستوران، اسنک بار و پارکینگ رایگان میزبان میهمانان خود بوده و در آن می‌توان از اینترنت وای فای رایگان استفاده کرد. علاوه بر آن، این هتل 3 ستاره پوکت دارای پرسنلی مسلط به چند زبان بوده و در 258 اتاق مجهز دارد.

در اتاق‌های این هتل امکان استفاده از حمام اختصاصی، تلوزیون ماهواره‌ای، تجهیزات قهوه و چای سازی فراهم شده است. همچنین ورود حیوانات خانگی نیز به این هتل مجاز در نظر گرفته می‌شود.

بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. هتل 3 ستاره پوکت با نام Kata

هتل 3 ستاره دیگری که در پوکت می‌توان انتخاب کرد با نام کاتا شناخته می‌شود و شکلی کاملا مدرن و امروزی دارد. این هتل جذاب 3.2 کیلومتر از پارک کارون فاصله داشته و در 350 متری کاتا هات یوگا قرار گرفته است. این هتل امکان استفاده از بوفه صبحانه، استخر روباز، پارکینگ رایگان و کرایه دوچرخه را در اختیار میهمانان خود قرار داده و در آن می‌توان سراغ رستوران آلاکارت رفت. سالن استراحت مشترک، تراس بزرگ، بار در لابی و وای فای رایگان از دیگر امکانات این مکان در نظر گرفته می‌شود.

بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. هتل 3 ستاره پوکت با نام Rayaburi

این هتل 3 ستاره پوکت فاصله بسیار اندکی با بازار شبانه پاتونگ داشته و با 15 دقیقه پیاده روی از آن می‌توان به کافی شاپ ساحلی استارباکس پاتونگ رفت. علاوه بر آن، در اطراف این هتل می‌توان پارک لوما و پاویلیون را هم دید.

این هتل 58 اتاق مختلف داشته و امکان دیدن شهر از بالکن‌های آن وجود دارد. علاوه بر آن، حمام اختصاصی، تخت‌های بزرگ، امکانات درست کردن چای و قهوه و به طور کلی ایجاد آرامشی عمیق در این هتل اهمیت دارد. همچنین مسافران می‌توانند از وای فای رایگان، مرکز اسپا، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و روم سرویس نیز بهره ببرند.

بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. هتل 3 ستاره پوکت با نام The Royal Phuket

این هتل 3 ستاره پوکت تنها به اندازه 20 دقیقه پیاده روی تا شهر قدیمی پوکت فاصله داشته و با کمی رانندگی می‌توان از آن به سمت موزه مهم Thai Hua رفت. در این هتل امکانات متعددی مانند استخر آب شور، استخر روباز فصلی، سالن مشترک، پارکینگ اختصاصی و مرکز تناسب اندام وجود دارد. علاوه بر آن، در این هتل می‌توان از امکانات امنیتی کامل مطمئن بود.

این ملک 79 اتاق را در بر گرفته که همگی با تهویه‌ای مطبوع انتظار مسافران را می‌کشند. علاوه بر آن، اتاق‌های این هتل دارای بالکن، آینه و کمد لباس، کتری برقی و یخچال یا سایر امکانات هستند. همچنین غذاهایی جذاب در رستوران‌های این هتل سرو می‌شوند.

بهترین هتل 3 ستاره پوکت با هزینه کمتر_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تورهای پوکت تایلند و یا رزرو هتل‌های مختلف در تایلند می‌توانید با شماره تلفن 02141187 تماس گرفته و با کارشناسان لیانا پرواز در این مورد مشورت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۸ اسفند ۱۴۰۲

مطالب پیشنهادی

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.