بهترین جزیره ها برای عکاسی در مالدیو

به روز رسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

برای کسانی که به عکاسی علاقه زیادی دارند باید این نکته را گفت که عکاسی در مالدیو می‌تواند آن‌ها را با تجربه‌ای خاص‌تر از آنچه تصور می‌کنند برساند. البته بهتر است به این مسئله نیز توجه کرد که عکاسی از مردم و بخصوص خانم‌ها در تور مالدیو می‌تواند عواقب بدی داشته باشد و قبل از این کار حتما باید از آن‌ها اجازه گرفت.

کارشناسان لیاناپرواز  در این گزارش بهترین جزایر برای عکاسی در مالدیو را معرفی کرده‌اند.

عکاسی در مالدیو

1. عکاسی در مالدیو در جزیره باآتول

یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی که برای عکاسی می‌توان پیدا کرد، جزیره باآتول (Baa Atoll) است. این جزیره دارای آبی زلال و شفاف بوده و ساحلی شنی دارد. علاوه بر آن، در این محیط می‌توان صخره‌های مرجانی زیبایی پیدا کرد و با تنوع بالایی که در گیاهان و جانوران جزیره دیده می‌شود، عکاسی منحصر به فردی را تجربه کرد.

در این جزیره تنوع بالایی در تفریحات آبی نیز دیده می‌شود که آن را انتخابی مناسب برای گردشگران کرده است. بسیاری از غواصان حرفه‌ای جهان نیز برای داشتن تجربه‌ای متفاوت از غواصی این جزیره را انتخاب می‌کنند.

بهترین جزیره ها برای عکاسی در مالدیو_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. عکاسی در مالدیو در جزیره هول هوماله

از دیگر جزایر معروف که برای عکاسی در مالدیو گزینه مناسبی به حساب می‌آید و جزو مکان‌های معروف است، جزیره هول هوماله (Hulhumale) نام دارد. این جزیره در نزدیکی پایتخت مالدیو، شهر ماله، قرار گرفته و در آن می‌توان سوار بر هواپیما شد. نام فرودگاه این جزیره ولانا است و مسافران مختلفی را جابجا می‌کند.

در این جزیره زیبایی‌های بسیار زیادی را می‌توان دید و همین مسئله باعث شده تا به عنوان نگین جزایر مالدیو شناخته شود. علاوه بر آن، امکان تجربه کردن ورزش‌های آبی مختلف مانند غواصی و اسنورکلینگ نیز در این محیط فراهم شده است. از دیگر فعالیت‌های هول هوماله، می‌توان به موج سواری، اسکی روی آب، پارازلینگ و جت اسکی یا بیدینگ اشاره کرد.

بهترین جزیره ها برای عکاسی در مالدیو_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. عکاسی در مالدیو در جزیره ولیگاندو

جزیره ولیگاندو (Veligandu) یکی از خاص‌ترین مناظر غروب را پیش روی مسافران قرار می‌دهد و به دلیل همین منظره غروب عجیبی که دارد معروف شده است. افرادی که به عکس گرفتن از غروب علاقه زیادی دارند می‌توانند این جزیره را برای عکاسی در مالدیو انتخاب کنند. این محیط جذابیت بصری بسیار زیادی را پیش روی عکاسان قرار می‌دهد.

در جزیره ولیگاندو و در زمان عصر بسیاری از مهمانی‌های سنتی مالدیو را می‌توان دید که در کنار سرگرمی‌های مختلف خودنمایی می‌کنند. به طور کلی ساحل شمالی این جزیره کم جمعیت‌تر و صمیمی‌تر بوده و از همه طرف با خانه‌های ییلاقی پوشیده شده است.

بهترین جزیره ها برای عکاسی در مالدیو_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. عکاسی در مالدیو در جزیره گن

برای عکاسی در مالدیو یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توان داشت عکاسی در جزیره گن (Gan) است. این جزیره با دومین فرودگاه بزرگ مالدیو که در آن قرار گرفته، یکی از جزایر تاریخی مهم بوده و امکان عکاسی برای مسافران را فراهم می‌کند.

این جزیره در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان پایگاه هوایی انگلستان استفاده شده و به همین دلیل در آن زمان بسیاری از افراد محلی آن را ترک کرده و به نزدیک‌ترین جزیره ممکن یعنی جزیره فیدهو رفتند. در این جزیره امکان عکاسی برای افرادی که به بازمانده‌های تاریخی علاقه دارند وجود دارد.

بهترین جزیره ها برای عکاسی در مالدیو_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

5. عکاسی در مالدیو در جزیره هووافن فوشی

جزیره هووافن فوشی (Huvafen Fushi) یکی از جزایر جذاب در مالدیو بوده و در آن مرکز اسپایی در زیر آب قرار دارد که همین آن را معروف کرده است. این جزیره جذابیت بسیار زیادی برای مسافران داشته و علاوه بر آرامش بخش بودن، برای عکاسی در مالدیو نیز گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید.

در این جزیره نیز می‌توان سواحلی تمیز با آب‌هایی شفاف و درخشان را دید که جذابیت بالایی داشته و برای تمام علاقه مندان به عکاسی قابل توجه است.

بهترین جزیره ها برای عکاسی در مالدیو_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به مالدیو با کارشناسان لیاناپرواز  در ارتباط بوده و سوالات خود را در مورد تورهای نوروزی مالدیو بپرسید. برای این منظور با شماره تلفن 02141187 تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۱۹ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.