خیابان جالان الوور کوالالامپور

به روز رسانی:۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۵:۱۰ دقیقه

تعریف غذاهای خیابانی مالزی حتماً تا حالا به گوشتان خورده. می خواهیم خیابانی را در کوالالامپور به شما معرفی کنیم که بهترین مکان برای امتحان کردن غذاهای جالب و متنوع خیابانی ست. در طول روز اگر به آنجا بروید ممکن است از خلوتی آن متعجب شوید. اما با غروب آفتاب رفته رفته به تعداد افراد مشتاق در این خیابان افزوده می شود.

دلیل خلوتی هنگام روز آنجا احتمالاً به خاطر گرمای هواست زیرا خیابان جالان آلور سرپوشیده نیست و تنها سایبان ها افراد را از نور آفتاب محافظت می کنند. اغلب فروشندگان و آشپزها معمولاً کار خود را از ساعت 5 عصر شروع می کنند و تا پاسی از شب به کار خود ادامه می دهند.در خیابان جالان آلور شما می توانید انواع غذاها را پیدا کنید که هم با ذائقه شما در تضاد نباشند و هم قیمت مناسبی داشته باشند.

به هر حال بیشترین غذاهایی که در این مکان به فروش می رسند شامل: نودل سرخ شده، انواع ماهی ها و غذاهای دریایی مثل هشت پا و خرچنگ سوخاری شده، پای قورباغه کبابی و… می باشند.

خیابان جالان آلور کوالالامپور
خیابان جالان آلور کوالالامپور

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور کوالالامپور با کارشناسان لیانا پرواز در تماس باشید

علاوه بر تمام این غذاهای عجیب و غریب که عمده شان تایلندی، چینی و هندی هستند، شما می توانید انواع نوشیدنی ها را در آنجا بیابید و هر کدام از آنها را که خواستید، امتحان کنید. آبمیوه های طبیعی استوایی، آب نارگیل تازه و آب نیشکر، طعم های بی نظیری دارند که نباید چشیدن آنها را در این خیابان جذاب از دست بدهید.

موسیقی زنده ای که در این مکان می نوازند، عاشقان غذا و توریست های ماجرا جو را در لذت خوردن یک غذای جدید با طعمی تازه را همراهی می کند. خیابان جالان آلور به راستی که مکانی ست عالی برای ماجراجویان غذا. از مزایای بازدید از این خیابان، نزدیکی به میدان برجایا تایمز است که در آن، مرکز خرید معروفی ست به همین نام که برای گردشگران بسیار دیدنی و جذاب می باشد.

ارسال نظرات و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرات و پیشنهاد های شما را صبورانه می خوانیم و پاسخ می دهیم.