بهترین هتل 3 ستاره مسکو کدام است؟

به روز رسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

برای انتخاب بهترین هتل 3 ستاره مسکو باید به نکاتی مانند نزدیک بودن آن به مراکز گردشگری مختلف شهر و همین نظافت و امکانات متعددی که ارائه می‌دهد توجه کرد. در تور روسیه اکثر مسافران همراه با خانواده و کودکان خود سفر می‌کنند که در این صورت نیز توجه به امکانات هتل اهمیت پیدا می‌کند. اغلب هتل‌های 3 ستاره در مسکو اتاق‌هایی نسبتا بزرگ داشته و در آن‌ها یخچال، تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، امکاناتی مانند زمین‌های بازی یا سالن‌های ورزشی مختلف نیز اهمیت دارند و برای کسانی که قابل توجه است می‌توان به داشتن استخر، سونا و خدمات اسپا نیز توجه کرد.

کارشناسان لیانا پرواز در این گزارش بهترین هتل‌های 3 ستاره مسکو را معرفی کرده‌اند.

هتل 3 ستاره مسکو

1. هتل 3 ستاره مسکو با نام هتل اوکسانا

هتل اوکسانا (Oksana Hotel) یکی از هتل‌های قابل توجه در مسکو است که در شمال غرب این کشور و در منطقه استانکینو قرار گرفته است. این هتل 3 ستاره مسکو اتاق‌هایی بزرگ و جذاب داشته و در آن می‌توان فضایی کلاسیک را تجربه کرد. هتل اوکسانا با تلوزیون ماهواره‌ای، یخچال، وای فای رایگان و سیستم تهویه قابل تنظیم در اتاق‌ها خدمات خود را ارائه می‌دهد و در رستوران‌های آن می‌توان انواع غذاهای روسی و اروپایی را سفارش داد. این هتل از نمایشگاه سراسری روسیه و کاخ قرن 16 استانکینو کمتر از 3 کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل 3 ستاره مسکو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

مطالب خواندنی دیگر:

 

2. هتل 3 ستاره مسکو با نام کاسموس

هتل کاسموس (Cosmos Hotel) یکی از بزرگ‌ترین و برترین هتل‌های مسکو بوده و انتخابی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند فاصله اندکی با جاذبه‌های گردشگری مختلف داشته باشند. این هتل 3 ستاره مسکو 11 رستوران و کافه مختلف داشته و در آن می‌توان از منظره‌ای زیبا لذت برد. این هتل با مناطقی مانند برج تلویزیونی استانکینو، پارک استانکینو و خانه موزه سرگئی کولیوف یا نمایشگاه سراسری فاصله اندکی داشته و در آن اتاق‌ها با دسته‌بندی‌های مختلفی برای رزرو وجود دارند.

بهترین هتل 3 ستاره مسکو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. هتل 3 ستاره مسکو با نام ماکسیما پانوراما

هتل ماکسیما پانوراما (Maxima Panorama Hotel) یکی از هتل‌های جذاب در مسکو بوده و در منطقه دانیلوفسکی قرار دارد. این هتل که برای علاقه مندان به پیاده روی و گشت و گذار یا پارک گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید، یکی از مکان‌های جذاب با 600 متر قاصله از صومعه سیمونون است. این هتل 3 ستاره اتاق‌هایی با امکانات متعدد مانند قهوه ساز، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و حمام اختصاصی دارد و در آن نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

بهترین هتل 3 ستاره مسکو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. هتل 3 ستاره مسکو با نام اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت

هتل 3 ستاره مسکو (SkyPoint Sheremetyevo Hotel) یکی از هتل‌های تمیز و قابل توجه است که در آن امکاناتی مانند مرکز خدمات اسپا، سونا، زمین بازی و استخر سرپوشیده قرار گرفته‌اند. اطراف این هتل جنگل خیمکی را می‌توان دید و فاصله آن تا میدان سرخ تنها 35 کیلومتر است. این هتل رستوران‌هایی جذاب داشته و در آن انواع غذاهای اروپایی را می‌توان تجربه کرد. برای اتاق‌های این هتل قابلیت عایق صدا بودن در نظر گرفته شده و در آن‌ها مبلمانی چوبی و مدرن وجود دارد.

بهترین هتل 3 ستاره مسکو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

5. هتل 3 ستاره مسکو با نام اختنیک

هتل اختنیک (Okhotnik Hotel) در سال 2007 به طور کامل بازسازی شده و جزو هتل‌های محبوب در بین گردشگران به حساب می‌آید. این هتل 3 ستاره مسکو، دارای 104 اتاق با دکوراسیون مدرن بوده و در آن می‌توان از مبلمانی شیک استفاده کرد. علاوه بر آن، این هتل دسترسی مناسبی به دیدنی‌های مختلف مانند نمایشگاه کروکس و ترمینال شمال رودخانه داشته و امکان رسیدن به مرکز شهر را ساده می‌کند.

بهترین هتل 3 ستاره مسکو کدام است؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به مسکو با کارشناسان لیانا پرواز در ارتباط بوده و با شماره تلفن 02141187 تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۶ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.