هتل پارسیان صفائیه یزد

Parsian Safaiyeh Hotel

معرفی و تصاویر

هتل پارسیان صفاییه یزد اولین و تنها هتل پنج ستاره در لیست هتل های یزد می‌باشد، همچنین این هتل یکی از 22 هتل مجموعه هتل های پارسیان می‌باشد این مجموعه هتل‌ها در سال 1335 تاسیس گردیده است. هتل صفاییه یزد از دو قسمت تشکلیل شده است این دو قسمت شامل قسمت باغ و قسمت جدید می‌باشند.

از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در منطقه ای بنا شده که دسترسی مناسبی به مراکز خرید شهر و جاذبه های گردشگری نیز دارد و همین امر باعث شده تا این مکان سالانه پذیرای میهمانان زیادی از نقاط مختلف دنیا باشد.

هتل پارسیان صفائیه یزد در بهترین نقطه شهر به لحاظ آب و هوایی واقع شده و همچنین دسترسی آسان به مراکز تاریخی، مرکز شهر و امکاناتی که چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ خدمات در اختیار مسافران تور یزد قرار می‌دهد سبب شده است تا یکی از هتل‌های 5 ستاره به نام کشور تلقی گردد.

بخش قدیم و جدید هتل پارسیان صفائیه یزد

همان طور که اشاره شد این هتل از دوبخش تشکیل شده است، بخش جدید شاهکاری از معماری سنتی و مدرن است که دارای خصوصیات منحصر به فردی می‌باشد. این بخش از هتل در سال 1386 در قسمت ورودی مجموعه در سه طبقه بنا شد. اما بخش قدیم هتل پارسیان صفائیه یزد در فاصله 5 دقیقه از بخش جدید واقع شده است که به این بخش هتل باغ نیز گفته می‌شود. هتل باغ یا همان بخش قدیم در سال 1335 شروع به فعالیت کرد. این هتل بارها مورد بازسازی قرار گرفته و اخرین بازسازی این بخش از هتل در سال 1392انجام شده است.

البته نا گفته نماند که بین بخش جدید و قدیم فضای جدیدی در سال 1378 بنا شد که به نام فاز یک و دو در بین میهمانان شناخته می‌شود. این بخش از هتل صفاییه دارای حیاط مرکزی مدور شکلی می‌باشد و اتاق ها در اطراف این حیاط بنا شده اند.

این هتل دارای تایپ‌های متعدد اتاق می‌باشد و هر مسافر با توجه به علایق و شرایط مورد نیاز می‌تواند در این هتل اتاق رزرو کند.

امکانات هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفاییه یزد مکان بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم، تشریفات و جلسات است، چرا که این هتل دارای سه سالن بسیار مجلل با امکانات مناسب می‌باشد. لازم است بدانید این سالن ها جزو مطرح ترین سالن‌ها در شهر یزد است. یکی از این سالن ها به سالن کنفرانس نظامیه معروف است و در بخش هتل جدید قرار دارد، همچنین سالن خیام و حافظ که در هتل باغ یا بخش قدیم واقع شده است. ظرفیت این سالن‌ها چیزی حدود 300 نفر می‌باشد.

هتل پارسیان صفائیه یزد همچنین دارای فروشگاه صنایع دستی نیز می‌باشد که طرفداران مختص به خود را دارد و فضای مناسبی برای خرید سوغاتی می‌باشد. همچنین از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سرویس خدمات 24 ساعته، فضای سبز جهت گذراندن وقت، رستوران وکافی‌شاپ با بهترین غذا و نوشیدنی‌های فرنگی وایرانی همچنین اتاق ویژه پذیرایی معلولین می‌باشد.

میهمانان نیز در صورت درخواست تاکسی می‌توانند از سرویس های مورد تایید هتل که در لابی مستقر هست با پرداخت هزینه استفاده کنند. این هتل امکاناتی که یک هتل پنج ستاره باید داشته باشد مانند اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق و … را دارد.

همچنین این هتل روزانه از ساعت 8 صبح در رستوران پذیرای میهمانان جهت سرو صبحانه می‌باشد.

مجموعه هتل پارسیان صفائیه یزد دارای تیم مجرب ودوره دیده در زمینه هتل داری می‌باشد که همواره بر این تلاش هستند تا با خدمات با کیفیتی که به میهمانان خود می دهند خاطرات خوشی را برای آن ها از سفر به شهر یزد به رقم بزنند.

اگر قصد سفر به یزد را داشتید حتما چند روز قبل از حرکت خود جهت رزرو این هتل برنامه‌ریزی کنید چرا که این هتل به دلیل کیفیت بالا طرفداران بسیار زیادی دارد.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۳۵

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
تاکسی سرویس در هتل
روم سرویس 24 ساعته
سالن کنفرانس
صندوق امانات
فروشگاه در هتل
فضای سبز
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
پارک کودک
سالن بدنسازی
رستوران
کافی شاپ