هتل پارسیان آزادی تهران

Parsian Azadi Hotel

معرفی و تصاویر

هتل پارسیان آزادی تهران (Parsian Azadi Hotel) با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک یکی از بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل های تهران می باشد. هتل پنج ستاره پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد.

امکانات هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. این هتل دارای 470 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد. دسترسی آسان به شریانهای اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگترین امتیاز این هتل است که نمی شود آن را نادیده گرفت.

از دیگر امکانات هتل پارسیان آزادی تهران می توان به چندین سالن تشریفات مجلل، سرو غذاهای ایرانی و بین المللی متنوع در فضایی دلنواز در رستوران فرنگی ارکیده، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران فضای باز سرو، صرف صبحانه در سالن صبحانه خوری یاسمن، کافی شاپ نیلو، کافی هاوس آسمان، مراکز تجاری، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتی، کافی شاپ کنار آب با به روزترین تجهیزات بدنسازی، و پرسنلی مجرب، جوان و تحصیل کرده اشاره کرد.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

امکاناتی که هتل دارد

روم سرویس 24 ساعته
صندوق امانات
تهویه مطبوع
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
استخر سر پوشیده
جکوزی
سالن ورزشی
سونا
ماساژ
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
کافی شاپ