برج 2 قلوی پتروناس مالزی

به روز رسانی:۰۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۲:۲۵ دقیقه

چرا پتروناس؟

سفر به مالزی فقط و فقط با دیدن مجموعه KLCC یا برج های دو قلوی پتروناس میتونه کامل باشه در غیر اینصورت مطمئنا همیشه توی دل مسافرا حسرت تماشای برج های دوقلو پتروناس و مرکز خرید klcc باقی میمونه. تورهای کوالالامپور رو میتونید با بهترین قیمت از لیانا پرواز خریداری کنید تا تجربه ی سفر شگفت انگیزی رو داشته باشید.

برای سفر به شهر زیبا و پرجاذبه ی کوالالامپور، ابتدا باید ویزای مالزی را دریافت کنید و سپس بصورت تور یا به طور فردی به این کشور سفر نمایید، تور مالزی، یکی بهترین پکیچ های تور لیانا پرواز می باشد. کارشناسان لیانا پرواز نیز برای دریافت راحتر ویزای این کشور همواره در کنار شما هستند.گروه پتروناس و شرکت ملی نفت با یکدیگر تصمیم گرفتند که این دو برج را در پایتخت مالزی بنا کنند و شاید دلیل این اسم سرمایه گذاری شرکت پتروناس می‌باشد.

برج 2 قلوی پتروناس

هر کدام از این برج‌های پتروناس 88 طبقه دارد و در طبقه 41 و 42 به وسیله‌ی پلی این دو برج به هم متصل می‌شوند. اکثر مسافران و گردشگرانی که به مالزی سفر می‌کنند حتما برای یک بار هم که شده بدون شک از این نماد بازدید می‌کنند. فراموش نکنید ساعت بازدید از این فضای دلپذیر همه روزه ازساعت 7:00 صبح تا ساعت 22:00 می‌باشد.

البته اگر بعد از ظهر برای بازدید از این پارک وقت بگذارید قطعا از هوای دلپذیر‌تری استفاده خواهید کرد و در ضمن می‌توانید از نمایش فواره‌ها نیز خاطره خوبی را با خود به همراه بیاورید. برای رسیدن به پارک برج‌ پتروناس کافی است خودتان را به قطارهای سریع السیر LRT برسانید و یا اگر ماشین دارید نگران آن نباشید چرا که با یک هزینه کم می‌توانید از پارکینگ استفاده کنید.این برج های زیبا یکی از مهمترین و زیبای جاذبه های کوالالامپور به شمار میاید.

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.