برای ماه عسل کدام هتل پوکت را انتخاب کنیم؟

به روز رسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

برای رزرو بهترین هتل پوکت برای اقامت زوج‌های جوان علاوه بر اهمیت مسئله راحتی و امکانات رفاهی هتل، باید به مسائلی مانند نزدیکی هتل به مکان‌های گردشگری مهم و امکانات تفریحی آن نیز توجه کرد. هتل‌های پوکت اکثرا در کنار دریا قرار گرفته‌اند و ویوی آن‌ها به سمت ساحل است. این هتل‌ها رستوران‌های متنوعی با غذاهای محلی و بین المللی داشته و اغلب دارای اینترنت رایگان هستند. علاوه بر آن، در این هتل‌های تور تایلند ، امکان استفاده از استخرهای مختلف روباز و بسته فراهم شده و می‌توان از خدمات اسپا نیز بهره برد.

کارشناسان لیاناپرواز  در این گزارش بهترین هتل‌های پوکت برای اقامت زوج‌های جوان را معرفی کرده‌اند.

برای ماه عسل کدام هتل پوکت را انتخاب کنیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

1. هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت

هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت (Kalima Resort & Spa Phuket Hotel) یکی از هتل‌های 4 ستاره معروف در تایلند است که انتخابی مناسب برای زوج‌های جوان به حساب می‌آید. این هتل جذاب در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی مختلف قرار گرفته و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به داشتن استخر به سمت دریا، استخر روباز رایگان برای میهمانی‌ها و مسافران، رستوران زیبا و شیک با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

این هتل دارای تهویه مطبوع بوده و در آن می‌توان از مرکز اسپا، جکوزی، سالن بدنسازی و اینترنت وای فای رایگان استفاده کرد. در اتاق‌های این هتل تمام وسایل بهداشتی و مختلف مورد نیاز  مسافران قرار گرفته و انتخابی مناسب برای ماه عسل نیز به حساب می‌آید.

برای ماه عسل کدام هتل پوکت را انتخاب کنیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. هتل پوکت، رویال پارادایس

هتل رویال پارادایس (The Royal Paradise) یکی از هتل‌های جذاب و پرطرفدار پوکت بوده و مکان آن بسیار مناسب است. این هتل پوکت که در امتداد ساحل پاتونگ واقع شده، تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده روی تا فروشگاه بزرگ جونگ سیلون فاصله دارد. این هتل با اتاق‌هایی که سایه‌هایی خنثی دارند و مبلمان چوبی کلاسیکی در آن‌ها قرار گرفته یکی از انتخاب‌های جذاب برای ماه عسل به حساب می‌آید.

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به داشتن استخر آبگرم، بوفه‌های بین المللی دلچسب، کافی شاپ نارگیل، چشم انداز پانوراما از خلیج پاتونگ و غذاخوری چینی با کیفیت اشاره کرد.

برای ماه عسل کدام هتل پوکت را انتخاب کنیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. هتل پوکت، فیشرمنز هربور اوربن ریزورت

هتل فیشرمنز هربور اوربن ریزورت ( Fisherman Habour Luxury Hotel and Spa) یکی از جذاب‌ترین هتل‌های 4 ستاره تایلند بوده و در جنوب پاتونگ قرار گرفته است. این هتل اتاق‌هایی مدرن و مجهز به اینترنت رایگان داشته و در آن می‌توان از امکاناتی مانند استخر روباز و مرکز اسپا استفاده کرد. علاوه بر آن، این هتل پوکت تهویه مطبوعی داشته و دارای تلویزیون صفحه تخت، شبکه‌های ماهواره‌ای و مبل و بالکن اختصاصی است.

در هتل فیشرمنز هربور اوربن می‌توان تجربه‌ای متفاوت از رستوران با غذاهای محلی را داشته و علاوه بر آن از انواع غذاهای بین المللی نیز لذت برد. امکان غذا خوردن در اتاق‌های این هتل نیز وجود دارد. فاصله این هتل پوکت تا ساحل پاتونگ به اندازه 10 دقیقه پیاده روی در نظر گرفته می‌شود.

برای ماه عسل کدام هتل پوکت را انتخاب کنیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

4. هتل پوکت، جیراپورن هیل ریزورت

هتل پوکت با نام جیراپورن هیل (Jiraporn Hill Resort Phuket) یکی از هتل‌های جذاب در تایلند است که برای زوج‌های جوانی که به دنبال هتل 3 ستاره می‌گردند انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. این هتل زیبا، با مقداری فاصله از شهر قرار گرفته، اما به دلیل امکانات و ویژگی‌هایی که دارد ارزش رزرو کردن را به دست آورده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل این است که چشم انداز بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد و در آن می‌توان نسبت به تمیزی و نظم مطمئن بود.

این هتل پوکت با امکاناتی مانند اینترنت رایگان، رستوران و کافی شاپ در خدمت مسافران بوده و در آن اتاق‌ها و محیط با دیوارهایی با رنگ روشن در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

برای ماه عسل کدام هتل پوکت را انتخاب کنیم؟_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به پوکت و رزرو تور تایلند با شماره تلفن 02141187 تماس گرفته و با کارشناسان لیاناپرواز  مشورت کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید
منبع: / به روز رسانی:۲۰ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.