هتل سنتی مهر یزد

Hotel Sonati Mehr

معرفی و تصاویر

هتل 3 ستاره مهر یزد که به عنوان یک مجسمه قدیمی محسوب می‌شود، قدمت آن به دوره قاجار باز می‌گردد. هتل مهر یزد تنها هتل ایرانی است که جایزه افتخاری یونسکو را دریافت کرده است. همچنین این ساختمان بزرگترین هتل سنتی مهر یزد است که شامل یک حیاط بزرگ، سالن سنتی، یک زیر زمین زیبا و یک سقف مشرف و قابل توجه است. این هتل با داشتن 23 اتاق و 60 تخت یک انتخاب مناسب برای اقامت در شهر زیبا و سنتی یزد می‌باشد.

هتل مهر یزد یکی از هتل‌های زیر مجموعه گروه مهر می‌باشد که فعالیت رسمی خود را در سال 1384 آغاز کرد. این هتل دارای 23 باب اتاق جهت پذیرایی از مسافران می‌باشد.

این هتل همانند اکثر هتل های یزد در ابتدا دارای کاربری مسکونی بوده و پس از بازسازی و مرمت به هتل تبدیل شده است. این هتل در بین شرکت‌ها و گردشگران به عنوان هتل 4 ستاره شناخته شده است. هتل زیبای سنتی مهر دارای معماری سنتی ایرانی می‌باشد و از خشت ساخته شده است.

امکانات هتل سنتی مهر یزد 

از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌هایی با خدمات استاندارد نظیر یخچال، تلوزیون، سیستم اطفا حریق و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین از امکانات عمومی این هتل می‌توان از سالن بیلیارد، صندوق امانات، خشکشویی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ نام برد.

یکی از جذابیت‌های هتل سنتی مهر یزد نوع ساخت بنا می‌باشد. وجود بادگیر و سرداب همچنین نارنجستان زیبایی این هتل را دو چندان کرده است. این هتل در مرکز شهر تاریخی واقع شده و از نظر موقعیت دسترسی خوبی به اماکن تاریخی از جمله میدان امیر چخماق یزد، موزه آب، بازار سنتی، زندان اسکندر ومسجد جامع دارد و همین امر باعث شده تا این هتل در بین مسافران محبوبیت پیدا کند.

زمان ورود مسافرین به اتاق ساعت 14:00 و زمان خروج 12:00 ظهر می باشد لازم است بدانید در صورتی اتاق ها آماده تحویل باشند جهت آرامش خاطر مسافرین در اختیارشان قرار می‌گیرد.

هتل سنتی مهر یزد همواره براین تلاش است تا سطح کیفیت خدمات را بالا برده و با سرویس‌دهی مناسب رضایت هر چه بیشتر مسافران را جلب نماید.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۴
  • تعداد اتاق: ۲۳
  • Number of beds: ۶۰

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکاناتی که هتل دارد

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
صرافی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
تهویه مطبوع
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
بیلیارد
رستوران
کافی شاپ